Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

РЕЖИМ ТА СТРУКТУРА РОБОТИ

ПОГОДЖЕНО
загальними зборамиучасників освітнього процесу
Первомайського ліцею «Ерудит»від 31.08.2023,
протокол№1                                                                                                                                                                                                                     
ЗАТВЕРДЖЕНОДиректорПервомайського ліцею «Ерудит»________Наталія ПТАШИНСЬКА31 серпня 2023 р.

РЕЖИМ ТА СТРУКТУРА РОБОТИ

Первомайського ліцею

«Ерудит»

на 2023-2024 н. р.

1.Освітній процес організовується за семестровою системою:

І семестр – з 01 вересня  по 29 грудня 2023 року, 

ІІ семестр – з 15 січня по 31 травня 2024 року. 

Канікули:

осінні –  з 30 жовтня по 05 листопада 2023 року,

зимові – з 30 грудня 2023 по 14 січня  2024 року,   

весняні – з 25 березня по 31 березня  2024 року.  

2.Режим роботи  школи – однозмінний.

3. Навчання проводиться за формами:

з використанням технології дистанційного навчання під час воєнних дій;

– очне – для учнів 1, 2-х класів;

– тривалість навчальної діяльності з технічними засобами навчання (1 клас – 10 хвилин, 2- 4 класи – 15 хвилин, 5-7 класи – 20 хвилин, 8-9 класи – 20-25, 10-11 класи –  25-30 хвилин).

4. Навчальний тиждень

Тривалість навчального тижня – 5-денний робочий тиждень

Щоденно о 9 годині 00 хвилин проводиться загальнонаціональна хвилина мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, відповідно Указу Президента України № 143 від 16 березня 2022 року «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України», листа Міністерства освіти і Науки України від 16.03.2022 №1/3472-22.

5.Вхід учнів до ліцею розпочинається з 7.45.

6. Режим навчального дня учнів:

 Початок занять:

І зміни –  8.00,         

Закінчення  занять (орієнтовно):

І зміни – 14.30 (або згідно розкладу уроків),

7.Тривалість уроків:

1-і класи – 35 хв.

2-4 класи – 40 хв.

5-11 класи – 45 хвилин

Розклад уроків, тривалість перерв:

1-і класи (30 хв.)

1-А клас

1 урок 8.00 -8.30

2 урок 8.40 – 9.10

3 урок 9.20 – 9.50

1-Б клас

1 урок 10.10 -10.40

2 урок 10.50 – 11.20

3 урок11.30 – 12.00

1-В клас

1 урок 12.20 -12.50

2 урок 13.00 – 13.30

3 урок13.40 – 14.10

2-класи (40 хв.)

2-А, Б клас(чергування класами через тиждень)

1 урок 14.30 -15.10

2 урок 15.20– 16.40

3 урок16.50 – 16.30

2-В клас (40 хв.), 3-4-і кл.  (40 хв.)

урокуІ змінаПерерва
1.8.00 – 8.4015
2.8.55-  9.3525
3.10.00-10.4025
4.11.05-11.4515
5.12.00-12.40 
   

– 5-11-і класи (45 хв.):

І зміна                                                               

УрокПерерва
1.8.00- 8.4510
2.8.55- 9.4010
3.9.50-10.3520
4.10.55-11.4010
5.11.50-12.3510
6.12.45-13.3010
7.13.40-14.25 

7. Індивідуальні та групові заняття

проводяться за окремим розкладом після обов’язкової перерви (20

хв.), в день з найменшим навантаженням.

8. Режим роботи адміністрації:

П.І.Б.ПосадаПонеділокВівторокСередаЧетверП¢ятницяОбід Прийом   громадян
Пташинька Н.В.Директор 8.00-17.00(черговий  адм.)8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.3012.00-12.45Четвер 14.00-16.30
Горбачова О.Ю.Заст. директора з НВР 8.00- 16.45 8.00-16.45  8.00- 16.45 8.00- 16.458.00-17.00(черговий адм.)12.00-12.45Щоден.14.00-16.30
Белінська Н.В.Заст. директора з НВР  8.00-16.45 8.00-16.45 8.00-17.00 (чергов.адм.)8.00-16.458.00-16.30 12.00-12.45Щоден.14.00- 16.30
Карічковська Н.М.Заст. директора з НВР 8.00-16.45 8.00-17.00(черговий адм.)8.00-16.45 8.00-16.458.00-16.30 12.00-12.45Щоден. 14.00-16.30 
Дроздовська О.Є.Заст. директора  з АГР 8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.4512.00-12.45Щоден.14.00-16.30 

9. Режим роботи практичного психолога, соціального педагога:

– практичний психолог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45.

– соціальний  педагог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45.

10. Режим роботи  педагогічних працівників:

10.1. Робочий тиждень –  п’ятиденний з двома вихідними днями, початок роботи – за 15 хвилин до уроку.                                                                 

10.2.Тривалість  робочого часу в межах  40 годинного робочого тижня:

нормована частина – згідно  педагогічного навантаження, виконання якого регулюється розкладом уроків;

ненормована частина – виконання   інших видів навчально-методичної та виховної роботи, передбаченої посадовими обов’язками, а саме: підготовча,  методична, організаційно-педагогічна , виконання обов’язків класного керівника, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками, відвідування родин учнів  тощо.

Робочий час педагогічного працівника розраховується в астрономічних годинах (60 хв.).

Перерви між уроками є робочим часом педагогічного працівника.

10.3.Режим робочого часу педагогічного працівника в канікулярний період: розраховується індивідуально з урахуванням годин педагогічного навантаження та всіх   оплачуваних видів педагогічної діяльності працівника у відсотковому відношенні до тарифної ставки  за формулою:

Р (робочий час працівника) = Т (тижневе навантаження)+К (класне керівництво) + З (перевірка зошитів) +О (оплата за завідування кабінетом) + Г (оплата за ведення гуртка тощо).

10.4. Режим робочого часу класного керівника:

класний керівник знаходиться в закладі освіти до завершення навчального дня його класу ( при очній формі навчання)

11. Режим роботи асистента вчителя інклюзивного класу: 

тижневе навантаження 25 годин згідно розкладу навчальних занять в інклюзивному класі

12. Режим роботи прибиральників службових приміщень, робітників з комплексного обслуговування й ремонту будинків:

12.1. в однозмінному режимі:  

 – прибиральники службових приміщень, робітники з комплексного обслуговування й ремонту будинків:  

8.00– 16.45,  обідня перерва – 12.00 – 12.45.

12.2. у двозмінному режимі (прибиральники службових приміщень):

І зміна –  7.00 – 15.45, обідня перерва – 12.00-12.45

ІІ зміна – 10.15- 19.00, обідня перерва – 14.00-14.45.

13.Режим роботи прибиральника службових приміщень, що чергує у вихідні дні: згідно щомісячного графіка відпрацювання робочого часу.

14.Режим роботи бібліотекарів:

завідувач бібліотекою (1  ставка):   

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;

бібліотекар ( 1 ставка):      

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;                 

15. Режим роботи сестри медичної:

початок робочого дня  – 8.00,   закінчення – 16.12;

обідня перерва 12.00 – 12.30

16.Режим роботи лаборанта (0,5  ставки):

8.00– 12.00

17. Режим роботи сторожів:

 через добу – згідно графіка відпрацювання робочого часу.

18.Режим фізично-оздоровчої роботи:

фіззарядка для 1-2, 5-7 кл. –  7.45 -7.55. (на час війни призупиняється).

– фізкультхвилинки  у 1 – 4 кл.  –  2   в ході  уроку;

5 кл.   – 1  в ході  уроку;

– рухливі перерви в початковій школі – 2,3 перерва І,ІІ зміни.

Зміни на період дистанційного навчання:

 проведення фіззарядки для 1-2, 5-7 кл. –  7.45 -7.55. призупиняється.

19. Режим суспільно корисної праці та позакласної виховної роботи:

– позакласні заходи проводяться за планом, затвердженим директором закладу освіти;

– позакласні заходи для учнів 1-11 класів  закінчуються до 17 год. 30 хв.

20. Організація евакуаційних заходів в період дії правового режиму воєнного стану. 

При сигналі оповіщення «Повітряна тривога» чи іншому сигналі оповіщення, освітній процес (очний, дистанційний) переривається. Педагогічні працівники організують переміщення учнів до найпростішого укриття, що знаходиться в  ЗДО №15. Під час перебування в захисній споруді працівники закладу здійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування учнів в укритті. Освітній процес може продовжитися в укритті. Після завершення небезпеки та оголошення відміни сигналу відбувається повернення усіх учасників освітнього процесу до приміщення закладу освіти та продовження процесу навчання з урахуванням необхідного корегування.

21.Циклограма роботи ліцею  на 2023/2024 навчальний  рік

ПонеділокАдміністративна нарадаДень  тематичного інформування
ВівторокДень нарад, засідань педагогічної ради.
СередаДень роботи громадських організацій: засідання учнівського парламенту, батьківського комітету, профспілкового комітету
ЧетверДень участі у міських формах методичної роботи:  нарадах, засіданнях, семінарах. День класного керівника. Індивідуальні та колективні форми   роботи з батьками, проведення батьківських зборівЗасідання правління БФ. Особистий прийом громадян  директором   
П’ятницяДень роботи з допоміжним персоналом.День адміністративно – громадського контролю за станом ОП

22. Контроль за дотриманням режиму роботи ліцею покладається  на директора ліцею Пташинську Н.В., голову ПК  Ющенко Г.О., заступників директора з  навчально-виховної роботи Горбачову О.Ю.,та Белінську Н.В., заступника директора з  адміністративно-господарської роботи Дроздовську О.Є., заступника з виховної роботи Карічковську Н.М. у межах їх посадових обов’язків та громадських повноважень.

Вик.: Горбачова О.Ю. – заст. директора з НВР,

Белінська Н.В. – заст. директора з НВР,

Карічковська Н.М. – заст. директора з ВР,

Дроздовська О.Є. – заст. директора з АГР,

Ющенко Г.О.  – голова ПК

ШАНОВНІ КОЛЕГИ, БАТЬКИ, УЧНІ! У відповідності до ст.29 Закону України «Про освіту», функціональних обов’язків та на виконання п. 3 наказу Міністерства освіти

13 червня 2024 року в Первомайському ліцеї ‘Ерудит” відбувся щорічний звіт директора Наталії Пташинської про діяльність закладу за 2023-2024 н.р. за участю

12 червня в Первомайському ліцеї “Ерудит” відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Учителі та асистенти педагогів підвели підсумки

11.06.2024 року відбувся майстер-клас для педагогів молодших класів по створенню мандали за датою народження. Мандала на санскриті означає «коло», «диск». Це сакральний