Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

РЕЖИМ ТА СТРУКТУРА РОБОТИ

ПОГОДЖЕНО
загальними зборамиучасників освітнього процесу
Первомайського ліцею «Ерудит»від 31.08.2023,
протокол№1                                                                                                                                                                                                                     
ЗАТВЕРДЖЕНОДиректорПервомайського ліцею «Ерудит»________Наталія ПТАШИНСЬКА31 серпня 2023 р.

РЕЖИМ ТА СТРУКТУРА РОБОТИ

Первомайського ліцею

«Ерудит»

на 2023-2024 н. р.

1.Освітній процес організовується за семестровою системою:

І семестр – з 01 вересня  по 29 грудня 2023 року, 

ІІ семестр – з 15 січня по 31 травня 2024 року. 

Канікули:

осінні –  з 30 жовтня по 05 листопада 2023 року,

зимові – з 30 грудня 2023 по 14 січня  2024 року,   

весняні – з 25 березня по 31 березня  2024 року.  

2.Режим роботи  школи – однозмінний.

3. Навчання проводиться за формами:

з використанням технології дистанційного навчання під час воєнних дій;

– очне – для учнів 1, 2-х класів;

– тривалість навчальної діяльності з технічними засобами навчання (1 клас – 10 хвилин, 2- 4 класи – 15 хвилин, 5-7 класи – 20 хвилин, 8-9 класи – 20-25, 10-11 класи –  25-30 хвилин).

4. Навчальний тиждень

Тривалість навчального тижня – 5-денний робочий тиждень

Щоденно о 9 годині 00 хвилин проводиться загальнонаціональна хвилина мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, відповідно Указу Президента України № 143 від 16 березня 2022 року «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України», листа Міністерства освіти і Науки України від 16.03.2022 №1/3472-22.

5.Вхід учнів до ліцею розпочинається з 7.45.

6. Режим навчального дня учнів:

 Початок занять:

І зміни –  8.00,         

Закінчення  занять (орієнтовно):

І зміни – 14.30 (або згідно розкладу уроків),

7.Тривалість уроків:

1-і класи – 35 хв.

2-4 класи – 40 хв.

5-11 класи – 45 хвилин

Розклад уроків, тривалість перерв:

1-і класи (30 хв.)

1-А клас

1 урок 8.00 -8.30

2 урок 8.40 – 9.10

3 урок 9.20 – 9.50

1-Б клас

1 урок 10.10 -10.40

2 урок 10.50 – 11.20

3 урок11.30 – 12.00

1-В клас

1 урок 12.20 -12.50

2 урок 13.00 – 13.30

3 урок13.40 – 14.10

2-класи (40 хв.)

2-А, Б клас(чергування класами через тиждень)

1 урок 14.30 -15.10

2 урок 15.20– 16.40

3 урок16.50 – 16.30

2-В клас (40 хв.), 3-4-і кл.  (40 хв.)

урокуІ змінаПерерва
1.8.00 – 8.4015
2.8.55-  9.3525
3.10.00-10.4025
4.11.05-11.4515
5.12.00-12.40 
   

– 5-11-і класи (45 хв.):

І зміна                                                               

УрокПерерва
1.8.00- 8.4510
2.8.55- 9.4010
3.9.50-10.3520
4.10.55-11.4010
5.11.50-12.3510
6.12.45-13.3010
7.13.40-14.25 

7. Індивідуальні та групові заняття

проводяться за окремим розкладом після обов’язкової перерви (20

хв.), в день з найменшим навантаженням.

8. Режим роботи адміністрації:

П.І.Б.ПосадаПонеділокВівторокСередаЧетверП¢ятницяОбід Прийом   громадян
Пташинька Н.В.Директор 8.00-17.00(черговий  адм.)8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.3012.00-12.45Четвер 14.00-16.30
Горбачова О.Ю.Заст. директора з НВР 8.00- 16.45 8.00-16.45  8.00- 16.45 8.00- 16.458.00-17.00(черговий адм.)12.00-12.45Щоден.14.00-16.30
Белінська Н.В.Заст. директора з НВР  8.00-16.45 8.00-16.45 8.00-17.00 (чергов.адм.)8.00-16.458.00-16.30 12.00-12.45Щоден.14.00- 16.30
Карічковська Н.М.Заст. директора з НВР 8.00-16.45 8.00-17.00(черговий адм.)8.00-16.45 8.00-16.458.00-16.30 12.00-12.45Щоден. 14.00-16.30 
Дроздовська О.Є.Заст. директора  з АГР 8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.4512.00-12.45Щоден.14.00-16.30 

9. Режим роботи практичного психолога, соціального педагога:

– практичний психолог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45.

– соціальний  педагог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45.

10. Режим роботи  педагогічних працівників:

10.1. Робочий тиждень –  п’ятиденний з двома вихідними днями, початок роботи – за 15 хвилин до уроку.                                                                 

10.2.Тривалість  робочого часу в межах  40 годинного робочого тижня:

нормована частина – згідно  педагогічного навантаження, виконання якого регулюється розкладом уроків;

ненормована частина – виконання   інших видів навчально-методичної та виховної роботи, передбаченої посадовими обов’язками, а саме: підготовча,  методична, організаційно-педагогічна , виконання обов’язків класного керівника, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками, відвідування родин учнів  тощо.

Робочий час педагогічного працівника розраховується в астрономічних годинах (60 хв.).

Перерви між уроками є робочим часом педагогічного працівника.

10.3.Режим робочого часу педагогічного працівника в канікулярний період: розраховується індивідуально з урахуванням годин педагогічного навантаження та всіх   оплачуваних видів педагогічної діяльності працівника у відсотковому відношенні до тарифної ставки  за формулою:

Р (робочий час працівника) = Т (тижневе навантаження)+К (класне керівництво) + З (перевірка зошитів) +О (оплата за завідування кабінетом) + Г (оплата за ведення гуртка тощо).

10.4. Режим робочого часу класного керівника:

класний керівник знаходиться в закладі освіти до завершення навчального дня його класу ( при очній формі навчання)

11. Режим роботи асистента вчителя інклюзивного класу: 

тижневе навантаження 25 годин згідно розкладу навчальних занять в інклюзивному класі

12. Режим роботи прибиральників службових приміщень, робітників з комплексного обслуговування й ремонту будинків:

12.1. в однозмінному режимі:  

 – прибиральники службових приміщень, робітники з комплексного обслуговування й ремонту будинків:  

8.00– 16.45,  обідня перерва – 12.00 – 12.45.

12.2. у двозмінному режимі (прибиральники службових приміщень):

І зміна –  7.00 – 15.45, обідня перерва – 12.00-12.45

ІІ зміна – 10.15- 19.00, обідня перерва – 14.00-14.45.

13.Режим роботи прибиральника службових приміщень, що чергує у вихідні дні: згідно щомісячного графіка відпрацювання робочого часу.

14.Режим роботи бібліотекарів:

завідувач бібліотекою (1  ставка):   

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;

бібліотекар ( 1 ставка):      

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;                 

15. Режим роботи сестри медичної:

початок робочого дня  – 8.00,   закінчення – 16.12;

обідня перерва 12.00 – 12.30

16.Режим роботи лаборанта (0,5  ставки):

8.00– 12.00

17. Режим роботи сторожів:

 через добу – згідно графіка відпрацювання робочого часу.

18.Режим фізично-оздоровчої роботи:

фіззарядка для 1-2, 5-7 кл. –  7.45 -7.55. (на час війни призупиняється).

– фізкультхвилинки  у 1 – 4 кл.  –  2   в ході  уроку;

5 кл.   – 1  в ході  уроку;

– рухливі перерви в початковій школі – 2,3 перерва І,ІІ зміни.

Зміни на період дистанційного навчання:

 проведення фіззарядки для 1-2, 5-7 кл. –  7.45 -7.55. призупиняється.

19. Режим суспільно корисної праці та позакласної виховної роботи:

– позакласні заходи проводяться за планом, затвердженим директором закладу освіти;

– позакласні заходи для учнів 1-11 класів  закінчуються до 17 год. 30 хв.

20. Організація евакуаційних заходів в період дії правового режиму воєнного стану. 

При сигналі оповіщення «Повітряна тривога» чи іншому сигналі оповіщення, освітній процес (очний, дистанційний) переривається. Педагогічні працівники організують переміщення учнів до найпростішого укриття, що знаходиться в  ЗДО №15. Під час перебування в захисній споруді працівники закладу здійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування учнів в укритті. Освітній процес може продовжитися в укритті. Після завершення небезпеки та оголошення відміни сигналу відбувається повернення усіх учасників освітнього процесу до приміщення закладу освіти та продовження процесу навчання з урахуванням необхідного корегування.

21.Циклограма роботи ліцею  на 2023/2024 навчальний  рік

ПонеділокАдміністративна нарадаДень  тематичного інформування
ВівторокДень нарад, засідань педагогічної ради.
СередаДень роботи громадських організацій: засідання учнівського парламенту, батьківського комітету, профспілкового комітету
ЧетверДень участі у міських формах методичної роботи:  нарадах, засіданнях, семінарах. День класного керівника. Індивідуальні та колективні форми   роботи з батьками, проведення батьківських зборівЗасідання правління БФ. Особистий прийом громадян  директором   
П’ятницяДень роботи з допоміжним персоналом.День адміністративно – громадського контролю за станом ОП

22. Контроль за дотриманням режиму роботи ліцею покладається  на директора ліцею Пташинську Н.В., голову ПК  Ющенко Г.О., заступників директора з  навчально-виховної роботи Горбачову О.Ю.,та Белінську Н.В., заступника директора з  адміністративно-господарської роботи Дроздовську О.Є., заступника з виховної роботи Карічковську Н.М. у межах їх посадових обов’язків та громадських повноважень.

Вик.: Горбачова О.Ю. – заст. директора з НВР,

Белінська Н.В. – заст. директора з НВР,

Карічковська Н.М. – заст. директора з ВР,

Дроздовська О.Є. – заст. директора з АГР,

Ющенко Г.О.  – голова ПК

28 червня 8 випускників ліцею “Ерудит” отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту з відзнакою. Золоті медалісти – Татарінцева Дарина, Головіна Анастасія,

Червень місяць – традиційна пора випускних вечорів. І ось сьогодні довгоочікуване свято юності, мрій та сподівань настало для випускників Первомайський ліцей “Ерудит”.

Приємно, коли за тебе вболіває найкращий журналіст України! Так, це Наталя Нагорна, яка на всеукраїнських змаганнях “Пліч-о-пліч шкільні ліги” підтримує нашу команду