Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

Режим роботи Первомайського ліцею «Ерудит» на 2021/2022 н. р.

ПОГОДЖЕНО загальними зборами учасників освітнього процесу Первомайського ліцею «Ерудит» від 30.08.2020, протокол № 1                                                                                                                                                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО Директор Первомайського ліцею «Ерудит» ________Наталія ПТАШИНСЬКА 01 вересня 2021 р.

РЕЖИМ РОБОТИ

Первомайськоголіцею

«Ерудит»

на 2021/2022 н. р.

із змінами згідно з Тимчасовим порядком організації освітнього процесу

в закладі освіти на період карантину,

затвердженим рішенням педагогічної ради від 30.08.2021р.

1.Освітній процес організовується за семестровою системою:

І семестр – з 01 вересня  по 31 грудня 2021 року,

ІІ семестр – з 10 січня по 31 травня 2022 року.

Канікули:

осінні –  з 25 жовтня по 01 листопада 2021 року,

зимові – з 31 грудня 2021 по 09 січня  2022 року,

весняні – з 28 березня по 03 квітня  2022 року.

Екскурсії та практика:

5-9 класи – протягом навчального року

10 класи – частково протягом навчального року та 01.06 – 03.06. 2021

 2.Режим роботи  школи – двозмінний.

І зміна  – 1-2 класи, 5-11-і класи;

ІІ зміна – 3-і кл., 4-і класи, 2 групи подовженого дня

Режим роботи  період карантину:

За  окремим наказом (розпорядженням) – переведення класів базової і старшої школи на гнучкий режим або заняття в ІІ зміну

3. Навчальний тиждень розпочинається  о 7.45 лінійкою чергового класу та урочистим підняттям Державного Прапора України.

4. Навчальний тиждень закінчується лінійкою чергового класу та спуском Державного Прапора України.

5.Вхід учнів до школи розпочинається з 7.45.

6. Режим навчального дня учнів:

 Початок занять:

І зміни –  8.00,        

ІІ зміни  -12.05                   

Закінчення  занять (орієнтовно):

І зміни – 14.30 (або згідно розкладу уроків), І зміни – 16.50  (або згідно розкладу уроків).

Тривалість уроків:

1-і класи – 35 хв.

2-4 класи – 40 хв.

5-11 класи – 45 хвилин

Розклад уроків, тривалість перерв:

1-і класи (35 хв.)

 1.8.00- 8.3520
22.8.55- 9.3030
33.10.00-10.3530
44.11.05 -11.4020
55.12.00 – 12.35 

2-і класи (40 хв.)                                            3-4-і кл. (ІІ зміна) (40 хв.)

урокуІ зміна  Перерва уроку  ІІ зміна  Перерва
1.8.00 – 8.40151(5)12.00-12.40        15
2.8.55-  9.35252.(6)12.55-13.35        15
3.10.00-10.40253.(7)13.50- 14.30        10
4.11.05-11.45154.(8)14.40- 15.20        10
5.12.00-12.40 5.(9)15.30-16. 105
   6.(10)16.15- 16.55 

– 5-11-і класи (45 хв.):

І зміна                                                              

УрокПерерва
1.8.00- 8.4510
2.8.55- 9.4020
3.10.00-10.4520
4.11.05-11.5010
5.12.00-12.4510
6.12.55-13.4010
7.13.50-14.305
8.(гуртк. роб.)14.40-15.255
9. (гуртк. роб.)15.30-16.15 

Режим роботи на період карантину:

 – заняття для учнів 2-11-х класів  розпочинаються о 08.00, 1-х класів –  о 08.10.

– ранкові зустрічі учнів 1-4-х класів проводяться на відкритому повітрі.

  Графік початку занять: 

І зміна:             

1-і класи  – 8.10.

2-і, 5-11-і класи  – 8.00. 

ІІ зміна:             

3-4-і класи –  13.50.

Тривалість уроків:                         

1 кл. – 35 хв., 2-4-і – 40 хв.,

5-11-і – 45 хв.

Перерви по 10 хв., дві великі перерви по 20 хв.

Перерва між змінами – 55 хв.

7. Режим роботи адміністрації:

П.І.Б.ПосадаПонеділокВівторокСередаЧетверП¢ятницяобідПрийом   громадян
Пташинька Н.В.Директор  8.00-17.00 (черговий  адм.)8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.3012.00-12.45Четвер 14.00-16.30
ГорбачоваО.Ю.Заст. директора з НВР  8.00- 16.45  8.00-16.45  8.00- 16.45  8.00- 16.458.00-17.00 (черговий адм.)12.00-12.45Щоден. 14.00-16.30
Белінська Н.В.Заст. директора з НВР  8.00-16.45  8.00-16.45  8.00-17.00 (чергов.адм.)8.00-16.458.00-16.30  12.00-12.45Щоден. 14.00- 16.30
Карічковська Н.М.Заст. директора з НВР  8.00-16.45  8.00-17.00 (черговий адм.)8.00-16.45  8.00-16.458.00-16.30  12.00-12.45Щоден. 14.00-16.30  
Гоцько І.П.Заст. директора  з АГР  8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.4512.00-12.45Щоден. 14.00-16.30  

8. Режим роботи вихователя ГПД, практичного психолога, соціального педагога:

– практичний психолог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45.

– соціальний  педагог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45,

– вихователь ГПД 1-х класів (0,75 ст.):

Початок роботи: понеділок-середа: 12.35,

четвер-п’ятниця – 11.35.

закінчення:

понеділок-середа: 16.45,

четвер-п’ятниця – 16.35.

– вихователь ГПД 2-х класів (0,75 ст.):

початок роботи: понеділок-п’ятниця: 12.40,

закінчення – понеділок-п’ятниця:17.15.

9. Режим роботи  педагогічних працівників:

9.1. Робочий тиждень –  п’ятиденний з двома вихідними днями, початок роботи – за 15 хвилин до уроку.                                                                

9.2.Тривалість  робочого часу в межах  40 годинного робочого тижня:

нормована частина  – згідно  педагогічного навантаження, виконання якого регулюється розкладом уроків;

ненормована частина – виконання   інших видів навчально-методичної та виховної роботи, передбаченої посадовими обов’язками, а саме: підготовча,   методична, організаційно-педагогічна , виконання обов’язків класного керівника, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками, відвідування родин учнів  тощо.

Робочий час педагогічного працівника розраховується в астрономічних годинах (60 хв.).

Перерви між уроками є робочим часом педагогічного працівника.

9.3.Режим робочого часу педагогічного працівника в канікулярний період: розраховується індивідуально з урахуванням годин педагогічного навантаження та всіх   оплачуваних видів педагогічної діяльності   працівника у відсотковому відношенні до тарифної ставки  за формулою:

Р (робочий час працівника) = Т (тижневе навантаження)+К (класне керівництво) + З (перевірка зошитів) +О (оплата за завідування кабінетом) + Г (оплата за ведення гуртка тощо).

9.4. Режим робочого часу класного керівника:

класний керівник знаходиться в закладі освіти до завершення навчального дня його класу.

10. Режим роботи чергового  вчителя:

початок  – за 20 хвилин до початку  занять 

(І зміна-7.40,ІІ зміна – 11.45)                                                          

закінчення – за 20 хвилин після закінчення І (ІІ) зміни.

11. Режим роботи асистента вчителя інклюзивного класу:

тижневе навантаження 25 годин згідно розкладу навчальних занять в інклюзивному класі

12. Режим роботи прибиральників службових приміщень, робітників з комплексного обслуговування й ремонту будинків:

12.1. в однозмінному режимі:  

 – прибиральники службових приміщень, робітники з комплексного обслуговування й ремонту будинків

8.00– 16.45,  обідня перерва – 12.00 – 12.45.

12.2. у двозмінному режимі (прибиральники службових приміщень):

І зміна –  7.00 – 15.45, обідня перерва – 12.00-12.45

ІІ зміна – 10.15- 19.00, обідня перерва – 14.00-14.45.

13.Режим роботи прибиральника службових приміщень, що чергує у вихідні дні: згідно щомісячного графіка відпрацювання робочого часу.

14.Режим роботи бібліотекарів:

завідувач бібліотекою (1  ставка):  

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;

бібліотекар ( 1 ставка):      

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;                

15. Режим роботи сестри медичної:

початок робочого дня  – 8.00,   закінчення – 16.12;

обідня перерва 12.00 – 12.30

16.Режим роботи лаборанта (0,75  ставки):

8.00– 14.30, обідня перерва 12.00-12.30.

17. Режим роботи сторожів:

 через добу – згідно графіка відпрацювання робочого часу.

18. Режим роботи їдальні:

І зміна:

– організоване харчування учнів 1-2 класів: 8.35 – 8.50; 9.40 – 10.00;

– організованих груп учнів 5-7-х  класів – 10.45 – 11.00;

–  індивідуальне харчування учнів 5-11 класів  –  11.45 -12.00.

ІІ зміна:

– організоване харчування учнів 3-4 класів – 13.40 -13.55

– обід груп подовженого дня –  13.00 -13.30.

Зміни на період карантину:

 – організовано харчуються учні початкових класів, пільгові категорії учнів, 2 групи подовженого дня;

 – харчування здійснюється згідно графіка по 2 класи (максимальна кількість  – 64 учні);

8.25-8.352-А клас, 2-Б клас
8.40-8.552-В клас,2-Г клас
9.00-9.201-А клас,1-Б клас
9.25-9.401-В клас,1-Г клас
10.45-11.00Пільгові категорії учнів 5-11 класів
13.00-13.20ГПД
13.35-13.453-А клас,3-Б клас
13.50-14.103-В клас,3-Г клас
14.30-14.454-А,Б,В класи

19. Режим роботи працівників харчоблоку (без обідньої перерви у зв’язку з специфікою роботи):

Кухарі – 05.30 – 14.15

Підсобні  робітники –  08.00-16.45.

20.Режим фізично-оздоровчої роботи:

фіззарядка для 1-2, 5-7 кл. –  7.45 -7.55. (на час карантину призупиняється).

– фізкультхвилинки  у 1 – 4 кл.  –  2   в ході  уроку;

5 кл.   – 1  в ході  уроку;

– рухливі перерви в початковій школі – 2,3 перерва І,ІІ зміни.

Зміни на період карантину:

 проведенняфіззарядки для 1-2, 5-7 кл. –  7.45 -7.55. призупиняється.

21. Режим чергування:

21.1. До чергування по школі залучаються  учні 9-11-х класів. 

Пости учнів чергового класу:

– парадний вхід,

– їдальня,

– І поверх ( біля вхідних дверей та роздягалень),   

– сходи між всіма поверхами,

– рекреації ІІ, ІІІ поверху;

21.2. Класний керівник чергового класу організовує чергування і є відповідальним черговим вчителем протягом всього тижня  чергування свого класу.

Початок роботи – 7.45, незалежно від розкладу уроків.

21.3. Вчителі початкових класів, класні керівники 5-11-х класів, вчителі, які не є класними керівниками, залучаються до чергування по школі згідно графіка на  визначених наказом директора постах:

– рекреації 1-3 поверхів (вчителі початкових класів, класні керівники 5-11-х класів згідно розміщення закріплених за ними навчальних кабінетів);

– їдальня (вчителі, які не мають класного керівництва);

-вестибюль; шкільне подвір я, спортивні майданчики  – у  весняно-літній та осінній період  – вчителі фізичної культури.

21.4. Класні керівники 5-х класів на період адаптації учнів до навчання в  базовій школі(І семестр) звільняються від  чергування по школі і забезпечують порядок за місцем  перебування їхнього класу;

21.5. 11-і класи звільняються від чергування в останній чверті навчального року, до чергування залучаються учні 8-х класів.

21.6. Члени  адміністрації школи чергують  згідно графіка роботи  адміністрації (див. п. 5);

21.7. Чергування класу закінчується наприкінці тижня лінійкою  в присутності

заступника директора з виховної роботи та чергового вчителя;

 – час проведення лінійки – 2 перерва, місце проведення – рекреація ІІ поверху.

 22. Режим суспільно корисної праці та позакласної виховної роботи:

– за класами  закріплюються ділянки пришкільної території;

– прибирання пришкільної території проводиться щочетверга з урахуванням погодних умов у позаурочний час під керівництвом класного керівника  після проведення інструктажу з охорони праці та техніки безпеки; до робіт з атисептиками та дезінфекційними речовинами учні не допускаються;

– тривалість роботи – від  5 до 60 хвилин, залежно від віку школярів у відповідності до СанСПіН;

– починаючи з 8-го класу, учні самостійно прибирають закріплені за класом  навчальні кабінети;

– робота спортивних секцій, гуртків, проводиться  за розкладом, затвердженим директором  закладу освіти;

– позакласні заходи проводяться за планом, затвердженим директором закладу освіти;

– позакласні заходи для учнів 1-7 класів  закінчуються до 17 год. 30 хв., вечори відпочинку учнів 8-11 кл. – до 20 год. 30 хв.

23.Циклограма роботи школи  на 2021/2022 навчальний  рік

ПонеділокАдміністративна нарада День  тематичного інформування
ВівторокДень нарад, засідань педагогічної ради, методичної ради.
СередаДень роботи громадських організацій: засідання ради школи, учнівського парламенту, загальношкільного батьківського комітету, профспілкового комітету
ЧетверДень участі у міських формах методичної роботи:  нарадах, засіданнях, семінарах. День класного керівника. Індивідуальні та колективні форми   роботи з батьками, проведення батьківських зборів Засідання правління БФ. Особистий прийом громадян  директором   
П’ятницяДень роботи з допоміжним персоналом. День адміністративно – громадського контролю за станом ОП

 24. Контроль за дотриманням режиму роботи   школи  покладається  на директора ліцею Пташинську Н.В., голову ПК  Горбачову О.Ю., заступників директора з  навчально-виховної роботи Горбачову О.Ю.,. та Белінську Н.В.,  заступника директора  з  адміністративно-господарської роботи Гоцько І.П.,  заступника з  виховної роботи Карічковську Н.М.у межах їх посадових обов’язків та громадських повноважень.

Вик.: Горбачова О.Ю. – заст. директора з НВР,

Белінська Н.В. – заст. директора з НВР,

Карічковська Н.М. – заст. директора з ВР,

Гоцько І.П. – заст. директора з АГР,

                    – голова ПК

28 червня 8 випускників ліцею “Ерудит” отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту з відзнакою. Золоті медалісти – Татарінцева Дарина, Головіна Анастасія,

Червень місяць – традиційна пора випускних вечорів. І ось сьогодні довгоочікуване свято юності, мрій та сподівань настало для випускників Первомайський ліцей “Ерудит”.

Приємно, коли за тебе вболіває найкращий журналіст України! Так, це Наталя Нагорна, яка на всеукраїнських змаганнях “Пліч-о-пліч шкільні ліги” підтримує нашу команду