№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний | |
Діагностичний етап | |||||
1 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Практичний психолог | ||
2 | Складання банку даних учнів «Зони ризику» та «групи ризику» | Учнівський колектив | Вересень | ЗВРД, соціальний педагог | |
3 | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Усі категорії учасників освітнього процесу | 2022-2023 н.р. | Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог | |
Інформаційно-профілактичні заходи | |||||
4 | Виступ на тему «Протидія булінгу в шкільному середовищі» | Класні керівники | Березень | Заступник директора з НВР Карічковська Н.М. | |
5 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогічний колектив | Січень | Практичний психолог, соціальний педагог | |
6 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | Педагоги, батьки учнів | Грудень | Практичний психолог | |
7 | Проведення психолого-педагогічного семінару: «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція». | Педагогічний колектив | Квітень | Практичний психолог, соціальний педагог | |
8 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора з ВР Карічковська Н.М. | |
9 | Розробка рекомендацій для педагогів на тему: «Небезпека в Інтернеті». | Педагогічний колектив | Грудень | Практичний психолог | |
Формування навичок спілкування в учнівському колективі | |||||
10 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класні керівники | |
11 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовж року | Заступник директора з НВР Карічковська Н.М. класні керівники. | |
12 | Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 | Упродовж року | Педагог-організатор Сколобанова Я.І. | |
13 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9-11 | Жовтень | Педагог-організатор Сколобанова Я.І. | |
14 | Відпрацювання теми особистої гідності на прикладах літературних та історичних героїв. | 1-11 | Упродовж року | Учителі літератури та історії | |
15 | Проведення заходів в рамках тижня «Виховуємо толерантності» | Усі категорії учасників освітнього процесу | Листопад | Практичний психолог, соціальний педагог, педагог-організатор | |
16 | Проведення заходів в рамках Акції «16 днів проти насильства» | Усі категорії учасників освітнього процесу | Листопад-грудень | Класні керівники, вчителі-предметники, практичний психолог, соціальний педагог | |
17 | Проект «Кібербулінг! Який він?» | 5-8 класи | Лютий | Класні керівник,Педагог-організатор | |
18 | Виступ на методичному об’єднанні класних керівників на тему: «Агресія, як біч сьогодення. Проблема насильства в сім’ї» | педагоги | Вересень | Практичний психолог | |
19 | Практичні заняття «Булінг у школі. Як його розпізнати» | Учні 5-11класів | Упродовж року | Соціальний педагог | |
20 | Виступ на методоб`єднанні класних керівників «Просвітницька роль класного керівника в профілактиці торгівлі людьми». | класні керівники | Листопад | Соціальний педагог | |
21 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11класи | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог | |
22 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1-11класи | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог | |
23 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог | |
24 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог | |
25 | Створення «Скриньки довіри» | Учні ліцею, вчителі | Протягом року | Практичний психолог, соціальний педагог | |
Робота з батьками | |||||
26 | Тематичні батьківські збори «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою» | 1-11класи | Упродовж року | Класні керівники | |
27 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11класи | Упродовж року | Практичний психолог, соціальний педагог. | |
27 | Консультування батьків «Безпека в Інтернеті» | Батьки учнів | За запитом | Практичний психолог | |
28 | Виступ на батьківських зборах «Стоп, булінг» | Батьки учнів | Грудень | Практичний психолог, класні керівники | |
29 | Виступ на батьківських зборах «Обережно, булінг» | Батьки учнів | Січень- лютий | Соціальний педагог, класні керівники | |
30 | Інформаційна робота через інтернет – сторінки | Упродовж року | Заступник директора з ВР Карічковська Н.М. | ||
31 | Рекомендацій для батьків на тему: «Небезпека в Інтернеті. | Батьки учнів | Грудень | Практичний психолог, соціальний педагог | |
32 | Рекомендації для батьків на тему: «Безконфліктне спілкування» | Батьки учнів | Лютий | Практичний психолог, класні керівники | |
33 | Інформування батьків на зборах батьківської ради з роботи школи по заходах спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в закладі освіти на 2022– 2023 навчальний рік | Батьки здобувачів освіти | Серпень | Директор ліцею Пташинська Н.В., представник ювенальної превенції | |
34 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Травень | Директор ліцею Пташинська Н.В.,Заступник директора з ВР Карічковська Н.М. | |