Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

Мета діяльності: збереження і зміцнення психічного та соціального благополуччя всіх учасників навчально-виховного процесу. Для досягнення даної мети сформовано ряд завдань:

— Підвищення

— Підвищення ефективності психологічного супроводу дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги;

— Посилення просвітницької роботи серед педагогів та батьків щодо проблеми шкільного та он-лайн боулінгу

— Організація психологічної підтримки під час впровадження інноваційних навчально-виховних технологій учасникам навчально-виховного процесу.

№ п/пЗміст роботи з учнями, педпрацівниками, батькам, адміністрацією навчального закладуТермін проведенняЗ ким проводитьсяВідмітка про виконання
Вересень
Діагностична робота:
1)Загальна діагностика шкільної зрілості (графічний диктант Ельконіна, тест Керна-Йерасека, «Намисто», «Будиночок», Діагностика пам’яті «Запам’ятай картинки»Перший тиждень вересняЗ учнями першого класу
2)Виявлення дітей з ускладненою поведінкою методом бесід і спостереженьПротягом місяця1-5 класи
3Поглиблена діагностика учнів перших класів які показали низькі результати за дослідженням рівня шкільної зрілості— дослідження зорової та слухової пам’яті: «Запам’ятай фігури», «10 слів»— дослідження мислення «4-й зайвий»3-й тиждень1-і класи
Консультативна робота:
1)Консультування батьків , вчителів з приводу діагностичних обстежень учнів першого класуПротягом вересняЗ батьками, вчителями
2)Надання консультативної допомоги батькам, які переживають труднощі у вихованні дітей.Перший тиждень вересняКонсультування батьків, діти яких відносяться до «групи ризику»
Корекційно — розвиткова робота:
1)Корекційно-розвивальна робота з учнями 1-х кл. за програмою:«Я уже першокласник»Шкільному психологу усе для роботи № 7 2014р.2-4 тижденьУчня 1-х кл.
Просвітницька та профілактична робота:
1)Виступ на батьківських зборах. «Успішна адаптація першокласників»2 тижденьЗ батьками учнів перших класів
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Аналіз результатів дослідження та написання аналітичного звіту за результатами дослідження готовності першокласників.3-4 тиждень
2)Робота над впорядкуванням документації за минулий рікПротягом місяця
3)Підготовка діагностичного інструментарію для здійснення досліджень учнів 1-х кл. діагностики шкільної зрілості.Протягом 1 тижня вересня
4)Написання інформацій .Протягом місяця
5)Підготовка до вис виступу «Успішна адаптація першокласника».3 тиждень
6)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
7)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять.Протягом місяця
8)Оформлення списків пільгової категорії дітей.До 10.09
9)Підрахунок статистичного звіту РВК (за мікрорайоном).До 14.09
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.Протягом місяця
Жовтень
Психодіагностична робота:
1)Діагностика соціально-психологічної адаптації учнів1 клас ( проективна методика— «Школа звірів» Кондратенко,— методика «Що мені подобається в школі»,— методика «Будикочки»5 клас — діагностика тривожності Кондаша,— «Соціометрія»,— Самооцінка характеру О.П. Єлисеєва,— графічна методика «Кактус»Протягом 1-2тижняУчні 1, 5-х кл.
2)Вхідне анкетування до антиалкогольної програми «Сімейна розмова».1 тижденьУчні 7-х кл.
Консультативна робота:
1)Консультування батьків, вчителів, учнів щодо результатів дослідження соціально-психологічної адаптації учнів.Друга половина місяцяЗ батьками, вчителями, учнями
Психокорекційно — відновлювальна і розвивальна робота:
1)Корекційно-розвивальні заняття з учнями 1-х класів за програмою «Формування мотиваційної готовності до навчання у школі»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників»3-4 тижденьЗ дезадаптованими учнями
Психологічна просвіта:
1)Психологічна просвіта учнів 10-х кл. «Як виховати в собі лідера»Перша половина жовтняЗ учнями 10-х кл.
2)Попередження булінгу. Інтерактивне заняття.Друга половина місяцяЗ учнями старших класів
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підбір діагностичного інструментарію соціально-психологічної адаптації учнів.Протягом жовтня
2)Оформлення індивідуальних карток на учнів «групи ризику», дітей з особливими потребами.Протягом жовтня
3)Робота з основними документами.Протягом місяця
4)Підбір та підготовка до коренкційно-розвивальних занять з дезадаптованими учнями.Перша половина місяця
5)Підготовка до виступу «Як виховати в собі лідера?»Інтерактивних занять з попередження булінгу.1-2 тиждень
6)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
7)Підготовка до корекційно-розвиваючих занять з учнями 1-х кл.Щотижня
8)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять.Протягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС.Протягом місяця
Листопад
Діагностична робота:
1)Діагностика особистісної сфери дітей з особливими потребами— Дитячий апперцептивний тест (САТ)— Методика Айзенка (визначення типу темпераменту)2-3 тижденьУчні з особливими потребами
2)Діагностика особистісної сфери учнів «групи ризику» Дитячий апперцептивний тест (САТ)Методика Айзенка (визначення типу темпераменту)2-3 тижденьЗ учнями «групи ризику»
Консультативна робота:
1)Консультування учнів з обмеженими можливостями за результатами діагностикиКінець місяцяЗ дітьми-інвалідами
2)Індивідуальне консультування класних керівників, учнів за результатами діагностики Визначення рівня творчих здібностейПротягом місяцяЗ учнями, вчителями
3)Консультування учнів «групи ризику» за результатами дослідженьПротягом місяцяЗ важковиховуваними дітьми
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота:
1)Корекційно-розвивальні заняття з учнями 1-х класів за програмою «Формування мотиваційної готовності до навчання у школі»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників»Протягом місяцяЗ дезадаптованими учнями
2)Проведення «Тренінгу толерантності» серед учнів підліткової категорії16.11З учнями підліткової категорії
3)Корекційно розвивальна діяльність за запитомПротягом місяцяЗ учнями
4)Корекційно-розвивальна робота з учнями «групи ризику»2-4 тижденьУчні «групи ризику»
Психологічна просвіта:
1)Семінар-тренінг для педагогів «Професійне зростання педагога»1.11.17педагоги
2)Лекція з елементами дискусії на тему: «Попередження захворювань, які передаються статевим шляхом»2 тижденьУчні 10-х кл.
3)Години психолога (використання програм «Особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція»)Протягом місяцяУчні 6-11-х кл
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підготовка до семінару-тренінгу для педагогів «Професійне зростання педагога»Кінець жовтня
2)Підготовка до корекційно-розвивальних занять з учнями 1-х класів за програмою «Формування мотиваційної готовності до навчання у школі»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників»Протягом місяця
3)Підготовка до тренінгу толерантності2 тиждень
4)Підготовка виступу на тему: «Попередження захворювань, які передаються статевим шляхом»Початок місяця
5)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
6)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занятьПротягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця
Грудень
Діагностична робота:
1)Вивчення професійних інтересів учнів старших класів— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М. Фрідман— Визначення спрямованості особистості (Є.І.Рогов № 1)— Оцінка комунікативних та організаторських здібностей(КОС)— Тест на виявлення мотивів вибору професіїПерша половина місяцяЗ учнями 9-11 класів
2)Визначення акцентуацій характеру учнів «групи ризику» (Опитувальник Шмішека)Діагностика емоційної сфери (Кольоровий тест М. Люшера)Перша половина місяця.З важковиховуваними підлітками
3)Діагностика міжособистісних стосунків дітей з особливими потребами— Тест КРС Бернса— Малюнок сім’ї— Діагностика Ригідності Г. Айзенк,— Тест ЛіріСередина місяцяУчні з особливими потребами
Консультативна робота:
1)Групове консультування учнів старших класів за результатами діагностики професійних інтересівПерша половина місяцяЗ учнями 9-11 класів
2)Консультування батьків, учнів «групи ризику» з а результатами діагностикиПротягом місяцяЗ важковиховуваними підлітками
3)Консультативна допомога дітям з особливими потребамиСередина місяцяЗ учнями з обмеженими можливостями
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота:
1)Корекція поведінки дітей «групи ризику» посередництвом зовнішньої терапії «Тренінг сензитивності»1 раз на місяцьЗ важковиховуваними підлітками
2)Проведення тренінгу «Особистісного росту» серед дітей з особливими потребами1 раз на місяцьЗ дітьми-інвалідами
3)Заняття за програмою особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція2 рази на місяцьЗ учнями 7-11-х кл.
4)Корекційно-розвивальні заняття з учнями 1-х класів за програмою «Адаптація до шкільного навчання»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників»Протягом місяцяЗ дезадаптованими учнями
Психологічна просвіта:
1)Тренінг «Стигма, дискримінація толерантне ставлення до ЛЖВ»Другий тиждень місяця10 кл.
2)ППС «Як спілкуватися з батьками, щоб до вас прислухалися»Кінець місяцяПедагогічний колектив
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підготовка стимульного матеріалу для діагностичних досліджень1-2 тиждень
2)Підготовка до тренінгу «Стигма, дискримінація, толерантне ставлення до ЛЖВ»Перший тиждень листопада
3)Підготовка до корекційно-розвивальних занять з учнями «групи ризику»Протягом місяця
4)Підготовка до тренінгу особистісного росту2 тиждень
5)Підготовка виступу на тему «як спілкуватися з батьками, щоб до вас прислухалися»Початок місяця
6)Підготовка до занять «Сімейна розмова», курсу «Психологія»Щотижня
7)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занятьПротягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця
Січень
Діагностична робота:
1)Діагностичний мінімум психологічного супроводу учителя які атестуються:— тест «Шляхи саморозвитку»— «Вивчення задоволеності вчителя своєю професією та роботою»— Чинники, що впливають на саморозвиток педагогів—  анкета «Психологічна культура вчителя»Друга половина місяцяЗ учителями, які атестуються
2)Діагностика юнаків для приписки у військкомат.— Оцінка рівня нервово-психічної стійкості «Прогноз»— Методика «Акценттуація» ШмішекаДруга половина січняУчні 10-11кл.
Консультативна робота:
1)Індивідуальне консультування вчителів, які атестуються, за результатами психологічних дослідженьКінець місяцяЗ вчителями, які атестуються
Психокорекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
1)Тренінг на згуртування учнівських колективівПротягом місяцяЗ учнями
2)Заняття за програмою особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція2 рази на місяцьЗ учнями 7-11-х кл.
Психологічна просвіта:
1)Психолого-педагогічний семінар на тему: «Особливості мотивації навчання відповідно до вікових особливостей»2-й тижденьПедагогічний колектив
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підготовка діагностичного інструментарію для психологічного обстеження учнів та педагогів які атестуютсяПерша половина місяця
3)Підготовка інтерактивних занять на згуртування класних колективів3 тиждень
4)Підготовка до психолого-педагогічного семінару «Особливості мотивації навчання відповідно до вікових особливостей».1 тиждень
5)Підготовка до розвивальної та корекційної роботи.Протягом місяця.
6)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
7)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занятьПротягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця
Лютий
Діагностична робота:
1)Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів осіб юнацького віку, з метою профорієнтації— ДДО— Опитувальник Дж. Холанда— Карта інтересів— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М. Фрідман— Анкетування щодо визначення майбутнього профілю навчання(9-х кл.)Протягом місяцяЗ учнями 9-11х класів
2)Діагностичний мінімум у 8-му класі (Психологічне забезпечення допрофільної підготовки)Перша половина місяцяЗ учнями 8-го класу
Консультативна робота:
1)Консультування учнів-старшокласників з приводу вивчення професійних мотивів у навчанніПротягом місяцяЗ учнями старших класів
2)Індивідуальне консультування вчителів, які атестуються, за результатами психологічних дослідженьКінець місяцяЗ вчителями, які атестуються
3)Надання консультативної допомоги учням 8-го класу в підготовці до профільного навчанняПерша половина місяцяЗ учнями 8-го класу
4)Консультування дирекції за результатами дослідженьКінець місяцяЗ директором, завучами
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота:
1)Тренінг стресостійкості з учнями 11-х кл.2 тижденьУчні 11-х кл.
2)Тренінг з педагогами, які атестуються «Самооцінка та само саботаж»3 тижденьПедагоги
3)Інтерактивне заняття з попередження торгівлі людьми «Рожеві окуляри»2-3 тижденьУчні 9-10-х кл.
Психологічна просвіта:
1)Інформаційне повідомлення на тему: «попередження булінгу в учнівському середовищі»Середина місяцяЗ учням 5-х кл.
2)Виступ перед учнями 11-х кл. «Стрес, ефективні методи саморегуляції»4 тижденьУчні 11-х кл.
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична:
1)Підготовка діагностичного інструментарію для профорієнтаційного дослідження учнів 8-х та 9- клПерша половина місяця
2)Підготовка та організація тренінгу для педагогів «Психологічне благополуччя педагога»Початок місяця
3)Підготовка до тренінгу стресостійкості з учнями 11-х кл.1 тиждень
4)Підготовка до інтерактивного заняття з попередження торгівлі людьми «Рожеві окуляри» .Протягом місяця.
5)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
6)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять.Протягом місяця
7)Підготовка до виступів «Як не стати залежним від азартних ігор», «Стрес ефективні методи саморегуляції»2-3 тиждень
8)Написання характеристик на педагогів які атестуються.3-4 тиждень
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця
Березень
Діагностична робота:
1)Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів осіб юнацького віку, з метою профорієнтації— ДДО— Опитувальник Дж. Холанда— Карта інтересів— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М. Фрідман— Анкетування щодо визначення майбутнього профілю навчання(9-х кл.)Протягом місяцяЗ учнями 9-х класів
2)Анкетування батьків з метою визначення співпраці школи та родини. Анкета: «Ви і школа»2 тиждень березняБатьки учнів 3,6,9 кл.
3)Діагностика батьківсько-дитячих відносин учнів «групи ризику»— Малюнок сім’ї— Три дерева— вимірювання батьківських установок і реакцій Т. АрхірєєваПротягом місяцяУчні «групи ризику»
Консультативна робота:
1)Консультування класних керівників за результатами дослідження міжособистісних стосунків в учнівському колективі надання рекомендацій щодо згуртування колективуПерша половина місяцяЗ вчителями
2)Висвітлення результатів анкетування батьків на педагогічній раді21.03.18Педагогічний колектив
3)Проведення професійно-консультативної роботи серед учнів старших класівДруга половина місяцяЗ учнями 9-х класів
Психокорекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
1)Корекція агресивної поведінки осіб «групи ризику» засобами пісочної терапії.Протягом місяцяЗ учнями групи ризику
2)Заняття за програмою особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція2 рази на місяцьЗ учнями 7-11-х кл.
3)Тренінги на згуртування класних колективівПротягом місяцяЗ учнями, 5-11 кл.
4)Тренінг «Готуємося до ЗНО. Профілактика стресів»3 тиждень березняУчні 11-го кл.
Психологічна просвіта:
1)Педагогічна рада «Індивідуальний супровід родини в організації взаємодії школи та родини, як умови підвищення якості навчально-виховного процесу»Кінець місяцяПедагогічний колектив.
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Написання характеристик на педагогів які атестуються но основі результатів досліджень.
2)Підготовка стимульного матеріалу для дослідження батьків, учнів.1-2 тиждень
3)Підготовка до тренінгів на згуртування класних колективів, Інтерактивних занять «Особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція»Протягом місяця
4)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
5)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занятьПротягом місяця
6)Підготовка до виступів: «Готуємося до ЗНО. Профілактика стресів», «Індивідуальний супровід родини в організації взаємодії школи та родини, як умови підвищення якості навчально-виховного процесу».2-3 тиждень
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами, центром зайнятості.Протягом місяця
Квітень
Діагностична робота:
1)— Визначення рівня персональних досягнень учнів 4 -х кл.— Самооцінка— Тривожність Філіпса— «Четвертий зайвий»— Діагностика оперативної пам’яті— Соціометрія2-3тижденьЗ учнями 4класів
2)Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів з метою профорієнтації— Методика «Схильності»— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М.ФрідманаСередина місяцяЗ учнями 9-х кл.
Консультативна робота:
1)Консультування класних керівників, учнів за результатами діагностики мотиваційної структури навчальної діяльностіКінець місяцяВчителі, учні
2)Консультування учнів 9-х класів за результатами профдіагностикиСередина місяцяЗ учнями 9-х кл.
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота:
1)Формування професійних інтересів старшокласників методом бесідиПротягом місяцяЗ учнями 9-11х класів
2)Тренінг на тему: «Оминаємо гострі кути»4 рази на місяцьВ класах де найчастіше виникають конфлікти
3).Тренінг стресостійкості з учнями 11-го кл.3 тижденьУчні 11-го кл.
4)Індивідуальна корекційно-розвивальна робота на запитПротягом місяцяУчні, батьки, вчителі
Психологічна просвіта:
1)Показ відеоролика на тему: «Протидія торгівлі людьми» (серед учнів старших класів)Друга половина місяцяЗ учнями старших класів
2)Попередження захворювань та інфекцій які передаються статевим шляхом (лекція з елементами дискусії)2 тижденьУчні 9-10-х кл.
3)Заняття за програмою «Особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція»1-2 тижденьУчні 5-6 кл.
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Робота з психологічною документацієюПротягом місяця
2)Організація корекційної, профілактичної, навчальної діяльностіПротягом квітня
3)Пошук розвивальних та корекційних програмПротягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Конкурс «Повір у себе»Протягом місяця
Травень
Психодіагностична робота:
1)Вивчення емоційно-вольової сфери учнів «групи ризику» та учнів з обмеженими можливостями.— Графічна методика «Кактус»— Опитувальник СКН— Кольоровий тест Люшера— Методика дослідження вольової організації особистості(А. Хохлов, 1986)— Опитувальник «Яка у мене воля?»Початок місяцяЗ важковиховуваними підлітками, учні з обмеженими можливостями
2)Діагностика учнів для направлення на ПМПК (за потреби)1-2 тижденьУчні
Консультативна робота:
1)Надання консультативної допомоги учням «групи ризику», з метою подальшої організації ними саморозвитку.Початок місяцяЗ учнями групи ризику
2)Консультативна допомога учням з особливими потребами згідно діагностичних обстеженьСередина місяцяЗ учнями з обмеженими можливостями
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
1)Корекційно-розвиваючі заняття з дітьми «групи ризику»:«Вчимося спілкуватися»1 раз на тижденьЗ учнями «групи ризику»
2)Проведення тренінгу на тему «Зняття тривожності перед іспитами» серед учнів старших класів2 рази на місяцьЗ учнями, які складають іспити
Психологічна просвіта:
1)Попередження жорстокості , боулінгу середньої ланки навчання (лекція з елементами дискусії)Кінець місяцяЗ учнями підліткової категорії
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підготовка діагностичного та стимульного матеріалу для дослідження емоційно-вольової сфери дітей «групи ризику», учнів з особливими потребами1 тиждень
2)Підготовка до корекційно-розвиваючих занять з учнями «групи ризику»щотижня
3)Підготовка до тренінгу «Зняття тривожності перед іспитами»2 рази на місяць
4)Підготовка до інтерактивного заняття з попередження жорстокості та боулінгу серед учнів
5)Складання списків дітей мікрорайонуПротягом місяця
6)Складання статистичного звітуПочаток травня
7)Написання плану на 2018-2019н.р.Кінець місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця

28 червня 8 випускників ліцею “Ерудит” отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту з відзнакою. Золоті медалісти – Татарінцева Дарина, Головіна Анастасія,

Червень місяць – традиційна пора випускних вечорів. І ось сьогодні довгоочікуване свято юності, мрій та сподівань настало для випускників Первомайський ліцей “Ерудит”.

Приємно, коли за тебе вболіває найкращий журналіст України! Так, це Наталя Нагорна, яка на всеукраїнських змаганнях “Пліч-о-пліч шкільні ліги” підтримує нашу команду