Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

Мета діяльності: збереження і зміцнення психічного та соціального благополуччя всіх учасників навчально-виховного процесу. Для досягнення даної мети сформовано ряд завдань:

— Підвищення

— Підвищення ефективності психологічного супроводу дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги;

— Посилення просвітницької роботи серед педагогів та батьків щодо проблеми шкільного та он-лайн боулінгу

— Організація психологічної підтримки під час впровадження інноваційних навчально-виховних технологій учасникам навчально-виховного процесу.

№ п/пЗміст роботи з учнями, педпрацівниками, батькам, адміністрацією навчального закладуТермін проведенняЗ ким проводитьсяВідмітка про виконання
Вересень
Діагностична робота:
1)Загальна діагностика шкільної зрілості (графічний диктант Ельконіна, тест Керна-Йерасека, «Намисто», «Будиночок», Діагностика пам’яті «Запам’ятай картинки»Перший тиждень вересняЗ учнями першого класу
2)Виявлення дітей з ускладненою поведінкою методом бесід і спостереженьПротягом місяця1-5 класи
3Поглиблена діагностика учнів перших класів які показали низькі результати за дослідженням рівня шкільної зрілості— дослідження зорової та слухової пам’яті: «Запам’ятай фігури», «10 слів»— дослідження мислення «4-й зайвий»3-й тиждень1-і класи
Консультативна робота:
1)Консультування батьків , вчителів з приводу діагностичних обстежень учнів першого класуПротягом вересняЗ батьками, вчителями
2)Надання консультативної допомоги батькам, які переживають труднощі у вихованні дітей.Перший тиждень вересняКонсультування батьків, діти яких відносяться до «групи ризику»
Корекційно — розвиткова робота:
1)Корекційно-розвивальна робота з учнями 1-х кл. за програмою:«Я уже першокласник»Шкільному психологу усе для роботи № 7 2014р.2-4 тижденьУчня 1-х кл.
Просвітницька та профілактична робота:
1)Виступ на батьківських зборах. «Успішна адаптація першокласників»2 тижденьЗ батьками учнів перших класів
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Аналіз результатів дослідження та написання аналітичного звіту за результатами дослідження готовності першокласників.3-4 тиждень
2)Робота над впорядкуванням документації за минулий рікПротягом місяця
3)Підготовка діагностичного інструментарію для здійснення досліджень учнів 1-х кл. діагностики шкільної зрілості.Протягом 1 тижня вересня
4)Написання інформацій .Протягом місяця
5)Підготовка до вис виступу «Успішна адаптація першокласника».3 тиждень
6)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
7)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять.Протягом місяця
8)Оформлення списків пільгової категорії дітей.До 10.09
9)Підрахунок статистичного звіту РВК (за мікрорайоном).До 14.09
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.Протягом місяця
Жовтень
Психодіагностична робота:
1)Діагностика соціально-психологічної адаптації учнів1 клас ( проективна методика— «Школа звірів» Кондратенко,— методика «Що мені подобається в школі»,— методика «Будикочки»5 клас — діагностика тривожності Кондаша,— «Соціометрія»,— Самооцінка характеру О.П. Єлисеєва,— графічна методика «Кактус»Протягом 1-2тижняУчні 1, 5-х кл.
2)Вхідне анкетування до антиалкогольної програми «Сімейна розмова».1 тижденьУчні 7-х кл.
Консультативна робота:
1)Консультування батьків, вчителів, учнів щодо результатів дослідження соціально-психологічної адаптації учнів.Друга половина місяцяЗ батьками, вчителями, учнями
Психокорекційно — відновлювальна і розвивальна робота:
1)Корекційно-розвивальні заняття з учнями 1-х класів за програмою «Формування мотиваційної готовності до навчання у школі»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників»3-4 тижденьЗ дезадаптованими учнями
Психологічна просвіта:
1)Психологічна просвіта учнів 10-х кл. «Як виховати в собі лідера»Перша половина жовтняЗ учнями 10-х кл.
2)Попередження булінгу. Інтерактивне заняття.Друга половина місяцяЗ учнями старших класів
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підбір діагностичного інструментарію соціально-психологічної адаптації учнів.Протягом жовтня
2)Оформлення індивідуальних карток на учнів «групи ризику», дітей з особливими потребами.Протягом жовтня
3)Робота з основними документами.Протягом місяця
4)Підбір та підготовка до коренкційно-розвивальних занять з дезадаптованими учнями.Перша половина місяця
5)Підготовка до виступу «Як виховати в собі лідера?»Інтерактивних занять з попередження булінгу.1-2 тиждень
6)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
7)Підготовка до корекційно-розвиваючих занять з учнями 1-х кл.Щотижня
8)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять.Протягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС.Протягом місяця
Листопад
Діагностична робота:
1)Діагностика особистісної сфери дітей з особливими потребами— Дитячий апперцептивний тест (САТ)— Методика Айзенка (визначення типу темпераменту)2-3 тижденьУчні з особливими потребами
2)Діагностика особистісної сфери учнів «групи ризику» Дитячий апперцептивний тест (САТ)Методика Айзенка (визначення типу темпераменту)2-3 тижденьЗ учнями «групи ризику»
Консультативна робота:
1)Консультування учнів з обмеженими можливостями за результатами діагностикиКінець місяцяЗ дітьми-інвалідами
2)Індивідуальне консультування класних керівників, учнів за результатами діагностики Визначення рівня творчих здібностейПротягом місяцяЗ учнями, вчителями
3)Консультування учнів «групи ризику» за результатами дослідженьПротягом місяцяЗ важковиховуваними дітьми
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота:
1)Корекційно-розвивальні заняття з учнями 1-х класів за програмою «Формування мотиваційної готовності до навчання у школі»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників»Протягом місяцяЗ дезадаптованими учнями
2)Проведення «Тренінгу толерантності» серед учнів підліткової категорії16.11З учнями підліткової категорії
3)Корекційно розвивальна діяльність за запитомПротягом місяцяЗ учнями
4)Корекційно-розвивальна робота з учнями «групи ризику»2-4 тижденьУчні «групи ризику»
Психологічна просвіта:
1)Семінар-тренінг для педагогів «Професійне зростання педагога»1.11.17педагоги
2)Лекція з елементами дискусії на тему: «Попередження захворювань, які передаються статевим шляхом»2 тижденьУчні 10-х кл.
3)Години психолога (використання програм «Особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція»)Протягом місяцяУчні 6-11-х кл
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підготовка до семінару-тренінгу для педагогів «Професійне зростання педагога»Кінець жовтня
2)Підготовка до корекційно-розвивальних занять з учнями 1-х класів за програмою «Формування мотиваційної готовності до навчання у школі»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників»Протягом місяця
3)Підготовка до тренінгу толерантності2 тиждень
4)Підготовка виступу на тему: «Попередження захворювань, які передаються статевим шляхом»Початок місяця
5)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
6)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занятьПротягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця
Грудень
Діагностична робота:
1)Вивчення професійних інтересів учнів старших класів— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М. Фрідман— Визначення спрямованості особистості (Є.І.Рогов № 1)— Оцінка комунікативних та організаторських здібностей(КОС)— Тест на виявлення мотивів вибору професіїПерша половина місяцяЗ учнями 9-11 класів
2)Визначення акцентуацій характеру учнів «групи ризику» (Опитувальник Шмішека)Діагностика емоційної сфери (Кольоровий тест М. Люшера)Перша половина місяця.З важковиховуваними підлітками
3)Діагностика міжособистісних стосунків дітей з особливими потребами— Тест КРС Бернса— Малюнок сім’ї— Діагностика Ригідності Г. Айзенк,— Тест ЛіріСередина місяцяУчні з особливими потребами
Консультативна робота:
1)Групове консультування учнів старших класів за результатами діагностики професійних інтересівПерша половина місяцяЗ учнями 9-11 класів
2)Консультування батьків, учнів «групи ризику» з а результатами діагностикиПротягом місяцяЗ важковиховуваними підлітками
3)Консультативна допомога дітям з особливими потребамиСередина місяцяЗ учнями з обмеженими можливостями
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота:
1)Корекція поведінки дітей «групи ризику» посередництвом зовнішньої терапії «Тренінг сензитивності»1 раз на місяцьЗ важковиховуваними підлітками
2)Проведення тренінгу «Особистісного росту» серед дітей з особливими потребами1 раз на місяцьЗ дітьми-інвалідами
3)Заняття за програмою особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція2 рази на місяцьЗ учнями 7-11-х кл.
4)Корекційно-розвивальні заняття з учнями 1-х класів за програмою «Адаптація до шкільного навчання»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників»Протягом місяцяЗ дезадаптованими учнями
Психологічна просвіта:
1)Тренінг «Стигма, дискримінація толерантне ставлення до ЛЖВ»Другий тиждень місяця10 кл.
2)ППС «Як спілкуватися з батьками, щоб до вас прислухалися»Кінець місяцяПедагогічний колектив
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підготовка стимульного матеріалу для діагностичних досліджень1-2 тиждень
2)Підготовка до тренінгу «Стигма, дискримінація, толерантне ставлення до ЛЖВ»Перший тиждень листопада
3)Підготовка до корекційно-розвивальних занять з учнями «групи ризику»Протягом місяця
4)Підготовка до тренінгу особистісного росту2 тиждень
5)Підготовка виступу на тему «як спілкуватися з батьками, щоб до вас прислухалися»Початок місяця
6)Підготовка до занять «Сімейна розмова», курсу «Психологія»Щотижня
7)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занятьПротягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця
Січень
Діагностична робота:
1)Діагностичний мінімум психологічного супроводу учителя які атестуються:— тест «Шляхи саморозвитку»— «Вивчення задоволеності вчителя своєю професією та роботою»— Чинники, що впливають на саморозвиток педагогів—  анкета «Психологічна культура вчителя»Друга половина місяцяЗ учителями, які атестуються
2)Діагностика юнаків для приписки у військкомат.— Оцінка рівня нервово-психічної стійкості «Прогноз»— Методика «Акценттуація» ШмішекаДруга половина січняУчні 10-11кл.
Консультативна робота:
1)Індивідуальне консультування вчителів, які атестуються, за результатами психологічних дослідженьКінець місяцяЗ вчителями, які атестуються
Психокорекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
1)Тренінг на згуртування учнівських колективівПротягом місяцяЗ учнями
2)Заняття за програмою особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція2 рази на місяцьЗ учнями 7-11-х кл.
Психологічна просвіта:
1)Психолого-педагогічний семінар на тему: «Особливості мотивації навчання відповідно до вікових особливостей»2-й тижденьПедагогічний колектив
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підготовка діагностичного інструментарію для психологічного обстеження учнів та педагогів які атестуютсяПерша половина місяця
3)Підготовка інтерактивних занять на згуртування класних колективів3 тиждень
4)Підготовка до психолого-педагогічного семінару «Особливості мотивації навчання відповідно до вікових особливостей».1 тиждень
5)Підготовка до розвивальної та корекційної роботи.Протягом місяця.
6)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
7)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занятьПротягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця
Лютий
Діагностична робота:
1)Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів осіб юнацького віку, з метою профорієнтації— ДДО— Опитувальник Дж. Холанда— Карта інтересів— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М. Фрідман— Анкетування щодо визначення майбутнього профілю навчання(9-х кл.)Протягом місяцяЗ учнями 9-11х класів
2)Діагностичний мінімум у 8-му класі (Психологічне забезпечення допрофільної підготовки)Перша половина місяцяЗ учнями 8-го класу
Консультативна робота:
1)Консультування учнів-старшокласників з приводу вивчення професійних мотивів у навчанніПротягом місяцяЗ учнями старших класів
2)Індивідуальне консультування вчителів, які атестуються, за результатами психологічних дослідженьКінець місяцяЗ вчителями, які атестуються
3)Надання консультативної допомоги учням 8-го класу в підготовці до профільного навчанняПерша половина місяцяЗ учнями 8-го класу
4)Консультування дирекції за результатами дослідженьКінець місяцяЗ директором, завучами
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота:
1)Тренінг стресостійкості з учнями 11-х кл.2 тижденьУчні 11-х кл.
2)Тренінг з педагогами, які атестуються «Самооцінка та само саботаж»3 тижденьПедагоги
3)Інтерактивне заняття з попередження торгівлі людьми «Рожеві окуляри»2-3 тижденьУчні 9-10-х кл.
Психологічна просвіта:
1)Інформаційне повідомлення на тему: «попередження булінгу в учнівському середовищі»Середина місяцяЗ учням 5-х кл.
2)Виступ перед учнями 11-х кл. «Стрес, ефективні методи саморегуляції»4 тижденьУчні 11-х кл.
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична:
1)Підготовка діагностичного інструментарію для профорієнтаційного дослідження учнів 8-х та 9- клПерша половина місяця
2)Підготовка та організація тренінгу для педагогів «Психологічне благополуччя педагога»Початок місяця
3)Підготовка до тренінгу стресостійкості з учнями 11-х кл.1 тиждень
4)Підготовка до інтерактивного заняття з попередження торгівлі людьми «Рожеві окуляри» .Протягом місяця.
5)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
6)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять.Протягом місяця
7)Підготовка до виступів «Як не стати залежним від азартних ігор», «Стрес ефективні методи саморегуляції»2-3 тиждень
8)Написання характеристик на педагогів які атестуються.3-4 тиждень
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця
Березень
Діагностична робота:
1)Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів осіб юнацького віку, з метою профорієнтації— ДДО— Опитувальник Дж. Холанда— Карта інтересів— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М. Фрідман— Анкетування щодо визначення майбутнього профілю навчання(9-х кл.)Протягом місяцяЗ учнями 9-х класів
2)Анкетування батьків з метою визначення співпраці школи та родини. Анкета: «Ви і школа»2 тиждень березняБатьки учнів 3,6,9 кл.
3)Діагностика батьківсько-дитячих відносин учнів «групи ризику»— Малюнок сім’ї— Три дерева— вимірювання батьківських установок і реакцій Т. АрхірєєваПротягом місяцяУчні «групи ризику»
Консультативна робота:
1)Консультування класних керівників за результатами дослідження міжособистісних стосунків в учнівському колективі надання рекомендацій щодо згуртування колективуПерша половина місяцяЗ вчителями
2)Висвітлення результатів анкетування батьків на педагогічній раді21.03.18Педагогічний колектив
3)Проведення професійно-консультативної роботи серед учнів старших класівДруга половина місяцяЗ учнями 9-х класів
Психокорекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
1)Корекція агресивної поведінки осіб «групи ризику» засобами пісочної терапії.Протягом місяцяЗ учнями групи ризику
2)Заняття за програмою особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція2 рази на місяцьЗ учнями 7-11-х кл.
3)Тренінги на згуртування класних колективівПротягом місяцяЗ учнями, 5-11 кл.
4)Тренінг «Готуємося до ЗНО. Профілактика стресів»3 тиждень березняУчні 11-го кл.
Психологічна просвіта:
1)Педагогічна рада «Індивідуальний супровід родини в організації взаємодії школи та родини, як умови підвищення якості навчально-виховного процесу»Кінець місяцяПедагогічний колектив.
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Написання характеристик на педагогів які атестуються но основі результатів досліджень.
2)Підготовка стимульного матеріалу для дослідження батьків, учнів.1-2 тиждень
3)Підготовка до тренінгів на згуртування класних колективів, Інтерактивних занять «Особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція»Протягом місяця
4)Підготовка до занять «Сімейна розмова».Щотижня
5)Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занятьПротягом місяця
6)Підготовка до виступів: «Готуємося до ЗНО. Профілактика стресів», «Індивідуальний супровід родини в організації взаємодії школи та родини, як умови підвищення якості навчально-виховного процесу».2-3 тиждень
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами, центром зайнятості.Протягом місяця
Квітень
Діагностична робота:
1)— Визначення рівня персональних досягнень учнів 4 -х кл.— Самооцінка— Тривожність Філіпса— «Четвертий зайвий»— Діагностика оперативної пам’яті— Соціометрія2-3тижденьЗ учнями 4класів
2)Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів з метою профорієнтації— Методика «Схильності»— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М.ФрідманаСередина місяцяЗ учнями 9-х кл.
Консультативна робота:
1)Консультування класних керівників, учнів за результатами діагностики мотиваційної структури навчальної діяльностіКінець місяцяВчителі, учні
2)Консультування учнів 9-х класів за результатами профдіагностикиСередина місяцяЗ учнями 9-х кл.
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота:
1)Формування професійних інтересів старшокласників методом бесідиПротягом місяцяЗ учнями 9-11х класів
2)Тренінг на тему: «Оминаємо гострі кути»4 рази на місяцьВ класах де найчастіше виникають конфлікти
3).Тренінг стресостійкості з учнями 11-го кл.3 тижденьУчні 11-го кл.
4)Індивідуальна корекційно-розвивальна робота на запитПротягом місяцяУчні, батьки, вчителі
Психологічна просвіта:
1)Показ відеоролика на тему: «Протидія торгівлі людьми» (серед учнів старших класів)Друга половина місяцяЗ учнями старших класів
2)Попередження захворювань та інфекцій які передаються статевим шляхом (лекція з елементами дискусії)2 тижденьУчні 9-10-х кл.
3)Заняття за програмою «Особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція»1-2 тижденьУчні 5-6 кл.
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Робота з психологічною документацієюПротягом місяця
2)Організація корекційної, профілактичної, навчальної діяльностіПротягом квітня
3)Пошук розвивальних та корекційних програмПротягом місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Конкурс «Повір у себе»Протягом місяця
Травень
Психодіагностична робота:
1)Вивчення емоційно-вольової сфери учнів «групи ризику» та учнів з обмеженими можливостями.— Графічна методика «Кактус»— Опитувальник СКН— Кольоровий тест Люшера— Методика дослідження вольової організації особистості(А. Хохлов, 1986)— Опитувальник «Яка у мене воля?»Початок місяцяЗ важковиховуваними підлітками, учні з обмеженими можливостями
2)Діагностика учнів для направлення на ПМПК (за потреби)1-2 тижденьУчні
Консультативна робота:
1)Надання консультативної допомоги учням «групи ризику», з метою подальшої організації ними саморозвитку.Початок місяцяЗ учнями групи ризику
2)Консультативна допомога учням з особливими потребами згідно діагностичних обстеженьСередина місяцяЗ учнями з обмеженими можливостями
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
1)Корекційно-розвиваючі заняття з дітьми «групи ризику»:«Вчимося спілкуватися»1 раз на тижденьЗ учнями «групи ризику»
2)Проведення тренінгу на тему «Зняття тривожності перед іспитами» серед учнів старших класів2 рази на місяцьЗ учнями, які складають іспити
Психологічна просвіта:
1)Попередження жорстокості , боулінгу середньої ланки навчання (лекція з елементами дискусії)Кінець місяцяЗ учнями підліткової категорії
Навчальна діяльність:
1)Гурткова робота «Сімейна розмова»щотижняУчні 7-х кл.
Організаційно-методична робота:
1)Підготовка діагностичного та стимульного матеріалу для дослідження емоційно-вольової сфери дітей «групи ризику», учнів з особливими потребами1 тиждень
2)Підготовка до корекційно-розвиваючих занять з учнями «групи ризику»щотижня
3)Підготовка до тренінгу «Зняття тривожності перед іспитами»2 рази на місяць
4)Підготовка до інтерактивного заняття з попередження жорстокості та боулінгу серед учнів
5)Складання списків дітей мікрорайонуПротягом місяця
6)Складання статистичного звітуПочаток травня
7)Написання плану на 2018-2019н.р.Кінець місяця
Зв`язки з громадськістю:
1)Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Протягом місяця

ШАНОВНІ КОЛЕГИ, БАТЬКИ, УЧНІ! У відповідності до ст.29 Закону України «Про освіту», функціональних обов’язків та на виконання п. 3 наказу Міністерства освіти

13 червня 2024 року в Первомайському ліцеї ‘Ерудит” відбувся щорічний звіт директора Наталії Пташинської про діяльність закладу за 2023-2024 н.р. за участю

12 червня в Первомайському ліцеї “Ерудит” відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Учителі та асистенти педагогів підвели підсумки

11.06.2024 року відбувся майстер-клас для педагогів молодших класів по створенню мандали за датою народження. Мандала на санскриті означає «коло», «диск». Це сакральний