Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ у 2021/2022  н.р.

ЗАТВЕРДЖЕНО

 рішенням педагогічної ради

протокол  № _1__

від 30.08.2021

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ

у 2021/2022  н.р.

  І.Загальні положення.

1.1.Освітній процес у закладі освіти організовується  відповідно  до рекомендацій МОЗ, ВООЗ, медичних організацій інших країн на принципах  соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту та уникнення масових скупчень осіб.

1.2.Рішення щодо особливостей освітнього процесу в умовах  «зеленого», «жовтого» або «помаранчевого» рівнів епідемічної небезпеки приймає педагогічна рада закладу освіти з урахуванням Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.08.2021  №9.

1.3.У разі встановлення «червоного» рівня епідемічної небезпеки  відвідування закладу  

освіти здобувачами   освіти буде забороняється, а   освітній процес  відбуватиметься з використанням технологій дистанційного навчання.

ІІ.Організація освітнього процесу

2.1. Освітній процес  у закладі освіти розпочинається з 1 вересня 2021 року  у звичайному режимі.   

2.2. Заняття для учнів 2-11-х класів  розпочинаються о 08.00, 1-х класів –  о 08.10.

2.3. Ранкові зустрічі учнів 1-4-х класів проводяться на відкритому повітрі.

2.4. Графік початку занять: 

І зміна:             

1-і класи  – 8.10.

2-і, 5-11-і класи  – 8.00.  

ІІ зміна:              

3-4-і класи –  13.50.

Тривалість уроків:                          

1 кл. – 35 хв., 2-4-і – 40 хв.,

5-11-і – 45 хв.

Перерви по 10 хв., дві великі перерви по 20 хв.

Перерва між змінами  –  55 хв.

2.5.Для  учнів відкриваються 2 входи – окремо для учнів початкової школи і для учнів 5-11-х класів.

2.6.Поділ учнів на групи здійснюється на уроках інформатики, англійської мови, фізичної культури відповідно до наповнюваності класів.

  У  рекреаціях ІІІ поверху передбачені додаткові місця для проведення занять (по 18 місць для учнів, робоче місце вчителя, переносна дошка) в разі виникнення необхідності поділу учнів на групи для вивчення інших предметів у класах, де кількість учнів перевищує 30 осіб.

2.7. У місцях можливого скупчення дітей зроблена розмітка для дотримання соціальної дистанції (їдальня, бібліотека, входи до школи)  та розмітка напрямів руху по коридорах і в рекреаціях, розміткою також розподілені зони відпочинку на перервах для класів початкової школи.

2.8. Кабінетна система в закладі не використовується, за кожним класом закріплений навчальний кабінет, у якому проводяться всі заняття.

2.9. Для учнів 5-11-х класів та працівників запроваджується обов’язковий масковий режим у загальних приміщеннях  закладу освіти:перебування без маски дозволяється під час уроку. 

2.10. Заборонений  допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім 1особи, що супроводжує  дитину (1 клас) з   інвалідністю.   

2.11.Уроки фізичної культури проводяться виключно  на відкритому повітрі за сприятливих погодних умов  до настання  показників температури, визначених ДСанСПІН. 

2.12. Вчителі приймають учнів початкових класів   до початку занять і проводять ранкові зустрічі   на відкритому повітрі.

2.13. Спілкування з батьками організоване в дистанційному режимі  з застосуванням доступних засобів зв’язку. 

2.14. За класами  та ГПД закріплені навчальні кабінети для  мінімізації пересування учнів у приміщеннях закладу освіти;

2.15. Рекреації ІІІ поверху адаптовані для потреб навчання (розподілу учнів на групи) шляхом розміщення в них учнівських столів, місця для вчителя та переносних класних дошок.

2.16. На пришкільній території  облаштований  «зелений клас»  для  потреб освітнього процесу.

ІІІ. Організація харчування   

3.1. Організовано харчуються учні початкових класів, пільгові категорії учнів, 2 групи подовженого дня;

3.2. Харчування здійснюється згідно графіка по 2 класи (максимальна кількість  – 64 учні);

3.3. Учні розміщуються по 4 особи за столом з дотриманням соціальної дистанції 1,5м.

3.4. З метою розведення потоків у коридорах  школи  вихід з їдальні відбувається через запасний вихід (з актової зали) на подвір’я початкової школи;

3.5. Працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту згідно Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.08.2021  №9 із залученням бюджетних коштів та коштів благодійного фонду закладу освіти.

 ІV.Організація санітарно-гігієнічних протиепідемічних заходів.

 4.1.Забезпечення наскрізного та кутового провітрювання в навчальних приміщеннях;  

4.2.Забезпечення місячного запасу дезінфікуючих, антисептичних, санітарно-гігієнічних  засобів.

4.3. Розмітка потоків руху учасників освітнього процесу  в приміщеннях та по прилеглій до будівлі закладу території

4.4.Облаштування окремого приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури

4.5. Застосовування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення     учасників освітнього процесу шляхом  використання 2-х запасних входів до  школи, окремого зберігання верхнього одягу в роздягальнях для різних вікових груп учнів та працівників закладу освіти,  зберігання одягу в класних приміщеннях за наявності спеціально обладнаних  місць;

4.6. Розміщення в доступних місцях  контейнерів для використаних засобів індивідуального захисту з відповідним маркуванням, забезпечення їх утилізації згідно договору про вивіз твердих побутових відходів  

4.7. Звільнення класних приміщень від зайвих меблів, підставок для квітів, килимів, м’яких іграшок  з метою збільшення вільного простору, забезпечення провітрювання та дезінфекції приміщень.

4.8. Відміна використання бутильованої води  у шкільній їдальні.

4.9. Організація  питного режиму учасників освітнього процесу в класах  із використанням індивідуальних ємностей та   посуду.

4.10.  Ведення   обмежувальних заходів щодо  відвідування закладу освіти (заборона для батьків та сторонніх осіб   та обмеження для відвідувачів)    з метою профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби СОVID-19:

4.11. Інформування батьків про  правила організації освітнього процесу в умовах карантину, необхідність упровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно його відвідування   сторонніми особами та перебування в ньому.                                                                                             

4.12. Проведення систематичного моніторингу стану здоров’я учнів і працівників закладу освіти   шляхом проведення медичною  сестрою  термометрії та опитування щодо самопочуття, а також організації регулярної комунікації класних керівників та медпрацівника з батьками учнів для з’ясування стану їх здоров’я.                                                                                      

 4.13.  Виконання  алгоритму дій персоналом та педагогами закладу освіти у випадку виявлення хворого працівника або учня  з ознаками інфекційного  або вірусного захворювання.                                                                                        

4.14. Проведення  з педагогічними працівниками, працівниками   харчоблоку та допоміжним персоналом закладу інструктажів та  навчання щодо дотримання вимог особистої гігієни,  використання засобів індивідуального захисту та їх утилізації, організації роботи   в умовах карантину.   

Вик. Горбачова О.Ю.

        Белінська Н.В.  

        Гоцько І.П.

        Іщук Ж.А.