З боку батьків:
1. Некерованість дітей, емоційні порушення, замкнутість.
2. Консультування за результатами діагностики.
3. Проблема низької мотивації дітей до навчання.
4. Психічні відхилення дітей від норми.
5. Розвиток пізнавальної діяльності дітей.
З боку педагогів:
1. Вікові і психологічні особливості учнів.
2. Методи пізнання учнів вчителями.
3. Питання особистісної рефлексії.
4. Емоційні та поведінкові відхилення учнів.
5. Професійне виснаження.
6. Взаємовідносини з батьками.
7. Проблеми особистого змісту.
8. Проблеми взаємовідносин з власними дітьми.
З боку учнів:
1. Поліпшення взаємовідносин у класному колективі.
2. Проблеми взаємовідносин з представниками протилежної статі.
3. Конфлікт у ланці «батьки діти».
4. Проблема невпевненості.
5. Порушення емоційно-вольової сфери.
6. Проблеми взаємовідносин у ланці «вчитель-учень».
Оскільки все починається в житті із сім`ї, то і акцент у своїй роботі я ставлю саме на співпрацю із батьками. Будь-які дитячі проблеми важко вирішити, не враховуючи сімейного контексту. Хочу зазначити, що свідомість батьків з кожним роком зростає, це проявляється у розумінні ними своєї ролі у вихованні дитини. На сьогодні психологічна служба у країні на досить високому рівні. Зросла кількість фахівців даної галузі, існує ряд телепередач, де можна побачити виступи психологів, існує ряд корисної літератури по сімейній психології. Тому мені тепер не доводиться пояснювати, що психолог працює з нормою, а не з патологією. Батьки відкриті для діалогу, сприймають психолога, як фахівця, що може надати реальну допомогу.Другий рік поспіль у нашому закладі працює «Школа ефективного батьківства». Запрошуються всі, хто бажає підвищити рівень знань з психології, відпрацювати навички ефективної взаємодії з власними дітьми.