роботи практичного психолога
Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради
Мокряк Олени Миколаївни
на 2023-2024 навчальний рік
Вступ
Склад психологічної служби в закладі освіти:
практичний психолог – Мокряк О.М.., спеціаліст;
соціальний педагог – Патрушева Л.В., спеціаліст.
Нормативно-правові документи, на основі яких укладено план роботи:
План роботи психологічної служби Первомайського ліцею «Ерудит» на 2023-2024 навчальний рік складено відповідно до:
• Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»;
• Закону Україну «Про охорону дитинства»;
• Наказу Міністерства освіти і науки України від 01.06. 2005 № 330 «Щодо захисту законних прав та інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»;
• Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.05.2018 р. №509 «Про затвердження Положення про психологічну службу в системі освіти України»;
• Наказу Міністерства освіти і науки від 19.19.2001р. №691 “Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів ”;
• Наказу Міністерства освіти і науки України від 01.02. 2010 № 59 «Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми»;
• Наказу Міністерства освіти і науки України від 14.08.2000 р. №385 “Типове Положення про центри практичної психології і соціальної роботи”;
• Листа Міністерства освіти і науки України від 05.09.2018 р. №1/9-529 Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України;
• Листа Міністерства освіти і науки України від 28.10.2014 р. №1/9-557 Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей;
• Листа МОН від 12.04.2022 № 1/4068-22 «Щодо недопущення участі неповнолітніх у наданні інформації ворогу про військові позицій Збройних сил України»;
• Листа МОН від 30.05.2022 № 1/5735-22 «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»;
• Листа МОН від 10.06.2022 № 1/6267-22 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України»;
Листа МОН від 21.08.2023 №1/12492-23 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році»
І. Цілепокладаюча частина
Мета та завдання практичного психолога
на 2023 – 2024 навчальний рік
Проблема, над якою працює практичний психолог:
«Створення максимально сприятливих умов та повсякденна психологічна допомога і підтримка для розвитку особистості кожної дитини, її життєвих компетенцій у відповідності зі своїми природними здібностями та можливостями у воєнний стан».
Для організації належного психологічного, соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу необхідно реалізувати пріоритетні завдання на 2023/2024 навальний рік:
- Повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу у воєнний стан.
- Психологічний супровід процесу навчання дітей внутрішньо-переміщених осіб (ВПО), учнів та їх сімей, що опинилися у складних життєвих обставинах (СЖО).
- Забезпечення соціально-психологічного супроводу дітей, які мають ознаки шкільної дезадаптації.
- Психологічний супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
У своїй роботі практичний психолог орієнтується на запити адміністрації ліцею та учасників освітнього процесу:
– створення умов для формування і збереження психічного здоров’я здобувачів освіти, учителів закладу;
– продовження розвитку інклюзивного освітнього середовища, підтримка дітей з особливими освітніми потребами;
– психологічний супровід освітнього процесу в умовах воєнного та післявоєнного часу.
II. Змістовна частина
ВЕРЕСЕНЬ
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | |
Діагностична робота | ||||
Спостереження за пізнавальними процесами та особистісними особливостями учнів під час уроків (онлайн-уроків). | протягом місяця | учні 1 класів | ||
Спостереження за емоційно-вольовою та когнітивною сферою розвитку учнів ООП під час уроків (онлайн-уроків). | протягом місяця | учні ООП | ||
Соціально-педагогічне дослідження за запитом учасників освітнього процесу | протягом місяця | учні, батьки, вчителі | ||
Консультативна робота | ||||
Консультування батьків, вчителів щодо роботи з учнями з ООП за результатами психолого-педагогічного консиліуму з питань інклюзивної освіти | протягом місяця | батьки, педагоги | ||
Консультування щодо особливостей роботи із дітьми переміщеними із зони збройного конфлікту, з дітьми військовослужбовців (за запитом) | протягом місяця | учні, батьки, вчителі | ||
Корекційно-розвивальна робота | ||||
Корекційно-розвивальні заняття за програмою з підвищення рівня адаптації до навчання у школі у 1 класі «Острів знань» | протягом місяця | учні 1 класів | ||
Індивідуальні корекційно-розвиваючі заняття з дітьми ООП «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» для дітей з вадами опорно-рухового апарату. Автори: Гладченко І.В., Шепічак О.О. | протягом місяця | учні ООП | ||
Індивідуальні корекційно-розвиваючі заняття з дітьми ООП за програмою з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку». Автори: Логвінова І.П., Кучеренко Ю.О. | протягом місяця | учні ООП | ||
Профілактична робота | ||||
Техніка-заповіді «Як не кричати на дитину. Керування емоційним станом» | протягом місяця | батьки | ||
Заняття з елементами тренінгу «Ми дружна команда!» | протягом місяця | учні 5 класів | ||
Година психолога «Станція під назвою життя!» | протягом місяця | учні 6 класів | ||
Поширення пам’яток, інфографіки, рекомендацій щодо роботи із дітьми в умовах війни | ІІ половина місяця | учасники освітнього процесу | ||
Просвітницька робота | ||||
Виступ на батьківський зборах «Обери професію на все життя» | протягом місяця | учні 11 класів | ||
Виступ на батьківських зборах «Успішна адаптація першокласників та десять заповідей для батьків», «Стан протікання адаптаційного періоду в учнів 5-х класів», «Психологічні особливості адаптації 10 класу до навчання у старшій школі» | протягом місяця | батьки 1, 5, 10 класів, вчителі | ||
Виступ на батьківських зборах щодо питання протидії булінгу в учнівських колективах | протягом місяця | батьки 1-11 класів, вчителі | ||
Організаційно-методична робота | ||||
Складання річного плану роботи | до 10 вересня | кабінет психолога за зазначеною адресою у заяві | ||
Щоденне оформлення документації | протягом місяця | |||
Підготовка виступів до бесід, батьківських зборів, тренінгів | протягом місяця | |||
Підготовка рекомендацій батькам, педагогам щодо роботи з учнями з ООП | протягом місяця | |||
Підготовка ігор для зняття стресу в укритті | протягом місяця | |||
Опрацювання пам’яток, інфографіки, рекомендацій щодо роботи із дітьми в умовах війни | І половина місяця | |||
Розробка плану заходів із запобігання та протидії булінгу , дискримінації, насиллю в учнівських колективах (спільно із соціальним педагогом) | І половина місяця | |||
Педагогічна самоосвіта, участь у семінарах та конференціях, робота з методичною літературою | протягом місяця | |||
Оновлення стенду психологічної служби, куточка довіри та інформації на офіційному сайті ліцею | протягом місяця | |||
Зв’язки з громадськістю:- відвідування учнів вдома, бесіди з батьками;- налагодження співпраці з міською психологічною службою, працівниками інклюзивно-ресурсних центрів, закладів охорони здоров’я та соціального захисту;- співпраця з соціальними педагогами та психологами навчальних закладів;- взаємодія з органами виконавчої влади, громадським самоврядуванням та недержавними громадськими організаціями. | протягом місяця |
ЖОВТЕНЬ
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | |
Діагностична робота | ||||
Спостереження за особистісними особливостями учнів 5-х класів під час уроків (онлайн-уроків). | протягом місяця | учні 5 класів | ||
Анкетне-опитування в гугл-формі «Мотивація до навчання», «Психофізична, психологічна та соціальна адаптація», «Ваша дитина» з метою вивчення стану перебігу адаптації учнів. | І половина місяця | учні 5 класів, батьки | ||
Анкетне-опитування в гугл-формі «Адаптація учнів 10-х класів до навчання в старшій школі» | І половина місяця | учнів 10 класів | ||
Анкета для батьків ВОП «Шкала SCARED-P» та анкета для учнів «Дитяча шкала впливу подій (8)» | ІІ половина місяця | Батьки ВОП та учні | ||
Соціально-педагогічні дослідження за запитом учасників освітнього процесу | протягом місяця | учні, батьки, вчителі | ||
Консультативна робота | ||||
Консультування щодо результатів дослідження соціально-психологічної адаптації учнів | протягом місяця | учні 1-11 класів | ||
Консультування за результатами проведеного дослідження соціально-психологічної адаптації учнів 5 класів | протягом місяця | батьки та вчителі, які викладають у 5 класах | ||
Консультування учасників освітнього процесу з питань навчання та виховання дітей в умовах війни на тему: «Розлука з татом під час війни: як допомогти дитині» | протягом місяця | батьки | ||
Корекційно-розвивальна робота | ||||
Корекційно-розвивальні заняття за програмою з підвищення рівня адаптації до навчання у школі у 1 класі «Острів знань» | протягом місяця | учні 1 класів | ||
Корекційно-розвивальні заняття за програмою «П’ятий клас – від адаптації до успіху» Автор: Гончаров | протягом місяця | учні 5 класів | ||
Індивідуальні корекційно-розвиваючі заняття з дітьми ООП «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» для дітей з вадами опорно-рухового апарату. Автори: Гладченко І.В., Шепічак О.О. | протягом місяця | учні ООП | ||
Індивідуальні корекційно-розвиваючі заняття з дітьми ООП за програмою з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку». Автори: Логвінова І.П., Кучеренко Ю.О. | протягом місяця | учні ООП | ||
Профілактична робота | ||||
Поради психолога «Безпека у кіберпросторі під час онлайн-навчання» | протягом місяця | учні, батьки, вчителі | ||
Поради психолога «Протидія булінгу в учнівському середовищі» | протягом місяця | учні, батьки 5-11 класів | ||
Перегляд відеороликів: «Цінуй своє життя воно прекрасне», «Безпечна школа» | протягом місяця | учні 9-11 класів | ||
Година психолога «Психологічна допомога в умовах війни» | протягом місяця | учні 7 класів, вчителі | ||
Хвилинка розвантаження відеозапис: вправи йоги, релаксації, медитації для стабілізації емоційного стану у воєнний час | протягом місяця | учні 8 класів | ||
Проведення ігор для зняття стресу в укритті | протягом місяця | учні 1- 11 класів | ||
Просвітницька робота | ||||
Виступ-презентація на методичному кейсі «Шлях сприяння успішній адаптації п’ятикласників – до нових умов освітнього простопу в НУШ» | протягом місяця | педагоги | ||
Виступ на класній годині «Кібербезпека. Що робити коли постраждали від дій в цифровому просторі?» | протягом місяця | учні 9 класів, батьки, вчителі | ||
Психолого-педагогічний тренінг «Я крокую до майстерності» | протягом місяця | новоприбулі педагоги | ||
Організаційно-методична робота | ||||
Підготовка щомісячного звіту роботи | до 05 жовтня | кабінет психолога | ||
Щоденне оформлення документації | протягом місяця | |||
Підготовка виступів до бесід, батьківських зборів, тренінгів | протягом місяця | |||
Педагогічна самоосвіта, участь у семінарах та конференціях, робота з методичною літературою | протягом місяця | |||
Зв’язки з громадськістю:- відвідування учнів вдома, бесіди з батьками;- відвідування різних служб з метою консультації;- співпраця з соціальними педагогами та психологами навчальних закладів. | протягом місяця |
ЛИСТОПАД
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | |
Діагностична робота | ||||
Діагностичні вправи «Мій всесвіт», С.Ройс «Карта сила» | протягом місяця | учні 5 класів | ||
Анкетне опитування у гугл-формі «Насильство в учнівському середовищі» | ІІ половина місяця | учні 5-11 класів | ||
Анкетне опитування «Ваша робота та ставлення до неї» | ІІ половина місяця | педагоги | ||
Анкетне опитування у гугл-формі «Вчитель очима батьків» та «Школа очима батьків» | ІІ половина місяця | батьки учнів 1-11 класів | ||
Консультативна робота | ||||
Індивідуальне консультування педагогів «Перевіряйте свій емоційний стан: тест на вигорання вчителя» | протягом місяця | вчителі | ||
Індивідуальне консультування з питань навчання та виховання дітей на тему: «Як говорити з дитиною про смерть близької людини» | протягом місяця | батьки | ||
Корекційно-розвивальна робота | ||||
Корекційно-розвивальні заняття за програмою «П’ятий клас – від адаптації до успіху» Автор: Гончаров | протягом місяця | учні 5 класів | ||
Проведення ігор та вправ для розвитку комунікативних навичок, згуртування колективу, попередження негативних проявів (вправа «Обійми пташечку», «Дружба починається з посмішки», «Складемо історію», «Секрет», техніка релаксації Джонкобсона для зняття стресу) | протягом місяця | учні 5 – 9 класів | ||
Профілактична робота | ||||
Профілактично-просвітницьке заняття з елементами тренінгу: «Як жити в умовах сьогодення» | протягом місяця | учні та батьки ВОП | ||
Заняття «Добро очима дітей у непростий для нас час!» | І половина місяця | учні 5-6 класів | ||
Година психолога «Планета толерантності» | 16 листопада | учні 1-11 класів | ||
Онлайн-конкурс на визначення «Ввічливість – це?» | протягом місяця | учні 5-11 класів | ||
Проведення ігор для зняття стресу в укритті | протягом місяця | учні 1- 11 класів | ||
Просвітницька робота | ||||
Заняття з елементами тренінгу «Розвиток навичок стресостійкості і психологічного відновлення» | протягом місяця | педагоги | ||
Виступ на класних годинах, батьківських зборах «Толерантність в нашому суспільстві» | 14-16 листопада | учні 5-11 класів, батьки, вчителі | ||
Організаційно-методична робота | ||||
Підготовка щомісячного звіту роботи | до 05 листопада | Кабінет психолога | ||
Щоденне оформлення документації | протягом місяця | |||
Підготовка виступів до бесід, батьківських зборів, тренінгів | протягом місяця | |||
Педагогічна самоосвіта, участь у семінарах та конференціях, робота з методичною літературою | протягом місяця | |||
Зв’язки з громадськістю:- відвідування учнів вдома, бесіди з батьками;- відвідування різних служб з метою консультації;- співпраця з соціальними педагогами та психологами навчальних закладів;- взаємодія з органами виконавчої влади, громадським самоврядуванням та недержавними громадськими організаціями. | протягом місяця |
ГРУДЕНЬ
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | |
Діагностична робота | ||||
Анкетне опитування у гугл-формі щодо виявлення рівня безпечної поведінки дітей в Інтернеті | Іполовина місяця | учні 5-11 класів | ||
Анкетне-опитування у гугл-формі «Друг чи тиран?», «Стиль педагогічного спілкування» | Іполовина місяця | батьки учнів 1-11 класів | ||
Дослідження професійної спрямованості учнів старших класів (Методика Клімова ДДО) | Іполовина місяця | учні 9-11 класів | ||
Діагностика юнаків для приписки у військомат:оцінка рівня нервово-психічної стійкості «Прогноз»;методика «Акцентуація» Шмішека | протягом місяця | учні 10-11класів | ||
Анкетне-опитування у гугл-формі з метою вивчення вживання учнівською молоддю наркотичних речовин «Шкідливі звички» | протягом місяця | учні 7-11класів | ||
Анкетне-опитування у гугл-формі з метою обізнаності підлітків про права дитини та торгівлю людьми | протягом місяця | учні 5 -11класів | ||
Консультативна робота | ||||
Консультування учасників освітнього процесу з питань навчання та виховання дітей в умовах війни на тему: «Як впоратися з батьківським вигоранням» | І половина місяця | батьки | ||
Консультування учнів з питань професійного самовизначення, обговорення результатів дослідження «Професія яка мені підходить» | ||||
Корекційно-розвивальна робота | ||||
Індивідуальні заняття з дітьми, які мають дезадаптаційні труднощі методами арт-терапії (вправи «Щастя!», «Намалюй свій страх та подолай його!») | протягом місяця | учні 5 класів | ||
Проведення ігор та вправ для розвитку комунікативних навичок, згуртування у воєнний час. | протягом місяця | учні 5 класів | ||
Профілактична робота | ||||
Онлайн-квест «ВІЛ-правда чи вигадки?» | 1-2 грудня | учні 9 класів | ||
Просвітницько-профілактичне заняття на тему «Торгівля дюльми або «біле рабство у воєнний час» та показ відеоролика «Протидія торгівлі людьми» | 1-10 грудня | учні 8 класів | ||
Онлайн-бесіда «Снід: подумай про майбутнє – обери життя» | 1-2 грудня | учні 11 класів | ||
Хвилинка розвантаження «Релаксація емоційного стану у воєнний час» | ІІ половина місяця | учні 5-11 класів | ||
Година психолога «Формування безпечної поведінки в разі виїзду та перебування за кордоном» | ІІ половина місяця | учні 11 класів | ||
Профілактична бесіда-дискусія з учнями взятими на внутрішній шкільний контроль «Як знайти своє місце у житті» | протягом місяця | учні 5-11 класів «група ризику» | ||
Психологічна гра «Мій гендерний дисплей» | ІІ половина місяця | учні 8 класів | ||
Проведення ігор для зняття стресу в укритті | протягом місяця | учні 1- 11 класів | ||
Просвітницька робота | ||||
Онлайн-бесіда «Як підтримати дитину перед ЗНО?» | протягом місяця | батьки, вчителі | ||
Онлайн-бесіда з елементами тренінгу на тему: «Я маю право відчувати та виражати свої почуття» | 2 грудня | учні 7 класів | ||
Організаційно-методична робота | ||||
Підготовка щомісячного звіту роботи | до 05 грудня | Кабінет психолога | ||
Щоденне оформлення документації | протягом місяця | |||
Підготовка виступів до бесід, батьківських зборів, тренінгів | протягом місяця | |||
Підготовка рекомендацій та характеристик для вчителів, які атестуються | протягом місяця | |||
Педагогічна самоосвіта, участь у семінарах та конференціях, робота з методичною літературою | протягом місяця | |||
Зв’язки з громадськістю:- відвідування учнів вдома, бесіди з батьками;- відвідування різних служб з метою консультації;- співпраця з соціальними педагогами та психологами навчальних закладів;- взаємодія з органами виконавчої влади, громадським самоврядуванням та недержавними громадськими організаціями. | протягом місяця |
СІЧЕНЬ
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | |
Діагностична робота | ||||
Спостереження за пізнавальними процесами та особистісними особливостями учнів на онлайн-уроках | протягом місяця | учні 1-11 класів | ||
Анкетне опитування у гугл-формі «Адаптація п’ятикласників» | протягом місяця | учні 5м класів | ||
Анкетне-опитування у гугл-формі щодо дослідження майбутнього профілю навчання «ОДАНІ-2» | протягом місяця | учні 9-11 класів | ||
Консультативна робота | ||||
Індивідуальне консультування щодо діагностики професійних мотивів схильностей та інтересів | протягом місяця | учні та батьки 9-11 класів | ||
Консультування з питань навчання та виховання дітей в умовах війни на тему: «Як бути у ресурсному стані під час війни?» | протягом місяця | батьки, вчителі | ||
Індивідуальні консультації «Запобігання булінгу в класному середовищі» за запитом | протягом місяця | учасники освітнього процесу | ||
Консультація учасників освітнього процесу в умовах війни (Техніки «Мої мрії», «Безпечне місце», відпрацювання дихальних вправ) | протягом місяця | учні 5-9 класів | ||
Корекційно-розвивальна робота | ||||
Психокорекційна робота з проблемними дітьми (важковихованість, агресивність «група ризику», гіперактивність, підліткова криза та інші) за запитом соціального педагога, класних керівників, батьків. | протягом місяця | учні у яких виявлено ознаки «групи ризику» | ||
Корекційна робота по ліквідації конфліктів учитель-учень-юатьки (за потребою)Вибір програм залежно від проблем, виявлених діагностикою. | протягом місяця | вчителі, учні, батьки | ||
Профілактична робота | ||||
Година психолога «Справедливість і право у період сьогодення» | протягом місяця | учні 7 класів | ||
Розповсюдження профілактичних буклетів серед учасників освітнього процесу «Разом проти булінгу!» | протягом місяця | учні 6 класів | ||
Перегляд мультфільму «Булінг у шкільному середовищі» та арт-заняття «Жив собі чорний кіт» | протягом місяця | учні 5 класів | ||
Бесіда «Ми вибираємо життя» з метою профілактики суїцидальної поведінки | ІІ половина місяця | учні 7-8 класів | ||
Просвітницька робота | ||||
Виступ на педагогічній майстерності класних керівників «Мій шлях вдосконалення педагогічної майстерності» | протягом місяця | педагоги | ||
Проведення ігор для зняття стресу в укритті | протягом місяця | учні 1- 11 класів | ||
Організаційно-методична робота | ||||
Підготовка щомісячного звіту роботи | до 05 січня | Кабінет психолога | ||
Щоденне оформлення документації | протягом місяця | |||
Підготовка виступів до бесід, батьківських зборів, тренінгів | протягом місяця | |||
Підготовка рекомендацій вчителям щодо психологічної культури й педагогічної майстерності | протягом місяця | |||
Педагогічна самоосвіта, участь у семінарах та конференціях, робота з методичною літературою | протягом місяця | |||
Зв’язки з громадськістю:- відвідування учнів вдома, бесіди з батьками;- відвідування різних служб з метою консультації;- співпраця з соціальними педагогами та психологами навчальних закладів;- взаємодія з органами виконавчої влади, громадським самоврядуванням та недержавними громадськими організаціями. | протягом місяця |
ЛЮТИЙ
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | |
Діагностична робота | ||||
Соціально-педагогічні дослідження за запитом учасників освітнього процесу | протягом місяця | учні, батьки, вчителі | ||
Діагностика батьківсько-дитячих відносин учнів «групи ризику»:Малюнок сім’ї;Три дерева;вимірювання батьківських установок і реакцій Т.Архірєєва | протягом місяця | батьки | ||
Консультативна робота | ||||
Консультування учасників освітнього процесу з питань подолання стресу, втрати, горя (Техніка «Безпечне місце» та «Я до війни, я після війни!», відпрацювання дихальних вправ) | протягом місяця | учні, батьки | ||
Індивідуальні консультації за запитом учасників освітнього процесу | протягом місяця | учні, батьки, вчителі | ||
Індивідуальні консультації за запитом «Запобігання булінгу в класному середовищі» | протягом місяця | учасники освітнього процесу | ||
Корекційно-розвивальна робота | ||||
Корекційна робота по ліквідації конфліктів учитель-учень-батьки (за потребою) | протягом місяця | учні класів | ||
Профілактична робота | ||||
Заняття з елементами тренінгу « Конструктивне розв’язання конфліктів» | протягом місяця | учні 10 класів | ||
Проведення ігор для зняття стресу в укритті | протягом місяця | учні 1- 11 класів | ||
Година психолога «Готуємося до ЗНО. Профілактика стресів» | протягом місяця | учні 11 класів | ||
Дискусія «Діти і соціальні мережі» | ІІ половина місяця | 7-8 класи | ||
Просвітницька робота | ||||
Семінар з елементами тренінгу для педагогів «Сучасному учневі – сучасний педагог» | протягом місяця | педагоги | ||
Організаційно-методична робота | ||||
Підготовка щомісячного звіту роботи | до 05 лютого | Кабінет психолога | ||
Щоденне оформлення документації | протягом місяця | |||
Підготовка виступів до бесід, батьківських зборів, тренінгів | протягом місяця | |||
Підготовка листівок для учнів «Правила успішного сімейного життя» | протягом місяця | |||
Педагогічна самоосвіта, участь у семінарах та конференціях, робота з методичною літературою | протягом місяця | |||
Зв’язки з громадськістю:- відвідування учнів вдома, бесіди з батьками;- відвідування різних служб з метою консультації;- співпраця з соціальними педагогами та психологами навчальних закладів.- взаємодія з органами виконавчої влади, громадським самоврядуванням та недержавними громадськими організаціями. | протягом місяця |
БЕРЕЗЕНЬ
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | |
Діагностична робота | ||||
Спостереження з метою визначення сильних і слабких сторін розвитку учнів з ООП під час онлайн-уроків | протягом місяця | учні з ООП | ||
Соціально-педагогічні дослідження за запитом учасників освітнього процесу | протягом місяця | учні, батьки, вчителі | ||
Консультативна робота | ||||
Індивідуальні консультування учасників освітнього процесу з питань навчання та виховання дітей в умовах війни на теми: «Як бути у ресурсному стані під час війни?», «Розлука з татом під час війни: як допомогти дитині?» | протягом місяця | батьки , вчителі | ||
Проведення професійно-консультативної роботи серед учнів старших класів | протягом місяця | учні 9-11класів | ||
Корекційно-розвивальна робота | ||||
Тренінг «Готуємося до ЗНО. Профілактика стресів» | протягом місяця | учні 11 класів | ||
Профілактична робота | ||||
Година психолога «Цікавий світ професій» | протягом місяця | учні 8 класів | ||
Година психолога «А ти обрав свою професію?» | протягом місяця | учні 9 класів | ||
Проведення ігор для зняття стресу в укритті | протягом місяця | учні 1- 11 класів | ||
Просвітницька робота | ||||
Виступ на нараді щодо результатів діагностики вибору напрямків профільного навчання учнів | протягом місяця | педагоги | ||
Організаційно-методична робота | ||||
Підготовка щомісячного звіту роботи | до 05 березня | Кабінет психолога | ||
Щоденне оформлення документації | протягом місяця | |||
Підготовка виступів до бесід, батьківських зборів, тренінгів | протягом місяця | |||
Педагогічна самоосвіта, участь у семінарах та конференціях, робота з методичною літературою | протягом місяця | |||
Зв’язки з громадськістю:- відвідування учнів вдома, бесіди з батьками;- відвідування різних служб з метою консультації;- співпраця з соціальними педагогами та психологами навчальних закладів;- взаємодія з органами виконавчої влади, громадським самоврядуванням та недержавними громадськими організаціями. | протягом місяця |
КВІТЕНЬ
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | |
Діагностична робота | ||||
Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів з метою профорієнтації:Методика «Схильності»;Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М.Фрідмана | протягом місяця | учні 9 – 11 класів | ||
Соціально-педагогічні дослідження за запитом учасників освітнього процесу | протягом місяця | учні, батьки, вчителі | ||
Консультативна робота | ||||
Консультування за результатами профдіагностики | протягом місяця | учні 9-10 класів, батьки | ||
Консультування учасників освітнього процесу з питань навчання та виховання дітей в умовах війни на теми: «Коли закінчиться війна? Як відповідати дітям» | протягом місяця | батьки, вчителі | ||
Корекційно-розвивальна робота | ||||
Індивідуальні корекційно-розвиваючі заняття з дітьми ООП «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» для дітей з вадами опорно-рухового апарату. Автори: Гладченко І.В., Шепічак О.О. | протягом місяця | учні ООП | ||
Індивідуальні корекційно-розвиваючі заняття з дітьми ООП за програмою з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку». Автори: Логвінова І.П., Кучеренко Ю.О. | протягом місяця | учні ООП | ||
Профілактична робота | ||||
Година психолога «Моделі поведінки у конфлікті або як поводити себе в конфлікті з різними типами людей?» з метою формування життєвих цінностей | протягом місяця | учні 11 класів | ||
Програма просвітницько-профілактичних занять щодо попередження негативних явищ в шкільному середовищі «Здорові діти – здорова нація» | протягом місяця | учні 5-7 класів | ||
Робота по формуванню життєвих цінностей. Вправа « Пісочна терапія твоїх емоцій» | протягом місяця | учні 5- класів | ||
Проведення ігор для зняття стресу в укритті | протягом місяця | учні 1- 11 класів | ||
Просвітницька робота | ||||
Виступ на класній годині «Стрес, як захисна реакція організму на зовнішні подразники» | протягом місяця | учні, батьки, вчителі 9 класів | ||
Організаційно-методична робота | ||||
Підготовка щомісячного звіту роботи | до 05 квітня | Кабінет психолога | ||
Щоденне оформлення документації | протягом місяця | |||
Підготовка виступів до бесід, батьківських зборів, тренінгів | протягом місяця | |||
Педагогічна самоосвіта, участь у семінарах та конференціях, робота з методичною літературою | протягом місяця | |||
Зв’язки з громадськістю:- відвідування учнів вдома, бесіди з батьками;- відвідування різних служб з метою консультації;- співпраця з соціальними педагогами та психологами навчальних закладів;- взаємодія з органами виконавчої влади, громадським самоврядуванням та недержавними громадськими організаціями. | протягом місяця |
ТРАВЕНЬ
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/ аудиторія | Відмітка про виконання | |
Діагностична робота | ||||
Діагностика учнів для направлення на ПМПК (за потребою) | 1-2 тиждень | учні | ||
Соціально-педагогічні дослідження за запитом учасників освітнього процесу | протягом місяця | учні, батьки, вчителі | ||
Консультативна робота | ||||
Консультація учасників освітнього процесу з питань навчання та виховання дітей в умовах війни на теми: «Як впоратися з батьківським та професійним вигоранням?» та «Відчуття контролю» | протягом місяця | батьки, вчителі | ||
Корекційно-розвивальна робота | ||||
Бесіда з елементами тренінгу «Зняття тривожності» | протягом місяця | учні 9 та 11класів | ||
Індивідуальні корекційно-розвиваючі заняття з дітьми ООП «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» для дітей з вадами опорно-рухового апарату. Автори: Гладченко І.В., Шепічак О.О. | протягом місяця | учнів ООП | ||
Індивідуальні корекційно-розвиваючі заняття з дітьми ООП за програмою з корекційно-розвиткової роботи для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку». Автори: Логвінова І.П., Кучеренко Ю.О. | протягом місяця | учнів ООП | ||
Профілактична робота | ||||
Заняття з елементами тренінгу «Шануй свою матусю» | І половина місяця | учні 5-6 класів | ||
Проведення ігор для зняття стресу в укритті | протягом місяця | учні 1- 11 класів | ||
Просвітницька робота | ||||
Бесіда на батьківських зборах «Поради батькам майбутніх п’ятикласників» | протягом місяця | батьки учнів 4 класів | ||
Організаційно-методична робота | ||||
Підготовка щомісячного та річного звіту роботи | до 05 травня | Кабінет психолога | ||
Щоденне оформлення документації | протягом місяця | |||
Підготовка виступів до бесід, батьківських зборів, тренінгів | протягом місяця | |||
Педагогічна самоосвіта, участь у семінарах та конференціях, робота з методичною літературою | протягом місяця | |||
Зв’язки з громадськістю:- відвідування учнів вдома, бесіди з батьками;- відвідування різних служб з метою консультації;- співпраця з соціальними педагогами та психологами навчальних закладів;- взаємодія з органами виконавчої влади, громадським самоврядуванням та недержавними громадськими організаціями. | протягом місяця |