ПОГОДЖЕНО загальними зборами учасників освітнього процесу Первомайського ліцею «Ерудит» від 31.08.2022, протокол № 1 | ЗАТВЕРДЖЕНО Директор Первомайського ліцею «Ерудит» ________Наталія ПТАШИНСЬКА 31 серпня 2022 р. |
РЕЖИМ ТА СТРУКТУРА РОБОТИ
Первомайського ліцею
«Ерудит»
на 2022/2023 н. р.
1.Освітній процес організовується за семестровою системою:
І семестр – з 01 вересня по 23 грудня 2022 року,
ІІ семестр – з 09 січня по 31 травня 2023 року.
Канікули:
осінні – з 24 жовтня по 30 жовтня 2022 року,
зимові – з 24грудня 2022 по 08 січня 2023 року,
весняні – з 25 березня по 02 квітня 2023 року.
2.Режим роботи школи – двозмінний.
І зміна – 1-2 класи, 5-11-і класи;
ІІ зміна – 3-і кл., 4-і класи, 2 групи подовженого дня
3. Навчання проводиться за формами:
– з використанням технології дистанційного навчання під час воєнних дій;
– очне – у період мирного часу ;
– тривалість навчальної діяльності з технічними засобами навчання (1 клас – 10 хвилин, 2- 4 класи – 15 хвилин, 5-7 класи – 20 хвилин, 8-9 класи – 20-25, 10-11 класи – 25-30 хвилин).
4. Навчальний тиждень
Тривалість навчального тижня – 5-денний робочий тиждень
Навчальний тиждень розпочинається о 7.45 лінійкою чергового класу та урочистим підняттям Державного Прапора України.
Навчальний тиждень закінчується лінійкою чергового класу та спуском Державного Прапора України.
5.Вхід учнів до школи розпочинається з 7.45.
6. Режим навчального дня учнів:
Початок занять:
І зміни – 8.00,
ІІ зміни -12.05
Закінчення занять (орієнтовно):
І зміни – 14.30 (або згідно розкладу уроків), І зміни – 16.50 (або згідно розкладу уроків).
Тривалість уроків:
1-і класи – 35 хв.
2-4 класи – 40 хв.
5-11 класи – 45 хвилин
Розклад уроків, тривалість перерв:
1-і класи (35 хв.)
1. | 8.00- 8.35 | 20 |
22. | 8.55- 9.30 | 30 |
33. | 10.00-10.35 | 30 |
44. | 11.05 -11.40 | 20 |
55. | 12.00 – 12.35 |
2-і класи (40 хв.) 3-4-і кл. (ІІ зміна) (40 хв.)
№ уроку | І зміна | Перерва | № уроку | ІІ зміна | Перерва |
1. | 8.00 – 8.40 | 15 | 1.(5) | 12.00-12.40 | 15 |
2. | 8.55- 9.35 | 25 | 2.(6) | 12.55-13.35 | 15 |
3. | 10.00-10.40 | 25 | 3.(7) | 13.50- 14.30 | 10 |
4. | 11.05-11.45 | 15 | 4.(8) | 14.40- 15.20 | 10 |
5. | 12.00-12.40 | 5.(9) | 15.30-16. 10 | 5 | |
6.(10) | 16.15- 16.55 |
На період воєнного стану (дистанційне навчання)
2-і класи (40 хв.) 3-4-і кл. (ІІ зміна) (40 хв.)
№ уроку | І зміна | Перерва | № уроку | ІІ зміна | Перерва |
1. | 8.00 – 8.40 | 15 | 1.(5) | ||
2. | 8.55- 9.35 | 25 | 2.(6) | ||
3. | 10.00-10.40 | 25 | 3.(7) | 10.00-10.40 | 25 |
4. | 11.05-11.45 | 15 | 4.(8) | 11.05-11.45 | 15 |
5. | 12.00-12.40 | 5.(9) | 12.00-12.40 | 15 | |
6.(10) | 12.55-13.35 | 15 | |||
13.50- 14.30 | 10 | ||||
14.40 -15.25 |
– 5-11-і класи (45 хв.):
І зміна
№ | Урок | Перерва |
1. | 8.00- 8.45 | 10 |
2. | 8.55- 9.40 | 20 |
3. | 10.00-10.45 | 20 |
4. | 11.05-11.50 | 10 |
5. | 12.00-12.45 | 10 |
6. | 12.55-13.40 | 10 |
7. | 13.50-14.30 | 5 |
8.(гуртк. роб.) | 14.40-15.25 | 5 |
9. (гуртк. роб.) | 15.30-16.15 |
7. Факультативи, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття
проводяться за окремим розкладом після обов’язкової перерви (30
хв.), в день з найменшим навантаженням.
8. Режим роботи адміністрації:
П.І.Б. | Посада | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П¢ятниця | Обід | Прийом громадян |
Пташинька Н.В. | Директор | 8.00-17.00 (черговий адм.) | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.30 | 12.00-12.45 | Четвер 14.00-16.30 |
Горбачова О.Ю. | Заст. директора з НВР | 8.00- 16.45 | 8.00-16.45 | 8.00- 16.45 | 8.00- 16.45 | 8.00-17.00(черговий адм.) | 12.00-12.45 | Щоден. 14.00-16.30 |
Белінська Н.В. | Заст. директора з НВР | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-17.00 (чергов.адм.) | 8.00-16.45 | 8.00-16.30 | 12.00-12.45 | Щоден. 14.00- 16.30 |
Карічковська Н.М. | Заст. директора з НВР | 8.00-16.45 | 8.00-17.00 (черговий адм.) | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.30 | 12.00-12.45 | Щоден. 14.00-16.30 |
Дроздовська О.Є. | Заст. директора з АГР | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 12.00-12.45 | Щоден. 14.00-16.30 |
9. Режим роботи вихователя ГПД, практичного психолога, соціального педагога:
– практичний психолог:
початок – 8.00, закінчення – 16.45;
обідня перерва 12.00 – 12.45.
– соціальний педагог:
початок – 8.00, закінчення – 16.45;
обідня перерва 12.00 – 12.45,
– вихователь ГПД 1-х класів (0,75 ст.):
Початок роботи: понеділок-середа: 12.35,
четвер-п’ятниця – 11.35.
закінчення:
понеділок-середа: 16.45,
четвер-п’ятниця – 16.35.
– вихователь ГПД 2-х класів (0,75 ст.):
початок роботи: понеділок-п’ятниця: 12.40,
закінчення – понеділок-п’ятниця:17.15.
10. Режим роботи педагогічних працівників:
10.1. Робочий тиждень – п’ятиденний з двома вихідними днями, початок роботи – за 15 хвилин до уроку.
10.2.Тривалість робочого часу в межах 40 годинного робочого тижня:
– нормована частина – згідно педагогічного навантаження, виконання якого регулюється розкладом уроків;
– ненормована частина – виконання інших видів навчально-методичної та виховної роботи, передбаченої посадовими обов’язками, а саме: підготовча, методична, організаційно-педагогічна , виконання обов’язків класного керівника, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками, відвідування родин учнів тощо.
Робочий час педагогічного працівника розраховується в астрономічних годинах (60 хв.).
Перерви між уроками є робочим часом педагогічного працівника.
10.3.Режим робочого часу педагогічного працівника в канікулярний період: розраховується індивідуально з урахуванням годин педагогічного навантаження та всіх оплачуваних видів педагогічної діяльності працівника у відсотковому відношенні до тарифної ставки за формулою:
Р (робочий час працівника) = Т (тижневе навантаження)+К (класне керівництво) + З (перевірка зошитів) +О (оплата за завідування кабінетом) + Г (оплата за ведення гуртка тощо).
10.4. Режим робочого часу класного керівника:
класний керівник знаходиться в закладі освіти до завершення навчального дня його класу.
11. Режим роботи чергового вчителя:
початок – за 20 хвилин до початку занять
(І зміна-7.40,ІІ зміна – 11.45)
закінчення – за 20 хвилин після закінчення І (ІІ) зміни.
12. Режим роботи асистента вчителя інклюзивного класу:
тижневе навантаження 25 годин згідно розкладу навчальних занять в інклюзивному класі
13. Режим роботи прибиральників службових приміщень, робітників з комплексного обслуговування й ремонту будинків:
13.1. в однозмінному режимі:
– прибиральники службових приміщень, робітники з комплексного обслуговування й ремонту будинків:
8.00– 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45.
13.2. у двозмінному режимі (прибиральники службових приміщень):
І зміна – 7.00 – 15.45, обідня перерва – 12.00-12.45
ІІ зміна – 10.15- 19.00, обідня перерва – 14.00-14.45.
14.Режим роботи прибиральника службових приміщень, що чергує у вихідні дні: згідно щомісячного графіка відпрацювання робочого часу.
15.Режим роботи бібліотекарів:
завідувач бібліотекою (1 ставка):
8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;
бібліотекар ( 1 ставка):
8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;
16. Режим роботи сестри медичної:
початок робочого дня – 8.00, закінчення – 16.12;
обідня перерва 12.00 – 12.30
17.Режим роботи лаборанта (0,75 ставки):
8.00– 14.30, обідня перерва 12.00-12.30.
18. Режим роботи сторожів:
через добу – згідно графіка відпрацювання робочого часу.
19. Режим роботи їдальні:
І зміна:
– організоване харчування учнів 1-2 класів: 8.35 – 8.50; 9.40 – 10.00;
– організованих груп учнів 5-7-х класів – 10.45 – 11.00;
– індивідуальне харчування учнів 5-11 класів – 11.45 -12.00.
ІІ зміна:
– організоване харчування учнів 3-4 класів – 13.40 -13.55
– обід груп подовженого дня – 13.00 -13.30.
20. Режим роботи працівників харчоблоку (без обідньої перерви у зв’язку з специфікою роботи):
Кухарі – 05.30 – 14.15
Підсобні робітники – 08.00-16.45.
21.Режим фізично-оздоровчої роботи:
– фіззарядка для 1-2, 5-7 кл. – 7.45 -7.55. (на час карантину призупиняється).
– фізкультхвилинки у 1 – 4 кл. – 2 в ході уроку;
5 кл. – 1 в ході уроку;
– рухливі перерви в початковій школі – 2,3 перерва І,ІІ зміни.
Зміни на період дистанційного навчання:
проведенняфіззарядки для 1-2, 5-7 кл. – 7.45 -7.55. призупиняється.
22. Режим чергування:
22.1. До чергування по школі залучаються учні 9-11-х класів.
Пости учнів чергового класу:
– парадний вхід,
– їдальня,
– І поверх ( біля вхідних дверей та роздягалень),
– сходи між всіма поверхами,
– рекреації ІІ, ІІІ поверху;
22.2. Класний керівник чергового класу організовує чергування і є відповідальним черговим вчителем протягом всього тижня чергування свого класу.
Початок роботи – 7.45, незалежно від розкладу уроків.
22.3. Вчителі початкових класів, класні керівники 5-11-х класів, вчителі, які не є класними керівниками, залучаються до чергування по школі згідно графіка на визначених наказом директора постах:
– рекреації 1-3 поверхів (вчителі початкових класів, класні керівники 5-11-х класів згідно розміщення закріплених за ними навчальних кабінетів);
– їдальня (вчителі, які не мають класного керівництва);
-вестибюль; шкільне подвір я, спортивні майданчики – у весняно-літній та осінній період – вчителі фізичної культури.
22.4. Класні керівники 5-х класів на період адаптації учнів до навчання в базовій школі(І семестр) звільняються від чергування по школі і забезпечують порядок за місцем перебування їхнього класу;
22.5. 11-і класи звільняються від чергування в останній чверті навчального року, до чергування залучаються учні 8-х класів.
22.6. Члени адміністрації школи чергують згідно графіка роботи адміністрації (див. п. 5);
22.7. Чергування класу закінчується наприкінці тижня лінійкою в присутності
заступника директора з виховної роботи та чергового вчителя;
– час проведення лінійки – 2 перерва, місце проведення – рекреація ІІ поверху.
23. Режим суспільно корисної праці та позакласної виховної роботи:
– за класами закріплюються ділянки пришкільної території;
– прибирання пришкільної території проводиться щочетверга з урахуванням погодних умов у позаурочний час під керівництвом класного керівника після проведення інструктажу з охорони праці та техніки безпеки; до робіт з атисептиками та дезінфекційними речовинами учні не допускаються;
– тривалість роботи – від 5 до 60 хвилин, залежно від віку школярів у відповідності до СанСПіН;
– починаючи з 8-го класу, учні самостійно прибирають закріплені за класом навчальні кабінети;
– робота спортивних секцій, гуртків, проводиться за розкладом, затвердженим директором закладу освіти;
– позакласні заходи проводяться за планом, затвердженим директором закладу освіти;
– позакласні заходи для учнів 1-7 класів закінчуються до 17 год. 30 хв., вечори відпочинку учнів 8-11 кл. – до 20 год. 30 хв.
24.Циклограма роботи ліцею на 2022/2023 навчальний рік
Понеділок | Адміністративна нарада День тематичного інформування |
Вівторок | День нарад, засідань педагогічної ради, методичної ради. |
Середа | День роботи громадських організацій: засідання ради школи, учнівського парламенту, загальношкільного батьківського комітету, профспілкового комітету |
Четвер | День участі у міських формах методичної роботи: нарадах, засіданнях, семінарах. День класного керівника. Індивідуальні та колективні форми роботи з батьками, проведення батьківських зборів Засідання правління БФ. Особистий прийом громадян директором |
П’ятниця | День роботи з допоміжним персоналом. День адміністративно – громадського контролю за станом ОП |
25. Контроль за дотриманням режиму роботи школи покладається на директора ліцею Пташинську Н.В., голову ПК Ющенко Г.О., заступників директора з навчально-виховної роботи Горбачову О.Ю.,та Белінську Н.В., заступника директора з адміністративно-господарської роботи Дроздовську О.Є., заступника з виховної роботи Карічковську Н.М. у межах їх посадових обов’язків та громадських повноважень.
Вик.: Горбачова О.Ю. – заст. директора з НВР,
Белінська Н.В. – заст. директора з НВР,
Карічковська Н.М. – заст. директора з ВР,
Дроздовська О.Є. – заст. директора з АГР,
Ющенко Г.О. – голова ПК
СТРУКТУРА
Відповідно до статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» 2022-2023 навчальний рік розпочинається 1 вересня – Днем знань.
Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:
- І семестр – з 01 вересня по 23 грудня 2022 року,
- ІІ семестр – з 01 січня по 31 травня 2023 року.
Упродовж навчального року для учнів проводяться канікули:
- осінні – з 31 жовтня по 06 листопада 2022 року,
- зимові – з 26 грудня 2022 по 08 січня 2023 року,
- весняні – з 25 березня по 02 квітня 2023 року.
Навчальні екскурсії у 1 – 4-х класах проводяться наприкінці навчального року, навчальні екскурсії та навчальна практика у 5 – 8-х класах проводяться протягом навчального року відповідно до розкладу та вимог Програми.
У випускних класах проводиться державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів відповідно до п.4 розділу ІІ Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018 року No1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.01.02019 за No 8/32979 у періоди:
− у 4-х класах з 15.05.2023 по 19.05.2023
− у 9-х класах з 06.06.2023 по 14.06.2023
Вручення документів про освіту проводиться для випускників 4-х класів у період до 02.06.2023, для 9, 11-х класів у період до 16.06.2023.