27 березня 2023 року відбулося ІІІ засідання Педагогічної STEM-майстерні вчителя НУШ.
Вчителі обговорили методичні рекомендації із впровадження STEM-технологій НУШ на уроках природничо-математичного циклу в початкових класах.
Провели дослідження «Досліди з водою у початковій школі», які проводяться поетапно, з 1-го по 4-й клас, при вивченні теми «Вода».
Визначили, що STEM-освіта дозволяє наочно передавати знання й навички, сприяє самостійності здобувачів освіти, дає можливість використовувати неординарні підходи в навчанні; навчати більш мотивованих та зацікавлених учнів; сприяє креативності, розвиває в учнів інтерес до навчальних предметів природничо-математичного циклу, формує в учнів систему взаємопов’язаних компетентностей:
концептуальної (розуміння природничо-наукових і математичних концепцій, операцій та відношень),
стратегічної (здатність формулювати й розв’язувати наукові, технічні та технологічні проблеми),
когнітивної (здатність логічно мислити, пояснювати, аргументувати, а також здатність до рефлексії),
операційної (здатність охайно та точно виконувати операції),
аксіологічної (здатність розглядати об’єкт як корисний одночасно зі здатністю вірити у власну ефективність).
Поступове ускладнення матеріалу від класу до класу дає змогу учням відкривати для себе нові знання, отримуючи їх за допомогою дослідження. Учень, який отримує знання про природу, сидячи у класі за партою, і учень, який засвоює знання про природу, спостерігаючи та досліджуючи об’єкти довкілля, розвиваються по-різному. А на часі – вимоги суспільства – застосовувати свої знання на практиці.