Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

ПОЛОЖЕННЯ ПРО УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ

  Затверджую

директор Первомайського

 ліцею «Ерудит»

____________Н.В.Пташинська

                                                            ПОЛОЖЕННЯ

                                          ПРО УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ

             Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради

І.   ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1.  Учнівський парламент – це спосіб залучення здобувачів освіти до систематичної участі у навчально-виховному процесі закладу освіти.
  2.  Учнівське самоврядування — самостійна діяльність здобувачів освіти, яка відбувається за координації відповідального педагогічного працівника.
  3.  Учнівський парламент у Первомайському ліцеї «Ерудит» створюється і діє на засадах добровільності, рівноправності його членів, законності та гласності і представляє спільні інтереси щодо самоорганізації виконання поставлених завдань.
  4.  Учнівський парламент має на меті залучення здобувачів освіти Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради до активної участі в освітньому процесі, підвищенню любові до праці і навчання, розвитку самостійності й ініціативи, почуття громадянської відповідальності.
  1. Учнівський парламент є виконавчим органом учнівського самоврядування у Первомайському ліцеї «Ерудит».
  2. Парламент обирається шляхом відкритого голосування на засіданнях учнівського самоврядування. Вибори членів парламенту і президента може здійснюватися кожного навчального року.
  3. Обраним до комітетів учнівського парламенту може бути кожен здобувач освіти з 5-11 класу, що навчається у Первомайському ліцеї «Ерудит», а також визнає Статут і дотримується вимог внутрішнього трудового розпорядку закладу освіти.
  4. Президент є головою учнівського парламенту «ВІЧЕ» Первомайського ліцею «Ерудит» і виступає від його імені.
  5. Повноваження Президента школи  припиняється у разі:
  6. відставки;
  7. неможливості виконувати свої обов’язки за станом здоров′я;    
  8. перехід до іншого закладу освіти;     
  9. закінчення закладу освіти.
  10. До складу Парламенту входять голови секторів, з яких обирається:
  11. Президент учнівського парламенту;
  12. Прем’єр міністр учнівського парламенту;
  13. Прес-секретар президента;
  14. Комітет «Ерудит»;
  15. Комітет «Милосердя»;
  16. Комітет «Гарт»;
  17. Комітет «Дозвілля»;
  18. Комітет «Правопорядок»;
  19. Комітет «Еко-центр»;
  20. Радіо-центр;
  21. Прес-центр
  22. Шляхи активізації роботи учнівського самоврядування:
  23. організація навчання дітей-лідерів; 
  24. проведення анкетувань, досліджень, які сприяють виявленню тенденцій розвитку самоврядування;
  25. включення до переліку питань засідань Парламенту теоретичних питань, які дають змогу активізувати їх діяльність;   
  26. творчий та нестандартний підхід до організації діяльності;    
  27. введення різних форм відзнак, заохочень та нагород.
  1. ГОЛОВНИМИ НАПРЯМКАМИ ТА ЗАВДАННЯМИ ОРГАНІВ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЛІЦЕЮ Є:
  1. Захист прав та інтересів учнів.
  2. Інтеграція зусиль учнівства для добрих і корисних справ.
  3. Розробка і реалізація учнівських проєктів, спрямованих на вдосконалення освітнього процесу.
  4. Вироблення навичок самоврядування, соціальної активності та соціальної відповідальності учнів завдяки організації участі їх у практичній громадській діяльності.
  5. Виявлення і стимулювання розвитку творчого потенціалу кожного учня, збагачення його суспільно-громадського досвіду.
  6. Формування життєвої компетентності та стимулювання прагнень учнів до життєвого успіху.
  7. Розвиток творчих рис характеру — цілеспрямованості, вимогливості, толерантності, винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику.
  8. Заохочення учнів до участі у розв’язанні трудових, соціально-політичних, моральних проблем суспільства. 
  9. Розвиток світогляду учнівської молоді і особливо старшокласників.
  10. Волонтерська діяльність

Функції та напрямки роботи можуть змінюватись або доповнюватись згідно потреб, конкретних ситуацій та пропозицій під час роботи учнівського самоврядування.

  1. З АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ, БАТЬКАМИ ТА ІНШИМИ ОБ’ЄДНАНИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ
  1. Взаємовідносини між Президентом ліцею  та адміністрацією, педагогічними працівниками, батьками, іншими об’єднаннями та організаціями створюються на основі принципів взаємоповаги, толерантності та співпраці.
  2. Директор закладу освіти призначає з числа педагогічного колективу педагогів-радників, які  допомагають учням у вирішенні проблемних питань, спрямовують роботу органів учнівського самоврядування.
  3. Парламент є складовою частиною педради ліцею у межах своїх повноважень.
  4. Парламент  сприяє поширенню інформації про діяльність дитячих та молодіжних організацій, рухів, тісно співпрацює з товариствами і клубами за інтересами, що діють у закладі освіти та за його межами.

Як підключити батьків та дітей до Мрії: ділимося покроковою інструкцією Оцінки, домашні завдання, важливі події – це ключові складові взаємодії між школою

   Залишок      Сума коштів, залучених на потреби школи                                                       На що витрачені кошти (грн.) Господарчі,           електро-товари     Будівельні матеріалиРемонти Миючі засоби,