№ | Заходи | Термін | Відповідальні |
1. | Обговорення Кодексу честі у навчанні. | Вересень | Учнівськесамоврядування |
2. | Інформування батьків про необхідність дотримання норм академічноїдоброчесності. | Вересень | Класні керівники, вчителі-предметники |
3. | Запровадження в 3-4 класах Уроків доброчесності. | вересень | Класні керівники 3-4 класи |
4. | Про стан використання дозволенихнавчальних програм, підручників в ході викладання навчальних дисциплін,спецкурсів, факультативів. | вересень | Нарада при директору |
6. | Проходження учнями та вчителями онлайн курсу «Академічнадоброчесність».(ЕДера) | Вересень- жовтень | Учасники освітнього процесу |
7. | Студія академічної доброчесності. Інтерактивна лекція “Академічна доброчесність як фактор успіху” | вересень | Романюк-Голінко С.В.Педагогічнийколектив |
8. | Анкетування здобувачів освіти щодо політики академічної доброчесності. | жовтень | Вихованець А.В. |
9. | Ознайомити учасників навчального процесу з інформаційним плакатом«Академічна доброчесність» на 2 поверсі закладу освіти.У класних куточках розмістити інформацію про види порушеньакадемічної доброчесності та види відповідальності за порушення | жовтень | Адміністрація |
10. | Круглий стіл органів учнівського самоврядування «Що я знаю про академічну доброчесність?» | листопад | Педагог – організатор |
11. | Тиждень доброчесності | грудень | Педагогічний колектив |
12. | Студія академічної доброчесності Практичний інтенсив “Навчаємо доброчесності” | грудень | Класні керівники |
13. | Диспут на тему “Як корупція позбавляє нас можливостей? Шляхи боротьби зкорупцією” для учнів 11-А класу | грудень | Вчителі права |
14. | Уроки доброчесності:“Магічний урок доброчесності” для учнів 5-6 класів“Доброчесність онлайн” для учнів 7-8 класів“Конфлікт інтересів” для учнів 9-10класів | грудень | Класні керівники |
15. | Особливі вимоги при цитуванні,посилання на джерела. | грудень | Вч. укр. мови |
16. | Година спілкування «Чесність- найважливіша умова успішногонавчання. Створення правил чесногонавчання.» (8-11 кл.) | Лютий | Класні керівники |
17. | Як підготувати реферат: від теорії до практики або шукаємо, оформлюємо, пишемо». (Практичне заняття для учнів9-11 класів) | Березень | Вчителі історії, географії, біології |
18. | «Чи доцільно користуватися ГДЗ?»Година спілкування | Лютий | Вчителі-предметники |
19. | «Толерантність – запорука академічної доброчесності».Година спілкування в 5-9 класах. | Квітень | Класні керівники |
20. | «Моральність – теж учинок» Моніторинг дотримання Кодексу честі учнів класу 3-11 класиСамоаналіз здобувачами знань | Квітень | Класні керівники, вчителі-предметники |
21. | «Шкільне навчання: аналізуємо здобутки та прорахунки, визначаємося із життєвими пріоритетами».(Самоаналіз в класних колективах) | Травень | Класні керівники |
22. | Студія академічної доброчесностіКруглий стіл «Формування навичок академічної доброчесності в освітньомупроцесі» | Травень | ЗДВР, Педагогічнийколектив |
23 | Аналіз реалізації Плану заходів з організації педагогічної діяльності танавчання здобувачів освіти на засадахакадемічної доброчесності. | червень | ЗДВР |