Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

ПЛАН заходів з організації педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності Первомайського ліцею «Ерудит» на 2024-2025 н.р.

ЗаходиТермінВідповідальні
1.Обговорення Кодексу честі у навчанні.ВересеньУчнівськесамоврядування
2.Інформування батьків про необхідність дотримання норм академічноїдоброчесності.ВересеньКласні керівники, вчителі-предметники
3.Запровадження в 3-4 класах Уроків доброчесності.вересеньКласні керівники 3-4 класи
4.Про стан використання дозволенихнавчальних програм, підручників в ході викладання навчальних дисциплін,спецкурсів, факультативів.вересеньНарада при директору
6.Проходження учнями та вчителями онлайн курсу «Академічнадоброчесність».(ЕДера)Вересень- жовтеньУчасники освітнього процесу
7.Студія академічної доброчесності. Інтерактивна лекція “Академічна доброчесність як фактор успіху”вересеньРоманюк-Голінко С.В.Педагогічнийколектив
8.Анкетування здобувачів освіти щодо політики академічної доброчесності.жовтеньВихованець А.В.
9.Ознайомити учасників навчального процесу з  інформаційним плакатом«Академічна доброчесність» на 2 поверсі закладу освіти.У класних куточках розмістити інформацію про види порушеньакадемічної доброчесності та види відповідальності за порушенняжовтеньАдміністрація
10.Круглий стіл органів учнівського самоврядування «Що я знаю про академічну доброчесність?»листопадПедагог – організатор
11.Тиждень доброчесностігруденьПедагогічний колектив
12.Студія академічної доброчесності Практичний інтенсив “Навчаємо доброчесності”груденьКласні керівники
13.Диспут на тему “Як корупція позбавляє нас можливостей? Шляхи боротьби зкорупцією” для учнів 11-А класугруденьВчителі права
14.Уроки доброчесності:“Магічний урок доброчесності” для учнів 5-6 класів“Доброчесність онлайн” для учнів 7-8 класів“Конфлікт інтересів” для учнів 9-10класівгруденьКласні керівники
15.Особливі вимоги при цитуванні,посилання на джерела.груденьВч. укр. мови
16.Година спілкування «Чесність- найважливіша умова успішногонавчання. Створення правил чесногонавчання.» (8-11 кл.)ЛютийКласні керівники
17.Як підготувати реферат: від теорії до практики або шукаємо, оформлюємо, пишемо». (Практичне заняття для учнів9-11 класів)БерезеньВчителі історії, географії, біології
18.«Чи доцільно користуватися ГДЗ?»Година спілкуванняЛютийВчителі-предметники
19.«Толерантність – запорука академічної доброчесності».Година спілкування в 5-9 класах.КвітеньКласні керівники
20.«Моральність – теж учинок» Моніторинг дотримання Кодексу честі учнів класу 3-11 класиСамоаналіз здобувачами знаньКвітеньКласні керівники, вчителі-предметники
21.«Шкільне навчання: аналізуємо здобутки та прорахунки, визначаємося із життєвими пріоритетами».(Самоаналіз в класних колективах)ТравеньКласні керівники
22.Студія академічної доброчесностіКруглий стіл «Формування навичок  академічної доброчесності в освітньомупроцесі»ТравеньЗДВР,  Педагогічнийколектив
23Аналіз реалізації Плану заходів з організації педагогічної діяльності танавчання здобувачів освіти на засадахакадемічної доброчесності.червеньЗДВР

Як підключити батьків та дітей до Мрії: ділимося покроковою інструкцією Оцінки, домашні завдання, важливі події – це ключові складові взаємодії між школою

   Залишок      Сума коштів, залучених на потреби школи                                                       На що витрачені кошти (грн.) Господарчі,           електро-товари     Будівельні матеріалиРемонти Миючі засоби,