№ | Заходи | Термінивиконання | Відповідальний | |
Нормативно-правове та інформаційне забезпеченняпопередження насильства та булінгу (цькування) |
1 | Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти» | Вересень | ЗДНВР | |
2 | Підготовка наказу «Про створення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти» | Вересень | ЗДВР | |
3 | Затвердження на педраді плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) у 2024/2025 н.р. | Серпень-вересень | ЗДВР, соціальний педагог | |
4 | Наради з питань профілактики булінгу (цькування):з педагогічними працівниками;з технічнимперсоналом. | Вересень-Жовтень | ЗДВР | |
5 | Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів | Вересень | Класні керівники | |
6 | Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень | ЗДВР, соціальний педагог, класні керівники | |
7 | Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти | Жовтень | ЗДВР, соціальний педагог | |
8 | Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) | Листопад | ЗДВР | |
9 | Участь у акції «16 днів проти насильства» (інформаційні уроки, тренінги) | Листопад – Грудень | Соціальний педагог, практичний психолог | |
10 | Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі | Лютий – Квітень | Соціальний педагог, практичний пихолог, інспектор сектору освітньої безпеки, класні керівники | |
Робота з працівниками ліцею | |
11 | Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на них | Осінні канікули | Голови педагогічних майстерень | |
12 | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Зимові канікули | Соціально – психологічна служба ліцею, залучені фахівці | |
13 | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | За результатами І та ІІ семестрів | Соціально – психологічна служба ліцею | |
14 | Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуацій | Впродовж навчального року | Соціально – психологічна служба ліцею, ЗДВР, соціальний педагог | |
Робота з учнями |
15 | Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів | Впродовж року | Соціально – психологічна служба ліцею, класні керівники | |
16 | Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі | Впродовж року | Класні керівники | |
17 | Заняття з елементами тренінгу з протидії булінгу (7-8-мі класи) | Листопад | Класні керівники, | |
18 | Тиждень толерантності | Листопад | Соціально – психологічна служба ліцею, класні керівники | |
19 | Уроки «Стоп булінг» учні 4-11 класів | Листопад – Грудень | Класні керівники, вихователі | |
20 | Інформаційна акція «16 днів проти насильства» | Листопад – грудень | Соціально – психологічна служба ліцею, | |
21 | Флешмоб «Зупинимо булінг разом!» | Грудень | Соціально – психологічна служба ліцею, | |
22 | Години спілкування «Світ без насильства», « «Зупинемо булінг разом», «Про конфлікти та шля їх вирішення», «Людина – найбільша цінність», «Життя людини – найвища цінність», «Повага до себе та інших. Унікальність людини» | Впродовж року | Класні керівники, соціально – психологічна служба ліцею | |
23 | Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» | Березень | Класні керівники | |
24 | Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». | Впродовж року | Соціально – психологічна служба ліцею, класні керівники, запрошені спеціалісти | |
25 | Виставка малюнків «Ми різні, але рівні» | Листопад | Соціально – психологічна служба ліцею | |
26 | Бесіди з учнями щодо протидії булінгу (цькуванню) | Впродовж року | Соціально – психологічна служба ліцею | |
27 | Бібліотечні уроки на базі бібліотеки, виставки літератури, бесіди «Скажемо насиллю «Ні» | Впродовж року | Мазуренко Л.Г. | |
Робота з батьками |
28 | Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі» | Впродовж року/за потреби | Адміністрація школи, класні керівники | |
29 | Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Листопад | Класні керівники | |
30 | Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» | Впродовж року | Класні керівники | |
31 | Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми | Впродовж року/за потреби | класні керівники | |
32 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | За потреби | Класні керівники | |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
33 | Самооцінка закладу освітиза показниками безпеки, комфортності, інклюзивності | 2 рази на рік | Адміністрація школи, колектив закладу | |
34 | Анонімне анкетування учнів 4-х класів про випадки булінгу (цькування) в ліцеї | Грудень | Соціально – психологічна служба ліцею | |
35 | Анонімне анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Грудень | Адміністрація школи, класні керівники | |
36 | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Лютий | Соціально – психологічна служба ліцею | |
37 | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадківбулінгу (цькування) в закладі освіти | За потреби | Адміністрація школи | |
38 | Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти | Червень | Соціально – психологічна служба ліцею | |