КВІТЕНЬ
І.ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Зміст | Дата | Форма узагальнення | Відповідальні | Індикатори виконання |
1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці | ||||
Контроль за відвідуванням учнями занять, попередження пропусків | Щоденно | журнал | КК | |
Оновлення списків, довідок учнів пільгових категорій | пр.місяця | наказ | Д | |
Аналіз відвідування учнями ліцею за квітень | До 30.04 | журнал | СП | |
Організація та проведення фізкультурно-оздоровчої роботи та ранкової зарядки | пр.місяця | план | вчитель | |
Проведення бесід – презентацій з БЖД http://surl.li/jceto | пр.місяця | журнал | КК | |
Контроль за чергування технічного персоналу в навчальних кабінетах, приміщеннях, харчоблокові на території закладу | щоденно | табель | ЗГ | |
Візуальний огляд приміщень закладу: стелі, підлоги, сходів, меблів, техніки, комунікацій, території закладу тощо | щоденно | журнал | ЗГ | |
Санітарно-просвітницька робота із учнями, батьками, працівниками щодо попередження отруєнь http://surl.li/jceuj | постійно | план | МС | |
Контроль за фізичним навантаженням учнів, відвідування уроків фізкультури і занять | постійно | план | МС | |
Інформаційні заходи щодо проведення профілактичних щеплень, вакцинації http://surl.li/jbwgkhttp://surl.li/jbwgx | постійно | інформування | МС | |
Підготовка та здача актів на списання | до 15.04 | акти | ЗГ | |
Складання списків, підготовка документів майбутніх першокласників | до 30.04 | список | ЗД | |
Заходи в рамках Тижня охорони праці http://surl.li/jcexr | до 28.04 | наказ | Д | |
Оновлення зелених насаджень. Дизайн клумб. Оновлення зелених зон відпочинку та оздоровлення | пр. місяця | інформування | ЗГ | |
2.Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації | ||||
Профілактичні заходи щодо запобіганню правопорушень, пропусків, булінгу, насилля, неетичної поведінки | До 30.04 | план | ПС | |
Заходи в рамках Тижня психологічної служби http://surl.li/jceya | за графіком | план | ПС | |
3.Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору. | ||||
Наповнення сайту, ФБ-сторінки освітніми матеріалами, результатами роботи | пр.місяця | інформація | вчителі | |
Наповнення освітнього середовища закладу дидактичними матеріалами | пр.місяця | матеріали | вчителі | |
Залучення учнів проєктів, турнірів, заходів | пр.місяця | звіт | вчителі | |
Година безбар’єрності https://www.google.com/search?rlz=1C1GKLA_enUA732UA745&sxsrf=AB5stBieOKYf0QYRNh1wMmxR5Q5fRgSy7A:1688645344767&q=%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA+%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%B1%D0%B0%D1%80%27%D1%94%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96&sa=X&ved=2ahUKEwiMrLSPhvr_AhWuGhAIHYeLDkYQ1QJ6BAgxEAE&biw=1366&bih=639&dpr=1#fpstate=ive&vld=cid:ffb58f4c,vid:_qHmrzwHohQ | Пр.. місяця | Інформація | СП, класні керівники |
ІІ. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
1. Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень. | ||||
Бесіди «Без репетиторів і прогалин у знаннях: як допомогти школяреві закінчити навчальний рік без стресу»http://surl.li/imtit | 11-15.04 | бесіда | КК | |
Корекція графіку контрольних та діагностувальних робіт за ІІ семестр 2023-2024 | 18-22.04 | графік | ЗД | |
2.Застосування внутрішньої системи оцінювання роботи закладу освіти. | ||||
Моніторингові дослідження провадження та результативності освітнього процесу з предметів інваріантної складової навчального плану з української мови та літератури (3-4 класи)Моніторингові дослідження провадження та результативності освітнього процесу з предметів інваріантної складової навчального плану з основ здоров’я (7-9 класи)Моніторингові дослідження провадження та результативності освітнього процесу з предметів інваріантної складової навчального плану з предмета «Технології» (7-9 класи)Класно-узагальнючий контроль 10 класів | до 30.04 | Накази, довідки | ЗД ЗД ЗД ЗД | |
Внутрішній моніторинг читацької компетентності учнів початкових класів | до 30.04 | наказ | ЗД | |
3. Спрямованість системи оцінювання на формування в здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання. | ||||
Робота консультативних пунктів щодо підготовки до НМТ | пр.місяця | графік | Вчителі | |
«Відбій кар’єрної тривоги!”: SCORM-курс з вибору професії без гендерних стереотипів https://hryoutest.in.ua/courses/vidbiy-kar-yernoji-trivogi-scorm-kurs-z-viboru-profesiji-bez-gendernih-stereotipiv | пр.місяця | інформація | СП | |
Профорієнтаційні зустрічі з представниками ВНЗ | пр.місяця | інформування | КК | |
Участь у Всеукраїнському проєкті з профорієнтації та побудови кар’єри https://hryoutest.in.ua/ | Пр.місяця | Участь проєкті | КК |
ІІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. | ||||
Взаємовідвідування уроків у 4 класах «Наступність у початковій та базовій школі» | пр..місяця | аркуш спост. | учителі | |
Відвідування уроків щодо підготовки до НТМ | прмісяця | аркуш спос | Д,ЗД | |
2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників | ||||
Самоосвітня діяльності вчителів | пр..місяця | форма | Вчителі | |
Участь у міських методичних заходах, Інтернет-заходах | пр..місяця | форма | Вчителі | |
Анкетування та опитування вчителів | пр.місяця | анкети | ЗД | |
Підготовка табелю робочого часу | до 15.04 | табель | ||
3. Співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. | ||||
Батьківські зустрічі щодо ознайомлення з графіком та рівнем підготовки учнів до складання НМТ | до 30.04 | інформування | КК | |
Розміщення матеріалів для батьків, учнів на сайті, у групі ФБ щодо проведення НМТ | пр.місяця | інформація | Вчителі | |
4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності. | ||||
Бесіда «Шкода та користь ГДЗ» http://surl.li/jbyth | до 22.04 | бесіда | КК |
ІV. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань | ||||
Інструктивно-методична нарада 1.Про вивчення нормативних документів щодо завершення навчального року 2. Про підготовку до Дня ЦЗ 3. Про підсумки атестації педагогічних працівників. 4. Про проведення акції з благоустрою «За чисте довкілля». | щопонеділка | інформування | Д | |
Робота з вхідною і вихідною кореспонденцією | пр.місяця | інформація | Д, ЗД | |
Проведення самооцінювання за напрямом «Управлінська діяльність». Аналіз та обробка даних заповнених форм, анкет, опитувальників | пр.місяця | форма | Система EvaluEd | |
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм | ||||
Обмін досвідом щодо використання сучасних освітніх інструментів | пр.місяця | інформація | вчителі | |
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників | ||||
Залучення вчителів до курсів, вебінарів щодо підвищення професійного рівня | пр.місяця | сертифікати | вчителі | |
Підготовка матеріалів для участі у Інтернет-семінарах, конференціях | пр..місяця | сертифікати | вчителі | |
4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою | ||||
Видати накази: Про дотримання правил безпеки під час освітнього процесу в закладі Про розробку проєкту Освітньої програми закладу Про розробку проєкту річного плану роботи закладу Про перевірку правильності заповнення документів про освіту та виставлення оцінок в додатки документів про освіту Про організацію додаткових заходів з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу Про участь у «Місяці цифрової грамотності» Про експлуатації ігрових майданчиків та ігрових споруд у весняно-літній період Про проведення Тижня охорони праці. Про звільнення від ДПА | до 30.04 | накази | Д | |
5. Реалізації політики академічної доброчесності | ||||
Майстер-клас «Як правильно оформити посилання на джерела інформації» | 07-08.04 | інформація | ЗД |
V. НАСКРІЗНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС
VІІІ. Тематичний період (квітень) Тема: «Я» – частинка Всесвіту» (Програма «Основні орієнтири виховання». Ціннісне ставлення до себе) Мета: Формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, усвідомлення цінності власного життя і збереження | ||||
215. | Рейди-перевірки відвідування учнями навчальних занять. | Квітень 2024 | Карічковська Н.М. | |
216 | Рейди-перевірки запізнень учнів на навчання. | Квітень 2024 | Карічковська Н.М. | |
217 | Засідання школи “Лідер” | 06.04.2024 | Педагог-організатор | |
218 | Міський конкурс суспільної акції “Громадянин – 2024” | квітень | Педагог-організатор | |
219 | Заходи щодо відзначення річниці трагедії на ЧАЕС (за окремим планом) | 26.04.2024 | Класні керівники | |
220 | 1. Школа самовиховання: «Абетка мистецтва» – 1 кл. «Світ казки» – 2 кл. «Малюю до картинної галереї» – 3 кл. «Мистецькі шедеври» – 4 кл. «Мистецькі уподобання моєї родини» – 5 кл. «Студія знавців поезії» – 6 кл. «Сьогодення і майбутнє України і української книги» – 7 кл. «Театр у моєму житті» – 8 кл. «Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки, віртуальні музеї, світ електронних словників, електронна культура, термінологічні довідники» – 9-11 кл. | Квітень 2024 | Класні керівники | |
221 | Екологічний суботник, присвячений Міжнародному Дню довкілля, рідної Землі | Квітень 2024 | Класні керівники | |
222 | Відзначення Дня Землі а) акція «Парки – легені міст і сіл» б) акція , «Сміттєзвалищам – ні» в) акція «До чистих джерел» г) акція «Посади сад» г) інтелектуальна гра , «Веселковий дім природи» д) випуск екологічних листівок «Природа – наш дім». | Квітень 2024 | Класні керівники | |
223. | Ярмарок професій. Участь у міському профорієнтаційному заході | Квітень 2024 | Класні керівники | |
224 | Психологічні години «Психологічна підготовка до ЗНО. Профілактика стресів» | Квітень 2024 | Практичний психолог | |
225. | Провести перевірку реалізації намірів випускників, здійснювати аналіз попереднього працевлаштування | Квітень 2024 | Педагог соціальний | |
226. | Організувати виставки робіт учнів та батьків «Сімейна творчість» (пасхальні композиції), челенж «Пасхального кролика»(1-11 кл) | Квітень 2024 | Карічковська Н.М. Педагог-організатор | |
227. | Загальношкільні батьківські збори | Квітень 2024 | Класні керівники | |
228. | Провести цикл бесід з правового виховання: – Про правила поводження в громадських місцях. | Квітень 2024 | Класні керівники | |
229 | Педагогічний тренінг з класними керівниками | Квітень 2024 | Карічковська Н.М. | |
230. | Контроль стану виховної роботи у 11 класі | Квітень 2024 | Карічковська Н.М. | |
231. | Контроль проведення позакласних заходів, участі у шкільних заходах | Квітень 2024 | Карічковська Н.М. | |
232. | Вивчення стану військово-патріотичного виховання в школі | Квітень 2024 | Карічковська Н.М. |