Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

#Інституційний_аудит_Здійснюємо_самооцінювання

Протягом року у нашому ліцеї “Ерудит” активно відбувався процес розбудови внутрішньої системи якості освіти за принципами дитиноцентризму, автономії, цілісності системи управління якістю, постійного вдосконалення, врахування зовнішніх впливів, гнучкості й адаптивності тощо. А також за чотирма напрямами: освітнє середовище, система оцінювання освітньої діяльності учнів, система педагогічної діяльності та система управлінської діяльності, як рекомендує «Абетка для директора».Почали ми з того, що розробили дорожню карту забезпечення якості освіти, модель забезпечення якості освіти, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Положення про академічну доброчесність.А тепер, створивши експертні групи з розбудови внутрішньої системи якості освіти в закладі, до складу яких включили заступників директора з навчально-виховної та виховної роботи, педагогів, учнів і батьків, розпочали процедуру самооцінювання.Для того щоб вивчити та оцінити якість освітньої діяльності і отримати інформацію про реальний стан справ за кількома десятками параметрів, кожен з яких покаже нам заклад з нового, іноді – досить неочікуваного – ракурсу в нашому ліцеї в травні 2022 року розпочали роботу внутрішні експертні групи. Отримана групами інформація дозволить побачити переваги й «слабкі місця» в організації освітнього процесу, підкаже можливі шляхи підвищення якості освітньої діяльності, пройти цими шляхами — і отримати якісний результат.Внутрішні експертні групи будуть оцінювати роботу ліцею за чотирма напрямами. Перша – освітнє середовище. Експерти звертатимуть увагу, наскільки учням безпечно і комфортно у закладі освіти, який там мікроклімат, чи створені комфортні умови для педагогічних працівників, організацію харчування, як облаштовані навчальні кабінети, яке в них є обладнання для навчання учнів та роботи вчителів, яке середовище у школі під час перерв, як учні взаємодіють між собою та з вчителем, чи вільне освітнє середовище школи від будь-яких форм насильства, булінгу та дискримінації. Другий напрям – система оцінювання учнів, тобто, як вчителі оцінюють навчальні досягнення, чи застосовують формувальне оцінювання, наскільки система оцінювання прозора і зрозуміла учням. Також експерти вивчатимуть педагогічну діяльність. Це третій напрямок оцінювання ліцею, під час якого стане відомо, як вчителі працюють з аудиторією на уроках, як налагоджують комунікацію та співпрацю із здобувачами освіти, чи підвищують власний професійний розвиток. Четвертий напрям оцінювання – управлінські процеси. Він більше стосується роботи адміністрації ліцею, діяльності директора, наскільки вона є ефективною. Хочу зазначити важливий момент:робота внутрішніх експертних груп не буде заважати освітньому процесу та не відволікатиме вчителів та учнів.Інформацію, одержану під час опитування, спостереження та вивчення документації, ми узагальним. На її основі визначим тенденції в організації освітніх і управлінських процесів закладу. Результати самооналізу дозволять спрямувати зусилля на формування БРЕНДУ закладу.

28 червня 8 випускників ліцею “Ерудит” отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту з відзнакою. Золоті медалісти – Татарінцева Дарина, Головіна Анастасія,

Червень місяць – традиційна пора випускних вечорів. І ось сьогодні довгоочікуване свято юності, мрій та сподівань настало для випускників Первомайський ліцей “Ерудит”.

Приємно, коли за тебе вболіває найкращий журналіст України! Так, це Наталя Нагорна, яка на всеукраїнських змаганнях “Пліч-о-пліч шкільні ліги” підтримує нашу команду