Ілащук Галини Олександрівни
Первомайського ліцею «Ерудит»
на 2024/2025 навчальний рік
Класи | І семестр | Тематика годин | Мета | При-мітки |
1-А 1-Б 1-В | Адаптаційні заняття «Адаптація першокласників» (4 заняття). Діагностика адаптації першокласника. | Допомога у адаптаційний період | ||
2-А 2-Б 2-В | Адаптаційне заняття «Я частина класного колективу», «Дружбою потрібно дорожити». Проведення тренінгового заняття «7 вправ для підняття самооцінки і впевненості в собі» | Формування комунікативних навичок, сприяння створенню дружнього дитячого колективу. | ||
3-А 3-Б 3-В | Заняття 1 «Що таке емоції та почуття», Заняття 2 «Мої емоції та почуття» за програмою «Жити в злагоді з собою та іншими». Проведення тренінгового заняття «7 вправ для підняття самооцінки і впевненості в собі» | Профілактика труднощів і відхилень у соціалізації дитини шляхом розвитку складових соціальної компетентності | ||
4-А 4-Б 4-В 4-Г | Заняття «Вміємо про себе дбати» Проведення тренінгового заняття «7 вправ для підняття самооцінки і впевненості в собі». Бесіди з молодшими школярами: «Дружба між хлопчиками та дівчатками», «Хлопчики та дівчатка. Чому вони різні?», «Хороший хлопчик, хороша дівчинка. Які вони?» | Формування навичок позитивного та доброзичливого стану до оточуючих, вміння долати негативні емоції, знімати психоемоційну напругу, знати свої сильні сторони. | ||
5-А 5-Б 5-В 5-Г | Діагностика адаптації п’ятикласників. Тренінгове заняття «Ми і наш клас». | Допомога у адаптаційний період | ||
6-А 6-Б 6-В 6-Г | Діагностика визначення рівня шкільної тривожності (Б.М. Філіпс). Лекція: «Що робити, коли з мене знущаються». | Виявлення рівня загальної тривожності учнів. | ||
7-А 7-Б 7-В 7-Г | Тренінгове заняття «Стрес і стресостійкість». Заняття з профілактики суїцидальної поведінки підлітків | Поняття про стрес, вміти відрізняти поганий стрес від корисного стресу, розуміння роботи мозку людини під час стресових ситуацій. | ||
8-А 8-Б 8-В | Лекція «Як захистити себе від насильства» Тренінгове заняття «Стрес і стресостійкість». Заняття з профілактики суїцидальної поведінки підлітків | Запобігання та попередження насильству. Розуміти що таке стрес та знати техніки самодопомоги в стресових ситуаціях. | ||
9-А 9-Б 9-В 10-А 10-Б 10-В | Заняття з профорієнтації «Свідомий вибір професії». «ВІЛ/СНІД. Толерантність до ВІЛ-інфікованих». | Утвердження цінності індивідуальності кожного, цінності життя. | ||
11-А 11-Б 11-В | Профдіагностування за методикою «ДДО» (Диференційно-діагностичний опитувальник Е.Клімова). «ВІЛ/СНІД. Толерантність до ВІЛ-інфікованих». | Профорієнтаційна робота |