Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

БУЛІНГ !!!!

БУЛІНГ !!!! Важливістю проведення уроків по профілактиці булінгу

є підвищення обізнаності,яка має допомогти учням зрозуміти, що таке булінг, його форми та наслідки. Це сприяє формуванню у них усвідомлення проблеми та її серйозності.

Розвиваючи емпатію діти вчаться ставити себе на місце жертви, що допомагає зменшити агресію та нетерпимість у колективі.

Також не менш важливо є навчити дітей, як реагувати на агресію, як підтримувати жертв і як повідомляти про випадки булінгу.

Саме проведення таких уроків сприяє формуванню безпечного середовища в ліцеї, де кожен учень відчуває себе захищеним і підтриманим, а проведення профілактики булінгу змінюють культуру в навчальному закладі, формуючи нетерпимість до насильства і агресії. Це може призвести до зменшення випадків булінгу в цілому.

Варто знати, що булінг може мати серйозні психологічні наслідки для жертв, включаючи депресію, тривожність та низьку самооцінку.

Проведення уроків по профілактиці булінгу є необхідним кроком у створенні безпечного та підтримуючого середовища для навчання та розвитку дітей. Це не лише допомагає зменшити випадки булінгу, але й формує здорові соціальні навички, емпатію та відповідальність у дітей.

Соціальний педагог Первомайського ліцею “Ерудит” Любов Патрушева, офіцер освітньої безбеки Фарід Аббасов.

Учитель біології та хімії Кліментьєв Ростислав долучився у ролі спікера до VI Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції “Обдаровані діти – скарб нації!”. Конференція об’єднала

У рамках #Педагогічної_ради практичним психологом було представлено техніки формування well-being (добробуту) та шляхи їх практичного впровадження у шкільному середовищі. Well-being (благополуччя) –

29.10.2025 року в Первомайському ліцеї “Ерудит” відбулося засідання педагогічної ради. Директором ліцею Наталією Пташинською було проаналізовано результати НМТ в розрізі з 2021р.

” Майстерня рівних можливостей” розпочала свою роботу! Сьогодні відбулося вступне засідання педагогічної майстерні на тему «Спільне викладання вчителя та асистента». Під час