Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

План  заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу ( цькуванню) у Первомайському ліцеї «Ерудит» на 2024-2025н.р.

ЗаходиТермінивиконанняВідповідальний
Нормативно-правове та інформаційне забезпеченняпопередження насильства та булінгу (цькування)
1Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти»ВересеньЗДНВР
2Підготовка наказу «Про створення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти»ВересеньЗДВР
3Затвердження на педраді плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) у 2024/2025 н.р.Серпень-вересеньЗДВР, соціальний педагог
4Наради з питань профілактики булінгу (цькування):з педагогічними працівниками;з технічнимперсоналом.Вересень-ЖовтеньЗДВР
5Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендівВересеньКласні керівники
6Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування)ВересеньЗДВР, соціальний педагог, класні керівники
7Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освітиЖовтеньЗДВР, соціальний педагог
8Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування)ЛистопадЗДВР
9Участь у акції «16 днів проти насильства» (інформаційні уроки, тренінги)Листопад – ГруденьСоціальний педагог, практичний психолог
10Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективіЛютий – КвітеньСоціальний педагог, практичний пихолог, інспектор сектору освітньої безпеки, класні керівники
Робота з працівниками ліцею
11Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на нихОсінні канікулиГолови педагогічних майстерень
12Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освітиЗимові канікулиСоціально – психологічна служба ліцею, залучені фахівці
13Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективуЗа результатами І та ІІ семестрівСоціально – психологічна служба ліцею
14Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуаційВпродовж навчального рокуСоціально – психологічна служба ліцею, ЗДВР, соціальний педагог
Робота з учнями
15Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктівВпродовж рокуСоціально – психологічна служба ліцею, класні керівники
16Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективіВпродовж рокуКласні керівники
17Заняття з елементами тренінгу з  протидії булінгу  (7-8-мі класи)ЛистопадКласні керівники,
18Тиждень толерантностіЛистопадСоціально – психологічна служба ліцею, класні керівники
19Уроки «Стоп булінг» учні 4-11 класівЛистопад – ГруденьКласні керівники, вихователі
20Інформаційна акція «16 днів проти насильства»Листопад – груденьСоціально – психологічна служба ліцею,
21Флешмоб «Зупинимо булінг разом!»ГруденьСоціально – психологічна служба ліцею,
22Години спілкування «Світ без насильства», « «Зупинемо булінг разом», «Про конфлікти та шля їх вирішення», «Людина – найбільша цінність», «Життя людини – найвища цінність», «Повага до себе та інших. Унікальність людини»Впродовж рокуКласні керівники, соціально – психологічна служба ліцею
23Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг»БерезеньКласні керівники
24Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет».Впродовж рокуСоціально – психологічна служба ліцею, класні керівники, запрошені спеціалісти
25Виставка малюнків «Ми різні, але рівні»ЛистопадСоціально – психологічна служба ліцею
26Бесіди з учнями щодо протидії булінгу (цькуванню)Впродовж рокуСоціально – психологічна служба ліцею
27Бібліотечні уроки на базі бібліотеки, виставки літератури, бесіди «Скажемо насиллю «Ні»Впродовж рокуМазуренко Л.Г.
Робота з батьками
28Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі»Впродовж року/за потребиАдміністрація школи, класні керівники
29Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітямЛистопадКласні керівники
30Тематичні батьківські збори в класах «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг»Впродовж рокуКласні керівники
31Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьмиВпродовж року/за потребикласні керівники
32Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітейЗа потребиКласні керівники
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти
33Самооцінка закладу освітиза показниками  безпеки, комфортності, інклюзивності2 рази на рікАдміністрація школи, колектив закладу
34Анонімне анкетування учнів 4-х класів про випадки булінгу (цькування) в ліцеїГруденьСоціально – психологічна служба ліцею
35Анонімне анкетування батьків про безпеку в закладі освітиГруденьАдміністрація школи, класні керівники
36Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів.ЛютийСоціально – психологічна служба ліцею
37Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадківбулінгу (цькування) в закладі освітиЗа потребиАдміністрація школи
38Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освітиЧервеньСоціально – психологічна служба ліцею

Як підключити батьків та дітей до Мрії: ділимося покроковою інструкцією Оцінки, домашні завдання, важливі події – це ключові складові взаємодії між школою

   Залишок      Сума коштів, залучених на потреби школи                                                       На що витрачені кошти (грн.) Господарчі,           електро-товари     Будівельні матеріалиРемонти Миючі засоби,