ПОГОДЖЕНО загальними зборамиучасників освітнього процесу Первомайського ліцею «Ерудит»від 31.08.2023, протокол№1 | ЗАТВЕРДЖЕНОДиректорПервомайського ліцею «Ерудит»________Наталія ПТАШИНСЬКА31 серпня 2023 р. |
РЕЖИМ ТА СТРУКТУРА РОБОТИ
Первомайського ліцею
«Ерудит»
на 2023-2024 н. р.
1.Освітній процес організовується за семестровою системою:
І семестр – з 01 вересня по 29 грудня 2023 року,
ІІ семестр – з 15 січня по 31 травня 2024 року.
Канікули:
осінні – з 30 жовтня по 05 листопада 2023 року,
зимові – з 30 грудня 2023 по 14 січня 2024 року,
весняні – з 25 березня по 31 березня 2024 року.
2.Режим роботи школи – однозмінний.
3. Навчання проводиться за формами:
– з використанням технології дистанційного навчання під час воєнних дій;
– очне – для учнів 1, 2-х класів;
– тривалість навчальної діяльності з технічними засобами навчання (1 клас – 10 хвилин, 2- 4 класи – 15 хвилин, 5-7 класи – 20 хвилин, 8-9 класи – 20-25, 10-11 класи – 25-30 хвилин).
4. Навчальний тиждень
Тривалість навчального тижня – 5-денний робочий тиждень
Щоденно о 9 годині 00 хвилин проводиться загальнонаціональна хвилина мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, відповідно Указу Президента України № 143 від 16 березня 2022 року «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України», листа Міністерства освіти і Науки України від 16.03.2022 №1/3472-22.
5.Вхід учнів до ліцею розпочинається з 7.45.
6. Режим навчального дня учнів:
Початок занять:
І зміни – 8.00,
Закінчення занять (орієнтовно):
І зміни – 14.30 (або згідно розкладу уроків),
7.Тривалість уроків:
1-і класи – 35 хв.
2-4 класи – 40 хв.
5-11 класи – 45 хвилин
Розклад уроків, тривалість перерв:
1-і класи (30 хв.)
1-А клас
1 урок 8.00 -8.30
2 урок 8.40 – 9.10
3 урок 9.20 – 9.50
1-Б клас
1 урок 10.10 -10.40
2 урок 10.50 – 11.20
3 урок11.30 – 12.00
1-В клас
1 урок 12.20 -12.50
2 урок 13.00 – 13.30
3 урок13.40 – 14.10
2-класи (40 хв.)
2-А, Б клас(чергування класами через тиждень)
1 урок 14.30 -15.10
2 урок 15.20– 16.40
3 урок16.50 – 16.30
2-В клас (40 хв.), 3-4-і кл. (40 хв.)
№уроку | І зміна | Перерва |
1. | 8.00 – 8.40 | 15 |
2. | 8.55- 9.35 | 25 |
3. | 10.00-10.40 | 25 |
4. | 11.05-11.45 | 15 |
5. | 12.00-12.40 | |
– 5-11-і класи (45 хв.):
І зміна
№ | Урок | Перерва |
1. | 8.00- 8.45 | 10 |
2. | 8.55- 9.40 | 10 |
3. | 9.50-10.35 | 20 |
4. | 10.55-11.40 | 10 |
5. | 11.50-12.35 | 10 |
6. | 12.45-13.30 | 10 |
7. | 13.40-14.25 |
7. Індивідуальні та групові заняття
проводяться за окремим розкладом після обов’язкової перерви (20
хв.), в день з найменшим навантаженням.
8. Режим роботи адміністрації:
П.І.Б. | Посада | Понеділок | Вівторок | Середа | Четвер | П¢ятниця | Обід | Прийом громадян |
Пташинька Н.В. | Директор | 8.00-17.00(черговий адм.) | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.30 | 12.00-12.45 | Четвер 14.00-16.30 |
Горбачова О.Ю. | Заст. директора з НВР | 8.00- 16.45 | 8.00-16.45 | 8.00- 16.45 | 8.00- 16.45 | 8.00-17.00(черговий адм.) | 12.00-12.45 | Щоден.14.00-16.30 |
Белінська Н.В. | Заст. директора з НВР | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-17.00 (чергов.адм.) | 8.00-16.45 | 8.00-16.30 | 12.00-12.45 | Щоден.14.00- 16.30 |
Карічковська Н.М. | Заст. директора з НВР | 8.00-16.45 | 8.00-17.00(черговий адм.) | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.30 | 12.00-12.45 | Щоден. 14.00-16.30 |
Дроздовська О.Є. | Заст. директора з АГР | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 8.00-16.45 | 12.00-12.45 | Щоден.14.00-16.30 |
9. Режим роботи практичного психолога, соціального педагога:
– практичний психолог:
початок – 8.00, закінчення – 16.45;
обідня перерва 12.00 – 12.45.
– соціальний педагог:
початок – 8.00, закінчення – 16.45;
обідня перерва 12.00 – 12.45.
10. Режим роботи педагогічних працівників:
10.1. Робочий тиждень – п’ятиденний з двома вихідними днями, початок роботи – за 15 хвилин до уроку.
10.2.Тривалість робочого часу в межах 40 годинного робочого тижня:
– нормована частина – згідно педагогічного навантаження, виконання якого регулюється розкладом уроків;
– ненормована частина – виконання інших видів навчально-методичної та виховної роботи, передбаченої посадовими обов’язками, а саме: підготовча, методична, організаційно-педагогічна , виконання обов’язків класного керівника, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками, відвідування родин учнів тощо.
Робочий час педагогічного працівника розраховується в астрономічних годинах (60 хв.).
Перерви між уроками є робочим часом педагогічного працівника.
10.3.Режим робочого часу педагогічного працівника в канікулярний період: розраховується індивідуально з урахуванням годин педагогічного навантаження та всіх оплачуваних видів педагогічної діяльності працівника у відсотковому відношенні до тарифної ставки за формулою:
Р (робочий час працівника) = Т (тижневе навантаження)+К (класне керівництво) + З (перевірка зошитів) +О (оплата за завідування кабінетом) + Г (оплата за ведення гуртка тощо).
10.4. Режим робочого часу класного керівника:
класний керівник знаходиться в закладі освіти до завершення навчального дня його класу ( при очній формі навчання)
11. Режим роботи асистента вчителя інклюзивного класу:
тижневе навантаження 25 годин згідно розкладу навчальних занять в інклюзивному класі
12. Режим роботи прибиральників службових приміщень, робітників з комплексного обслуговування й ремонту будинків:
12.1. в однозмінному режимі:
– прибиральники службових приміщень, робітники з комплексного обслуговування й ремонту будинків:
8.00– 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45.
12.2. у двозмінному режимі (прибиральники службових приміщень):
І зміна – 7.00 – 15.45, обідня перерва – 12.00-12.45
ІІ зміна – 10.15- 19.00, обідня перерва – 14.00-14.45.
13.Режим роботи прибиральника службових приміщень, що чергує у вихідні дні: згідно щомісячного графіка відпрацювання робочого часу.
14.Режим роботи бібліотекарів:
завідувач бібліотекою (1 ставка):
8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;
бібліотекар ( 1 ставка):
8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;
15. Режим роботи сестри медичної:
початок робочого дня – 8.00, закінчення – 16.12;
обідня перерва 12.00 – 12.30
16.Режим роботи лаборанта (0,5 ставки):
8.00– 12.00
17. Режим роботи сторожів:
через добу – згідно графіка відпрацювання робочого часу.
18.Режим фізично-оздоровчої роботи:
– фіззарядка для 1-2, 5-7 кл. – 7.45 -7.55. (на час війни призупиняється).
– фізкультхвилинки у 1 – 4 кл. – 2 в ході уроку;
5 кл. – 1 в ході уроку;
– рухливі перерви в початковій школі – 2,3 перерва І,ІІ зміни.
Зміни на період дистанційного навчання:
проведення фіззарядки для 1-2, 5-7 кл. – 7.45 -7.55. призупиняється.
19. Режим суспільно корисної праці та позакласної виховної роботи:
– позакласні заходи проводяться за планом, затвердженим директором закладу освіти;
– позакласні заходи для учнів 1-11 класів закінчуються до 17 год. 30 хв.
20. Організація евакуаційних заходів в період дії правового режиму воєнного стану.
При сигналі оповіщення «Повітряна тривога» чи іншому сигналі оповіщення, освітній процес (очний, дистанційний) переривається. Педагогічні працівники організують переміщення учнів до найпростішого укриття, що знаходиться в ЗДО №15. Під час перебування в захисній споруді працівники закладу здійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування учнів в укритті. Освітній процес може продовжитися в укритті. Після завершення небезпеки та оголошення відміни сигналу відбувається повернення усіх учасників освітнього процесу до приміщення закладу освіти та продовження процесу навчання з урахуванням необхідного корегування.
21.Циклограма роботи ліцею на 2023/2024 навчальний рік
Понеділок | Адміністративна нарадаДень тематичного інформування |
Вівторок | День нарад, засідань педагогічної ради. |
Середа | День роботи громадських організацій: засідання учнівського парламенту, батьківського комітету, профспілкового комітету |
Четвер | День участі у міських формах методичної роботи: нарадах, засіданнях, семінарах. День класного керівника. Індивідуальні та колективні форми роботи з батьками, проведення батьківських зборівЗасідання правління БФ. Особистий прийом громадян директором |
П’ятниця | День роботи з допоміжним персоналом.День адміністративно – громадського контролю за станом ОП |
22. Контроль за дотриманням режиму роботи ліцею покладається на директора ліцею Пташинську Н.В., голову ПК Ющенко Г.О., заступників директора з навчально-виховної роботи Горбачову О.Ю.,та Белінську Н.В., заступника директора з адміністративно-господарської роботи Дроздовську О.Є., заступника з виховної роботи Карічковську Н.М. у межах їх посадових обов’язків та громадських повноважень.
Вик.: Горбачова О.Ю. – заст. директора з НВР,
Белінська Н.В. – заст. директора з НВР,
Карічковська Н.М. – заст. директора з ВР,
Дроздовська О.Є. – заст. директора з АГР,
Ющенко Г.О. – голова ПК