Сьогодні, 26 жовтня 2022 року, розпочали роботу педагогічні майстерні ліцею «Ерудит».
Вчителі початкових класів зустрілися на засіданні Педагогічної STEM-майстерні вчителів початкових класів (координатор Татарінцева О.В.). Під час роботи учителями розглянуто питання “Упровадження STEM-освіти в освітній процес Нової української школи”, опрацьовано публікації у фахових виданнях, ресурсах мережі Інтернет, ознайомлено з блогом педагогічної майстерні.
На засіданні педагогічної майстерні вчителів суспільно-гуманітарного циклу «Медіазнайко» (координатор Сизова А.О.) було затверджено план роботи ПМ на 2022/2023 н.р. Практичним результатом роботи ПМ має стати видання збірки «Кейси для формування медіаграмотності на уроках історії, правознавства, громадянської освіти». над розробкою яких члени ПМ “Медіазнайко” будуть працювати протягом року.
Учасники педагогічної майстерні вчителів фізичної культури та вчителів початкових класів «ФІЗКульт» (координатор Шарковський І.О.) на засіданні ознайомилися з питанням: “Значення рухової активності для зміцнення здоров’я учнів” під час війни, поділилися досвідом роботи з організації рухової активності на онлайн-уроках .
Під час першого засідання вчителів педагогічної майстерні вчителів природничої галузі (координатор Кифоренко Н.М.) учасники обговорили та затвердили план роботи на 2022 – 2023 н. р., опрацювали методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу з предметів природничої галузі у 2022 -2023 н.р., щодо оформлення в класному журналі результатів навчальних досягнень учнів, активно ділилися досвідом щодо організації освітнього процесу під час дистанційного навчання. Кифоренко Н.М. провела практичне заняття «STEM. Яка вона, освіта нового покоління?», на якому ознайомила вчителів з акронімом STEM, особливостями сучасного навчання та перевагами, навела приклади реалізації та запропонувала ідеї до використання STEM напрямків на уроках при викладанні предметів природничого циклу. Максименко М.С. провела майстер-клас з «Пожвавлення презнтацій з сучасними сервісами: Sway, PowToon, VideoScribe, Google-презентації», де ознайомила вчителів з популярними сервісами для створення розумних презентацій та відеороликів, навела приклади реалізації та особливості кожної з програм і обґрунтувала переваги використання «живих» презентацій та їх можливості на уроках природничого циклу та позашкільній діяльності.