Проєктна діяльність сприяє формуванню ефективної навчальної системи щоденної рухової активності, навіть в умовах дистанційного навчання. В рамках реалізації Концепції розвитку щоденного спорту в закладах освіти, здобувачі освіти отримали домашнє завдання розробити комплекс вправ для руханок, розминки, динамічної паузи, ранкової зарядки, та зняти відео про його виконання. Наші випускники розуміють зв’язок між руховою активністю та здоров’ям, свідомо ставляться до власного здоров’я та здоров’я інших, тому чудово продемонстрували навчально-пізнавальну компетентність в руховій діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей фізичного розвитку і медичних показань.В своїх роботах ліцеїсти проявили творчість, гумор, та використали засоби ІКТ. Мета проєктної діяльності на дистанційному навчанні не тільки набуття знань, вмінь і навичок, а й розвиток і формування в учнів здатності до практичної діяльності і творчого застосування набутих знань та досвіду в різних ситуаціях, формуючи у дітей високу готовність до успішної діяльності в реальному житті. Формування у них розуміння зв’язку між руховою активністю та здоров’ям, свідомого ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших.
Відеопрезентації проєктів можна переглянути за посиланнями:
https://youtu.be/MqeytKXpu2U cпільна робота учнів 8-А та 8-Б класів
https://youtu.be/lWdC-5-TJ9UСпільна робота учнів 9-А та 9-Б класів
https://youtu.be/ljvyx3jEL7w cпільна робота учнів 10-А, 10-Б та 11-В класів
https://www.youtube.com/watch?v=N9Mrt2ee-9U hобота учнів 11-А класу