Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

Перспективний план

практичного психолога

Первомайського ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради

Мокряк Олени Миколаївни

на 2021-2022 н.р.

Мета та завдання

практичсного психолога

на 2021 – 2022 навчальний рік

         Мета діяльності: підвищення ефективності навчально-виховного процесу через формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків та збереження цінності психічного здоров’я учасників навчально-виховного процесу. Сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі.

         Для досягнення даної мети сформовано ряд завдань:

  • Соціально-психологічний супровід учасників освітнього процесу в Концепції Нової української школи.
  • Профілактика та подолання явищ булінгу/мобінгу, жорстокості, насильства, злочинності, правопорушень, вживання алкогольних і наркотичних речовин.
  • Формування психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу.
  • Допомога у вирішенні конфліктних ситуацій в педагогічному та учнівському колективі.
  • Виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічному забезпеченні інклюзивної освіти.
п/нЗміст роботи з учнями, педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладуТермін проведенняЗ ким поводитьсяВідмітка про виконання
Вересень  
 Організаційно-методична робота:
1.Планування роботи на рік, на місяць, погодження планів.До    15.09.21р  
2.Організаційно-методична підготовка до психологічного супроводу 1-х, 5-х та 10-х класів1 тиждень  
3.Розробка рекомендацій батькам першокласників для покращення адаптаційного періоду.1 тиждень  
4.Підготовка до годин психолога.1 тиждень  
5.Розробка індивідуальних програм розвитку для учнів на інклюзивній формі навчання.1 тиждень  
6.Підготовка матеріалів для діагностики обдарованості.1 тиждень  
 Психологічна діагностика:
1.Діагностика+  соціально-психологічної адаптації учнів Спостереження,Опитування вчителів з метою виявлення дезадаптованих учнів, Визначення ступеня шкільної зрілості за методикою Артура Керна-Ярослава Йєрасика (за Проскурою О.В.)Методика дослідження мотивації навчання в першокласників (М.Р. Гінзбург)3-4 тижденьУчні 1-х класів 
2.Діагностика соціально-психологічної адаптації учнів Спостереження«Соціометрія»Опитувальник СішораОпитування вчителів з метою виявлення дезадаптованих учнів3-4 тижденьУчні 5-х класів 
3.Діагностика обдарованості 3-4-х класівПротягом місяцяУчні 3-4-х класів 
 Консультативна робота:
1.Консиліум щодо результатів дослідження соціально-психологічної адаптації учнів 1-х та 5-х класів.30.09.2021Із завучами, вчителями 
2.Консультування учнів та батьків з метою  забезпечення успішної адаптації учнів до освітнього процесу.4 тижденьБатьки, учні 1-х та 5-х класів 
3.Консультування класних керівників щодо результатів діагностики обдарованості учнів3-4-х класівКінець місяцяКласні керівники 3-4-х класів 
 Просвітницька та профілактична робота:
1.Засідання методичного об’єднання   
2.Година психолога для учнів 6-8-х класів до Всесвітнього дня запобігання самогубств (10.09) «Моє унікальне Я»2-3 тижденьУчні 6-8-х класів 
Жовтень  
 Організаційно методична робота:
1.Формування груп дітей 1-х та 5-х класів, які потребують посиленої уваги в адаптаційний період, проведення ( при потребі) поглибленої діагностики.   
2.Підготовка матеріалів для проведення корекційних та розвиткових занять для дітей, які мають ознаки дезадаптації.   
3.Розробка рекомендацій класним керівникам 10-х класів щодо покращення міжособистісних взаємин у їхніх класних колективах.   
4.Підготовка матеріалів для діагностики обдарованості 5-7-х класів.   
5.Підготовка матеріалів для діагностики соціально психологічної адаптації учнів 10-х класів   
 Діагностична робота:
1.Діагностика соціально-психологічної адаптації учнів Шкала соціально-ситуативної тривожності Кондаша (адаптація А.М. Прихожан)Методика діагностики соціально-психологічної адаптації (К.Роджерс, Р. Даймонд)Соціометрія1-2 тижденьУчні 10-х класів 
2.Діагностика особистісної сфери Дитячий апперцептивний тест (САТ)Методика Айзенка (вивчення типу темпераменту)1-2 тижденьУчні з ООП та учні групи ризику 
3.Діагностика обдарованості 5-7-х класівПротягом місяцяУчні 5-7-х класів 
 Консультативна робота:
1.Консультування учнів та батьків з метою  забезпечення успішної адаптації учнів до освітнього процесу.4 тижденьБатьки, учні 10-х класів 
2.Консиліум щодо результатів дослідження соціально-психологічної адаптації учнів 10-х класів.21.10.2021Із завучами, вчителями 
3.Консультування класних керівників щодо результатів діагностики обдарованості учнів5-7-х класівКінець місяцяКласні керівники 5-7-х класів 
4.Індивідуальне консультування учнів, батьків щодо результатів діагностики особистісної сфери.2-4 тижденьБатьки та учні з ООП та групи ризику 
 Корекційно розвиткова робота:
1.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у школі у 1-х класах «Острів знань». Автор Тимченко О.І. Заняття № 1,2.2-3 тижденьУчні 1-х класів 
2.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у 5-х класах «Ми пятикласники» Заняття № 1-2.2,4 тижденьУчні 5-х класів 
 Просвітницька та профілактична робота:
1.Година психолога для учнів 5-х та 9-х класів щодо превентивного виховання «Протидія проявам насильства»Протягом місяціУчні 5-х та 9-х класів 
2.Інтегроване заняття для учнів 3-4-х класів «Ми дружні хлопці та дівчата»Протягом місяцяУчні 3-4-х класів 
3.Година психолога, приурочена Всесвітньому дню психічного здоров’я « Стрес і стресостійкість»8-11. 10.2021Учні 11-х класів 
Листопад  
 Організаційно методична робота:
1.Підготовка матеріалів для діагностики обдарованості 1-2-х та 8-х класів.   
2.Підготовка матеріалів для вивчення рівня тривожності учнів з ООП та учнів групи ризику.   
3.Підготовка матеріалів до корекційно розвиткових занять з учнями 1-х, 5-х та 10-х класів.   
     
 Діагностична робота:
1.Діагностика обдарованості 1-2-х та 8-х класівПротягом місяцяУчні 1-2-х та 8-х класів 
2.Вивчення рівня тривожності серед учнів з особливими освітніми потребами1-2 тижденьУчні з ООП 
3.Вивчення рівня тривожності учнів які мають схильність до девіантної поведінки.1-2 тижденьУчні групи ризику 
4.Психологічний аналіз уроків вчителів, які атестуються.Протягом місяцяУчителі які атестуються 
5.Діагностика учнів 9-х класів, щодо майбутнього профілю навчання.3-4 тижденьУчні 9-х класів 
 Консультативна робота:
3.Консультування класних керівників щодо результатів діагностики обдарованості учнів 1-2-х класівКінець місяцяКласні керівники 1-2-х класів 
4.Індивідуальне консультування учнів, батьків щодо результатів діагностики рівня тривожності.2-4 тижденьБатьки та учні з ООП та групи ризику 
5.Індивідуальне консультування учнів 9-х класів, щодо результатів досліджень майбутнього профілю навчання.4 тижденьУчні 9-х класів 
 Корекційно розвиткова робота:
1.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у школі у 1-х класах «Острів знань». Автор Тимченко О.І. Заняття № 3-4.1,3 тижденьУчні 1-х класів 
2.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у 5-х класах «Ми пятикласники» Заняття № 3-4.2,4 тижденьУчні 5-х класів 
3.Корекційно розвиткові заняття для учнів 10-х класів, які відчувають труднощі в адаптації до нової ситуації навчання. Заняття №1-3.1-3 тижденьУчні 10-х класів 
 Просвітницька та профілактична робота:
1.Інформаційно-тренінгове заняття « Боротьба з курінням – боротьба за життя» для учнів 6-7-х класів.Протягом місяцяУчні 6-7-х класів 
2.Бесіди з елементами тренінгу щодо профілактики насилля в сім’ї  для учнів 6-8-х класів.Протягом місяцяУчні 6-8-х класів 
3.Проведення профорієнтаційних бесід для учнів 9-11-х класів(за запитом)Учні 9-11-х класів 
Грудень  
 Організаційно методична робота:
1.Підготовка матеріалів для діагностики обдарованості 9-11-х класів.   
2.Підготовка матеріалів для діагностики юнаків для припису у військомат.   
3.Підготовка матеріалів для повторної діагностики соціально-психологічної адаптації учнів 10-х класів.   
4.Організація та проведення «Тижня толерантності» у рамках акції «16 днів проти насильства»25.11.-10.12.2021  
 Діагностична робота:
1.Діагностика обдарованості 9-11-х класівПротягом місяцяУчні 9-11-х класів 
2.Діагностика юнаків для припису у військомат Оцінка рівня нервово психічної стійкості «Прогноз»Методика «Акцентуація» Шмішека1 тижденьюнаки 2004 р.н. 
3.Повторна діагностика соціально-психологічної адаптації учнів Шкала соціально-ситуативної тривожності Кондаша (адаптація А.М. Прихожан)Методика діагностики соціально-психологічної адаптації (К.Роджерс, Р. Даймонд)Соціометрія4 тижденьУчні 10-х класів 
4.Діагностика учнів 9-х та 11-х класів з метою визначення професійних інтересів та здібностей.2-3 тижденьУчні 9-х та 11-х класів 
 Консультативна робота:
1.Консультування класних керівників щодо результатів діагностики обдарованості учнів 9-11-х класівКінець місяцяКласні керівники 9-11-х класів 
2.Індивідуальна консультація юнаків, що тестувались для припису у військомат, щодо результатів тестування2 тижденьЮнаки 2004 р.н. 
3.Консультація класних керівників, щодо результатів повторної діагностики соціально-психологічної адаптації учнів 10-х класів.Кінець місяцяКласні керівники 10-х класів 
4.Індивідуальні консультації з учнями 9-11-х класів, щодо результатів вивчення їх професійних інтересів та здібностей.Кінець місяцяУчні 9-11-х класів 
 Корекційно розвиткова робота:
1.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у школі у 1-х класах «Острів знань». Автор Тимченко О.І. Заняття № 5-7.1,3-4 тижденьУчні 1-х класів 
2.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у 5-х класах «Ми пятикласники» Заняття № 5-6.2,4 тижденьУчні 5-х класів 
3.Корекційно розвиткові заняття для учнів 10-х класів, які відчувають труднощі в адаптації до нової ситуації навчання. Заняття №4-5.1-2 тижденьУчні 10-х класів 
 Просвітницька та профілактична робота:
1.Інформаційно тренінгові заняття, круглі столи, дискусії з учнями щодо профілактики поширення ВІЛ-інфекції.1-2 тижденьУчні 10-11-х класів 
2.Години психолога з учнями 5-9-х класів до Всесвітнього дня порозуміння з ВІЛ-інфікованими людьми.Протягом місяцяУчні 5-9-х класів 
3.Виступ на батьківських зборах 8-х класів щодо готовності учнів до профільного навчання та 9-х класів щодо професійного самовизначення. (за запитом).За запитом  
Січень  
 Організаційно методична робота:
1.Підготовка матеріалів для діагностики вчителів, що атестуються.   
2.Підготовка матеріалів для моніторингового дослідження соціально-психологічної адаптації першокласників.   
 Діагностична робота:
1.Діагностика вчителів, що атестуються: тест «Шляхи саморозвитку»«Вивчення задоволеності вчителя своєю професією та роботою»анкетування «Чинники, що впливають на саморозвиток педагогів»анкетування «Психологічна культура вчителя»1-2 тижденьУчителі, що атестуються 
2.Моніторингові дослідження соціально-психологічної адаптації першокласників3 тижденьУчні 1-х класів 
 Консультативна робота:
1.Індивідуальне консультування вчителів, що атестуються, за результатами психологічних досліджень3 тижденьУчителі, що атестуються 
2.Індивідуальні консультації батьків та класних керівників, щодо результатів моніторингового дослідження адаптації першокласників.Кінець місяцяБатьки, класні керівники 1-х класів 
 Корекційно розвиткова робота:
1.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у школі у 1-х класах «Острів знань». Автор Тимченко О.І. Заняття № 8,9.2,4 тижденьУчні 1-х класів 
2.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у 5-х класах «Ми пятикласники» Заняття № 7-8.2,4 тижденьУчні 5-х класів 
 Просвітницько профілактична робота:
1.Година психолога з учнями 3-4-х класів щодо збереження психічного здоров’я.3 тижденьУчні 3-4-х класів 
Лютий  
 Організаційно методична робота:
1.Підготовка матеріалів для діагностики особливостей міжособистісної взаємодії, вивчення особистісних рис і якостей учнів 6-8-х класів   
 Діагностична робота:
1.Діагностика учнів 6-8-х класів (особливості міжособистісної взаємодії, вивчення особистісних рис і якостей).Протягом місяцяУчні 6-8-хкласів 
 Консультативна робота:
1.Індивідуальні консультації для учнів 6-8-х класів, ознайомлення з результатами їхньої діагностики.3-4 тижденьУчні 6-8-х класів 
2.Ознайомлення класних керівників 6-8-х класів з результатами діагностики, надання рекомендацій.4 тижденьКласні керівники 6-8-х класів 
 Корекційно розвиткова робота:
1.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у школі у 1-х класах «Острів знань». Автор Тимченко О.І. Заняття № 10,11.2,4 тижденьУчні 1-х класів 
2.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у 5-х класах «Ми пятикласники» Заняття № 9-10.2,4 тижденьУчні 5-х класів 
 Просвітницька та профілактична робота:
1.Година психолога з учнями 6-7-х класів «безпека в інтернеті»   
Березень  
 Організаційно методична робота:
1.Підготовка матеріалів до психологіччних досліджень   
2.Підготовка рекомендацій батькам учнів 4-х класів, «Активна адаптація до основної школи»   
 Діагностична робота:
1.Вивчення психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в основну школу.2-3 тижденьУчні 4-х класів 
2.Індивідуальне та групове дослідження професійної спрямованості 7-8-х класів.За запитом  
3.Вивчення динаміки адаптації в учнів 5-х класів.1-2 тижденьУчні 5-х класів 
 Консультативна робота:
1.Індивідуальна консультація батьків та класних керівників, щодо готовності учнів 4-х класів до переходу в основну школу.Кінець місяцяБатьки та класні керівники учнів 4-х класів 
2.Індивідуальні та групові консультації, щодо результатів вивчення професійних спрямованостей учнів 7-8-х класів   
 Корекційно розвиткова робота:
1.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у школі у 1-х класах «Острів знань». Автор Тимченко О.І. Заняття № 12,13.2,4 тижденьУчні 1-х класів 
2.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у 5-х класах «Ми пятикласники» Заняття № 11-12.2,3 тижденьУчні 5-х класів 
 Просвітника та профілактична робота:
1.Години психолога з елементами тренінгу для учнів 8-х класів, щодо протидії торгівлі людьми.1 тижденьУчні 8-х класів 
2.Години психолога з елементами тренінгу для учнів 4-5-х класів з метою формування впевненості та профілактики стресів.1-2 тижденьУчні 4-5-х класів 
Квітень  
 Організаційно методична робота:
1.Підготовка матеріалів та роздаткового матеріалу до годин психолога   
2.Підготовка матеріалів до повторної діагностики рівня адаптації учнів 1-х класів.   
 Діагностична робота:
1.Повторна діагностика рівня адаптації до навчання у школі у 1-х класах3-4 тижденьУчні 1-х класів 
 Консультативна робота:
1.Консиліум щодо результатів ефективності корекційно розвиткових занять з підвищення рівня соціально- адаптації учнів 1-х класів.Кінець місяцяІз завучами та класними керівниками 1-х класів 
 Корекційно розвиткова робота:
1.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у школі у 1-х класах «Острів знань». Автор Тимченко О.І. Заняття № 14,15.1-2 тижденьУчні 1-х класів 
2.Корекційно розвиткові заняття з підвищення рівня адаптації до навчання у 5-х класах «Ми пятикласники» Заняття № 13-14.2,3 тижденьУчні 5-х класів 
 Просвітницька та профілактична робота:
1.Години психолога з учнями 3-7-х класів «Збережи здоров’я змолоду»Протягом місяцяУчні 3-7-х класів 
2.Година психолога з учнями 6-х класів «Спілкування – це здорово!»1-2 тижденьУчні 6-х класів 

Урок “Подаруй добре слово другу” провела з учнями 6-В класу соціальний педагог Первомайського ліцею “Ерудит” Любов Патрушева. Діти залюбки висловили свою підтримку,

14 грудня 2024 року на базі ліцею «Лідер» було проведено ІІ (міський) етап всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. Учасниками олімпіади стали 23

Із настанням холодів птахам дедалі тяжче знаходити собі їжу. Учні 1-Б класу зробили добру справу, вони разом із рідними виготовили годівниці та

14 грудня 2024 року на базі ліцею «Престиж» було проведено ІІ (міський) етап XV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса