Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

Режим роботи Первомайського ліцею «Ерудит» на 2021/2022 н. р.

ПОГОДЖЕНО загальними зборами учасників освітнього процесу Первомайського ліцею «Ерудит» від 30.08.2020, протокол № 1                                                                                                                                                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО Директор Первомайського ліцею «Ерудит» ________Наталія ПТАШИНСЬКА 01 вересня 2021 р.

РЕЖИМ РОБОТИ

Первомайськоголіцею

«Ерудит»

на 2021/2022 н. р.

із змінами згідно з Тимчасовим порядком організації освітнього процесу

в закладі освіти на період карантину,

затвердженим рішенням педагогічної ради від 30.08.2021р.

1.Освітній процес організовується за семестровою системою:

І семестр – з 01 вересня  по 31 грудня 2021 року,

ІІ семестр – з 10 січня по 31 травня 2022 року.

Канікули:

осінні –  з 25 жовтня по 01 листопада 2021 року,

зимові – з 31 грудня 2021 по 09 січня  2022 року,

весняні – з 28 березня по 03 квітня  2022 року.

Екскурсії та практика:

5-9 класи – протягом навчального року

10 класи – частково протягом навчального року та 01.06 – 03.06. 2021

 2.Режим роботи  школи – двозмінний.

І зміна  – 1-2 класи, 5-11-і класи;

ІІ зміна – 3-і кл., 4-і класи, 2 групи подовженого дня

Режим роботи  період карантину:

За  окремим наказом (розпорядженням) – переведення класів базової і старшої школи на гнучкий режим або заняття в ІІ зміну

3. Навчальний тиждень розпочинається  о 7.45 лінійкою чергового класу та урочистим підняттям Державного Прапора України.

4. Навчальний тиждень закінчується лінійкою чергового класу та спуском Державного Прапора України.

5.Вхід учнів до школи розпочинається з 7.45.

6. Режим навчального дня учнів:

 Початок занять:

І зміни –  8.00,        

ІІ зміни  -12.05                   

Закінчення  занять (орієнтовно):

І зміни – 14.30 (або згідно розкладу уроків), І зміни – 16.50  (або згідно розкладу уроків).

Тривалість уроків:

1-і класи – 35 хв.

2-4 класи – 40 хв.

5-11 класи – 45 хвилин

Розклад уроків, тривалість перерв:

1-і класи (35 хв.)

 1.8.00- 8.3520
22.8.55- 9.3030
33.10.00-10.3530
44.11.05 -11.4020
55.12.00 – 12.35 

2-і класи (40 хв.)                                            3-4-і кл. (ІІ зміна) (40 хв.)

урокуІ зміна  Перерва уроку  ІІ зміна  Перерва
1.8.00 – 8.40151(5)12.00-12.40        15
2.8.55-  9.35252.(6)12.55-13.35        15
3.10.00-10.40253.(7)13.50- 14.30        10
4.11.05-11.45154.(8)14.40- 15.20        10
5.12.00-12.40 5.(9)15.30-16. 105
   6.(10)16.15- 16.55 

– 5-11-і класи (45 хв.):

І зміна                                                              

УрокПерерва
1.8.00- 8.4510
2.8.55- 9.4020
3.10.00-10.4520
4.11.05-11.5010
5.12.00-12.4510
6.12.55-13.4010
7.13.50-14.305
8.(гуртк. роб.)14.40-15.255
9. (гуртк. роб.)15.30-16.15 

Режим роботи на період карантину:

 – заняття для учнів 2-11-х класів  розпочинаються о 08.00, 1-х класів –  о 08.10.

– ранкові зустрічі учнів 1-4-х класів проводяться на відкритому повітрі.

  Графік початку занять: 

І зміна:             

1-і класи  – 8.10.

2-і, 5-11-і класи  – 8.00. 

ІІ зміна:             

3-4-і класи –  13.50.

Тривалість уроків:                         

1 кл. – 35 хв., 2-4-і – 40 хв.,

5-11-і – 45 хв.

Перерви по 10 хв., дві великі перерви по 20 хв.

Перерва між змінами – 55 хв.

7. Режим роботи адміністрації:

П.І.Б.ПосадаПонеділокВівторокСередаЧетверП¢ятницяобідПрийом   громадян
Пташинька Н.В.Директор  8.00-17.00 (черговий  адм.)8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.3012.00-12.45Четвер 14.00-16.30
ГорбачоваО.Ю.Заст. директора з НВР  8.00- 16.45  8.00-16.45  8.00- 16.45  8.00- 16.458.00-17.00 (черговий адм.)12.00-12.45Щоден. 14.00-16.30
Белінська Н.В.Заст. директора з НВР  8.00-16.45  8.00-16.45  8.00-17.00 (чергов.адм.)8.00-16.458.00-16.30  12.00-12.45Щоден. 14.00- 16.30
Карічковська Н.М.Заст. директора з НВР  8.00-16.45  8.00-17.00 (черговий адм.)8.00-16.45  8.00-16.458.00-16.30  12.00-12.45Щоден. 14.00-16.30  
Гоцько І.П.Заст. директора  з АГР  8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.4512.00-12.45Щоден. 14.00-16.30  

8. Режим роботи вихователя ГПД, практичного психолога, соціального педагога:

– практичний психолог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45.

– соціальний  педагог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45,

– вихователь ГПД 1-х класів (0,75 ст.):

Початок роботи: понеділок-середа: 12.35,

четвер-п’ятниця – 11.35.

закінчення:

понеділок-середа: 16.45,

четвер-п’ятниця – 16.35.

– вихователь ГПД 2-х класів (0,75 ст.):

початок роботи: понеділок-п’ятниця: 12.40,

закінчення – понеділок-п’ятниця:17.15.

9. Режим роботи  педагогічних працівників:

9.1. Робочий тиждень –  п’ятиденний з двома вихідними днями, початок роботи – за 15 хвилин до уроку.                                                                

9.2.Тривалість  робочого часу в межах  40 годинного робочого тижня:

нормована частина  – згідно  педагогічного навантаження, виконання якого регулюється розкладом уроків;

ненормована частина – виконання   інших видів навчально-методичної та виховної роботи, передбаченої посадовими обов’язками, а саме: підготовча,   методична, організаційно-педагогічна , виконання обов’язків класного керівника, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками, відвідування родин учнів  тощо.

Робочий час педагогічного працівника розраховується в астрономічних годинах (60 хв.).

Перерви між уроками є робочим часом педагогічного працівника.

9.3.Режим робочого часу педагогічного працівника в канікулярний період: розраховується індивідуально з урахуванням годин педагогічного навантаження та всіх   оплачуваних видів педагогічної діяльності   працівника у відсотковому відношенні до тарифної ставки  за формулою:

Р (робочий час працівника) = Т (тижневе навантаження)+К (класне керівництво) + З (перевірка зошитів) +О (оплата за завідування кабінетом) + Г (оплата за ведення гуртка тощо).

9.4. Режим робочого часу класного керівника:

класний керівник знаходиться в закладі освіти до завершення навчального дня його класу.

10. Режим роботи чергового  вчителя:

початок  – за 20 хвилин до початку  занять 

(І зміна-7.40,ІІ зміна – 11.45)                                                          

закінчення – за 20 хвилин після закінчення І (ІІ) зміни.

11. Режим роботи асистента вчителя інклюзивного класу:

тижневе навантаження 25 годин згідно розкладу навчальних занять в інклюзивному класі

12. Режим роботи прибиральників службових приміщень, робітників з комплексного обслуговування й ремонту будинків:

12.1. в однозмінному режимі:  

 – прибиральники службових приміщень, робітники з комплексного обслуговування й ремонту будинків

8.00– 16.45,  обідня перерва – 12.00 – 12.45.

12.2. у двозмінному режимі (прибиральники службових приміщень):

І зміна –  7.00 – 15.45, обідня перерва – 12.00-12.45

ІІ зміна – 10.15- 19.00, обідня перерва – 14.00-14.45.

13.Режим роботи прибиральника службових приміщень, що чергує у вихідні дні: згідно щомісячного графіка відпрацювання робочого часу.

14.Режим роботи бібліотекарів:

завідувач бібліотекою (1  ставка):  

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;

бібліотекар ( 1 ставка):      

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;                

15. Режим роботи сестри медичної:

початок робочого дня  – 8.00,   закінчення – 16.12;

обідня перерва 12.00 – 12.30

16.Режим роботи лаборанта (0,75  ставки):

8.00– 14.30, обідня перерва 12.00-12.30.

17. Режим роботи сторожів:

 через добу – згідно графіка відпрацювання робочого часу.

18. Режим роботи їдальні:

І зміна:

– організоване харчування учнів 1-2 класів: 8.35 – 8.50; 9.40 – 10.00;

– організованих груп учнів 5-7-х  класів – 10.45 – 11.00;

–  індивідуальне харчування учнів 5-11 класів  –  11.45 -12.00.

ІІ зміна:

– організоване харчування учнів 3-4 класів – 13.40 -13.55

– обід груп подовженого дня –  13.00 -13.30.

Зміни на період карантину:

 – організовано харчуються учні початкових класів, пільгові категорії учнів, 2 групи подовженого дня;

 – харчування здійснюється згідно графіка по 2 класи (максимальна кількість  – 64 учні);

8.25-8.352-А клас, 2-Б клас
8.40-8.552-В клас,2-Г клас
9.00-9.201-А клас,1-Б клас
9.25-9.401-В клас,1-Г клас
10.45-11.00Пільгові категорії учнів 5-11 класів
13.00-13.20ГПД
13.35-13.453-А клас,3-Б клас
13.50-14.103-В клас,3-Г клас
14.30-14.454-А,Б,В класи

19. Режим роботи працівників харчоблоку (без обідньої перерви у зв’язку з специфікою роботи):

Кухарі – 05.30 – 14.15

Підсобні  робітники –  08.00-16.45.

20.Режим фізично-оздоровчої роботи:

фіззарядка для 1-2, 5-7 кл. –  7.45 -7.55. (на час карантину призупиняється).

– фізкультхвилинки  у 1 – 4 кл.  –  2   в ході  уроку;

5 кл.   – 1  в ході  уроку;

– рухливі перерви в початковій школі – 2,3 перерва І,ІІ зміни.

Зміни на період карантину:

 проведенняфіззарядки для 1-2, 5-7 кл. –  7.45 -7.55. призупиняється.

21. Режим чергування:

21.1. До чергування по школі залучаються  учні 9-11-х класів. 

Пости учнів чергового класу:

– парадний вхід,

– їдальня,

– І поверх ( біля вхідних дверей та роздягалень),   

– сходи між всіма поверхами,

– рекреації ІІ, ІІІ поверху;

21.2. Класний керівник чергового класу організовує чергування і є відповідальним черговим вчителем протягом всього тижня  чергування свого класу.

Початок роботи – 7.45, незалежно від розкладу уроків.

21.3. Вчителі початкових класів, класні керівники 5-11-х класів, вчителі, які не є класними керівниками, залучаються до чергування по школі згідно графіка на  визначених наказом директора постах:

– рекреації 1-3 поверхів (вчителі початкових класів, класні керівники 5-11-х класів згідно розміщення закріплених за ними навчальних кабінетів);

– їдальня (вчителі, які не мають класного керівництва);

-вестибюль; шкільне подвір я, спортивні майданчики  – у  весняно-літній та осінній період  – вчителі фізичної культури.

21.4. Класні керівники 5-х класів на період адаптації учнів до навчання в  базовій школі(І семестр) звільняються від  чергування по школі і забезпечують порядок за місцем  перебування їхнього класу;

21.5. 11-і класи звільняються від чергування в останній чверті навчального року, до чергування залучаються учні 8-х класів.

21.6. Члени  адміністрації школи чергують  згідно графіка роботи  адміністрації (див. п. 5);

21.7. Чергування класу закінчується наприкінці тижня лінійкою  в присутності

заступника директора з виховної роботи та чергового вчителя;

 – час проведення лінійки – 2 перерва, місце проведення – рекреація ІІ поверху.

 22. Режим суспільно корисної праці та позакласної виховної роботи:

– за класами  закріплюються ділянки пришкільної території;

– прибирання пришкільної території проводиться щочетверга з урахуванням погодних умов у позаурочний час під керівництвом класного керівника  після проведення інструктажу з охорони праці та техніки безпеки; до робіт з атисептиками та дезінфекційними речовинами учні не допускаються;

– тривалість роботи – від  5 до 60 хвилин, залежно від віку школярів у відповідності до СанСПіН;

– починаючи з 8-го класу, учні самостійно прибирають закріплені за класом  навчальні кабінети;

– робота спортивних секцій, гуртків, проводиться  за розкладом, затвердженим директором  закладу освіти;

– позакласні заходи проводяться за планом, затвердженим директором закладу освіти;

– позакласні заходи для учнів 1-7 класів  закінчуються до 17 год. 30 хв., вечори відпочинку учнів 8-11 кл. – до 20 год. 30 хв.

23.Циклограма роботи школи  на 2021/2022 навчальний  рік

ПонеділокАдміністративна нарада День  тематичного інформування
ВівторокДень нарад, засідань педагогічної ради, методичної ради.
СередаДень роботи громадських організацій: засідання ради школи, учнівського парламенту, загальношкільного батьківського комітету, профспілкового комітету
ЧетверДень участі у міських формах методичної роботи:  нарадах, засіданнях, семінарах. День класного керівника. Індивідуальні та колективні форми   роботи з батьками, проведення батьківських зборів Засідання правління БФ. Особистий прийом громадян  директором   
П’ятницяДень роботи з допоміжним персоналом. День адміністративно – громадського контролю за станом ОП

 24. Контроль за дотриманням режиму роботи   школи  покладається  на директора ліцею Пташинську Н.В., голову ПК  Горбачову О.Ю., заступників директора з  навчально-виховної роботи Горбачову О.Ю.,. та Белінську Н.В.,  заступника директора  з  адміністративно-господарської роботи Гоцько І.П.,  заступника з  виховної роботи Карічковську Н.М.у межах їх посадових обов’язків та громадських повноважень.

Вик.: Горбачова О.Ю. – заст. директора з НВР,

Белінська Н.В. – заст. директора з НВР,

Карічковська Н.М. – заст. директора з ВР,

Гоцько І.П. – заст. директора з АГР,

                    – голова ПК

Як підключити батьків та дітей до Мрії: ділимося покроковою інструкцією Оцінки, домашні завдання, важливі події – це ключові складові взаємодії між школою

   Залишок      Сума коштів, залучених на потреби школи                                                       На що витрачені кошти (грн.) Господарчі,           електро-товари     Будівельні матеріалиРемонти Миючі засоби,