Мета діяльності: збереження і зміцнення психічного та соціального благополуччя всіх учасників навчально-виховного процесу. Для досягнення даної мети сформовано ряд завдань:
— Підвищення
— Підвищення ефективності психологічного супроводу дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги;
— Посилення просвітницької роботи серед педагогів та батьків щодо проблеми шкільного та он-лайн боулінгу
— Організація психологічної підтримки під час впровадження інноваційних навчально-виховних технологій учасникам навчально-виховного процесу.
№ п/п | Зміст роботи з учнями, педпрацівниками, батькам, адміністрацією навчального закладу | Термін проведення | З ким проводиться | Відмітка про виконання |
Вересень | ||||
Діагностична робота: | ||||
1) | Загальна діагностика шкільної зрілості (графічний диктант Ельконіна, тест Керна-Йерасека, «Намисто», «Будиночок», Діагностика пам’яті «Запам’ятай картинки» | Перший тиждень вересня | З учнями першого класу | |
2) | Виявлення дітей з ускладненою поведінкою методом бесід і спостережень | Протягом місяця | 1-5 класи | |
3 | Поглиблена діагностика учнів перших класів які показали низькі результати за дослідженням рівня шкільної зрілості— дослідження зорової та слухової пам’яті: «Запам’ятай фігури», «10 слів»— дослідження мислення «4-й зайвий» | 3-й тиждень | 1-і класи | |
Консультативна робота: | ||||
1) | Консультування батьків , вчителів з приводу діагностичних обстежень учнів першого класу | Протягом вересня | З батьками, вчителями | |
2) | Надання консультативної допомоги батькам, які переживають труднощі у вихованні дітей. | Перший тиждень вересня | Консультування батьків, діти яких відносяться до «групи ризику» | |
Корекційно — розвиткова робота: | ||||
1) | Корекційно-розвивальна робота з учнями 1-х кл. за програмою:«Я уже першокласник»Шкільному психологу усе для роботи № 7 2014р. | 2-4 тиждень | Учня 1-х кл. | |
Просвітницька та профілактична робота: | ||||
1) | Виступ на батьківських зборах. «Успішна адаптація першокласників» | 2 тиждень | З батьками учнів перших класів | |
Навчальна діяльність: | ||||
1) | Гурткова робота «Сімейна розмова» | щотижня | Учні 7-х кл. | |
Організаційно-методична робота: | ||||
1) | Аналіз результатів дослідження та написання аналітичного звіту за результатами дослідження готовності першокласників. | 3-4 тиждень | ||
2) | Робота над впорядкуванням документації за минулий рік | Протягом місяця | ||
3) | Підготовка діагностичного інструментарію для здійснення досліджень учнів 1-х кл. діагностики шкільної зрілості. | Протягом 1 тижня вересня | ||
4) | Написання інформацій . | Протягом місяця | – | |
5) | Підготовка до вис виступу «Успішна адаптація першокласника». | 3 тиждень | ||
6) | Підготовка до занять «Сімейна розмова». | Щотижня | ||
7) | Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять. | Протягом місяця | ||
8) | Оформлення списків пільгової категорії дітей. | До 10.09 | ||
9) | Підрахунок статистичного звіту РВК (за мікрорайоном). | До 14.09 | ||
Зв`язки з громадськістю: | ||||
1) | Співпраця зі ССД, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. | Протягом місяця | ||
Жовтень | ||||
Психодіагностична робота: | ||||
1) | Діагностика соціально-психологічної адаптації учнів1 клас ( проективна методика— «Школа звірів» Кондратенко,— методика «Що мені подобається в школі»,— методика «Будикочки»5 клас — діагностика тривожності Кондаша,— «Соціометрія»,— Самооцінка характеру О.П. Єлисеєва,— графічна методика «Кактус» | Протягом 1-2тижня | Учні 1, 5-х кл. | |
2) | Вхідне анкетування до антиалкогольної програми «Сімейна розмова». | 1 тиждень | Учні 7-х кл. | |
Консультативна робота: | ||||
1) | Консультування батьків, вчителів, учнів щодо результатів дослідження соціально-психологічної адаптації учнів. | Друга половина місяця | З батьками, вчителями, учнями | |
Психокорекційно — відновлювальна і розвивальна робота: | ||||
1) | Корекційно-розвивальні заняття з учнями 1-х класів за програмою «Формування мотиваційної готовності до навчання у школі»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників» | 3-4 тиждень | З дезадаптованими учнями | |
Психологічна просвіта: | ||||
1) | Психологічна просвіта учнів 10-х кл. «Як виховати в собі лідера» | Перша половина жовтня | З учнями 10-х кл. | |
2) | Попередження булінгу. Інтерактивне заняття. | Друга половина місяця | З учнями старших класів | |
Навчальна діяльність: | ||||
1) | Гурткова робота «Сімейна розмова» | щотижня | Учні 7-х кл. | |
Організаційно-методична робота: | ||||
1) | Підбір діагностичного інструментарію соціально-психологічної адаптації учнів. | Протягом жовтня | ||
2) | Оформлення індивідуальних карток на учнів «групи ризику», дітей з особливими потребами. | Протягом жовтня | ||
3) | Робота з основними документами. | Протягом місяця | ||
4) | Підбір та підготовка до коренкційно-розвивальних занять з дезадаптованими учнями. | Перша половина місяця | ||
5) | Підготовка до виступу «Як виховати в собі лідера?»Інтерактивних занять з попередження булінгу. | 1-2 тиждень | ||
6) | Підготовка до занять «Сімейна розмова». | Щотижня | ||
7) | Підготовка до корекційно-розвиваючих занять з учнями 1-х кл. | Щотижня | ||
8) | Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять. | Протягом місяця | ||
Зв`язки з громадськістю: | ||||
1) | Співпраця зі ССД, ЦСС. | Протягом місяця | ||
Листопад | ||||
Діагностична робота: | ||||
1) | Діагностика особистісної сфери дітей з особливими потребами— Дитячий апперцептивний тест (САТ)— Методика Айзенка (визначення типу темпераменту) | 2-3 тиждень | Учні з особливими потребами | |
2) | Діагностика особистісної сфери учнів «групи ризику» Дитячий апперцептивний тест (САТ)Методика Айзенка (визначення типу темпераменту) | 2-3 тиждень | З учнями «групи ризику» | |
Консультативна робота: | ||||
1) | Консультування учнів з обмеженими можливостями за результатами діагностики | Кінець місяця | З дітьми-інвалідами | |
2) | Індивідуальне консультування класних керівників, учнів за результатами діагностики Визначення рівня творчих здібностей | Протягом місяця | З учнями, вчителями | |
3) | Консультування учнів «групи ризику» за результатами досліджень | Протягом місяця | З важковиховуваними дітьми | |
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота: | ||||
1) | Корекційно-розвивальні заняття з учнями 1-х класів за програмою «Формування мотиваційної готовності до навчання у школі»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників» | Протягом місяця | З дезадаптованими учнями | |
2) | Проведення «Тренінгу толерантності» серед учнів підліткової категорії | 16.11 | З учнями підліткової категорії | |
3) | Корекційно розвивальна діяльність за запитом | Протягом місяця | З учнями | |
4) | Корекційно-розвивальна робота з учнями «групи ризику» | 2-4 тиждень | Учні «групи ризику» | |
Психологічна просвіта: | ||||
1) | Семінар-тренінг для педагогів «Професійне зростання педагога» | 1.11.17 | педагоги | |
2) | Лекція з елементами дискусії на тему: «Попередження захворювань, які передаються статевим шляхом» | 2 тиждень | Учні 10-х кл. | |
3) | Години психолога (використання програм «Особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція») | Протягом місяця | Учні 6-11-х кл | |
Навчальна діяльність: | ||||
1) | Гурткова робота «Сімейна розмова» | щотижня | Учні 7-х кл. | |
Організаційно-методична робота: | ||||
1) | Підготовка до семінару-тренінгу для педагогів «Професійне зростання педагога» | Кінець жовтня | ||
2) | Підготовка до корекційно-розвивальних занять з учнями 1-х класів за програмою «Формування мотиваційної готовності до навчання у школі»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників» | Протягом місяця | ||
3) | Підготовка до тренінгу толерантності | 2 тиждень | ||
4) | Підготовка виступу на тему: «Попередження захворювань, які передаються статевим шляхом» | Початок місяця | ||
5) | Підготовка до занять «Сімейна розмова». | Щотижня | ||
6) | Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять | Протягом місяця | ||
Зв`язки з громадськістю: | ||||
1) | Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами. | Протягом місяця | ||
Грудень | ||||
Діагностична робота: | ||||
1) | Вивчення професійних інтересів учнів старших класів— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М. Фрідман— Визначення спрямованості особистості (Є.І.Рогов № 1)— Оцінка комунікативних та організаторських здібностей(КОС)— Тест на виявлення мотивів вибору професії | Перша половина місяця | З учнями 9-11 класів | |
2) | Визначення акцентуацій характеру учнів «групи ризику» (Опитувальник Шмішека)Діагностика емоційної сфери (Кольоровий тест М. Люшера) | Перша половина місяця. | З важковиховуваними підлітками | |
3) | Діагностика міжособистісних стосунків дітей з особливими потребами— Тест КРС Бернса— Малюнок сім’ї— Діагностика Ригідності Г. Айзенк,— Тест Лірі | Середина місяця | Учні з особливими потребами | |
Консультативна робота: | ||||
1) | Групове консультування учнів старших класів за результатами діагностики професійних інтересів | Перша половина місяця | З учнями 9-11 класів | |
2) | Консультування батьків, учнів «групи ризику» з а результатами діагностики | Протягом місяця | З важковиховуваними підлітками | |
3) | Консультативна допомога дітям з особливими потребами | Середина місяця | З учнями з обмеженими можливостями | |
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота: | ||||
1) | Корекція поведінки дітей «групи ризику» посередництвом зовнішньої терапії «Тренінг сензитивності» | 1 раз на місяць | З важковиховуваними підлітками | |
2) | Проведення тренінгу «Особистісного росту» серед дітей з особливими потребами | 1 раз на місяць | З дітьми-інвалідами | |
3) | Заняття за програмою особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція | 2 рази на місяць | З учнями 7-11-х кл. | |
4) | Корекційно-розвивальні заняття з учнями 1-х класів за програмою «Адаптація до шкільного навчання»5-х кл. за програмою «Школа адаптації п’ятикласників» | Протягом місяця | З дезадаптованими учнями | |
Психологічна просвіта: | ||||
1) | Тренінг «Стигма, дискримінація толерантне ставлення до ЛЖВ» | Другий тиждень місяця | 10 кл. | |
2) | ППС «Як спілкуватися з батьками, щоб до вас прислухалися» | Кінець місяця | Педагогічний колектив | |
Навчальна діяльність: | ||||
1) | Гурткова робота «Сімейна розмова» | щотижня | Учні 7-х кл. | |
Організаційно-методична робота: | ||||
1) | Підготовка стимульного матеріалу для діагностичних досліджень | 1-2 тиждень | ||
2) | Підготовка до тренінгу «Стигма, дискримінація, толерантне ставлення до ЛЖВ» | Перший тиждень листопада | ||
3) | Підготовка до корекційно-розвивальних занять з учнями «групи ризику» | Протягом місяця | ||
4) | Підготовка до тренінгу особистісного росту | 2 тиждень | ||
5) | Підготовка виступу на тему «як спілкуватися з батьками, щоб до вас прислухалися» | Початок місяця | ||
6) | Підготовка до занять «Сімейна розмова», курсу «Психологія» | Щотижня | ||
7) | Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять | Протягом місяця | ||
Зв`язки з громадськістю: | ||||
1) | Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами. | Протягом місяця | ||
Січень | ||||
Діагностична робота: | ||||
1) | Діагностичний мінімум психологічного супроводу учителя які атестуються:— тест «Шляхи саморозвитку»— «Вивчення задоволеності вчителя своєю професією та роботою»— Чинники, що впливають на саморозвиток педагогів— анкета «Психологічна культура вчителя» | Друга половина місяця | З учителями, які атестуються | |
2) | Діагностика юнаків для приписки у військкомат.— Оцінка рівня нервово-психічної стійкості «Прогноз»— Методика «Акценттуація» Шмішека | Друга половина січня | Учні 10-11кл. | |
Консультативна робота: | ||||
1) | Індивідуальне консультування вчителів, які атестуються, за результатами психологічних досліджень | Кінець місяця | З вчителями, які атестуються | |
Психокорекційно-відновлювальна та розвивальна робота: | ||||
1) | Тренінг на згуртування учнівських колективів | Протягом місяця | З учнями | |
2) | Заняття за програмою особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція | 2 рази на місяць | З учнями 7-11-х кл. | |
Психологічна просвіта: | ||||
1) | Психолого-педагогічний семінар на тему: «Особливості мотивації навчання відповідно до вікових особливостей» | 2-й тиждень | Педагогічний колектив | |
Навчальна діяльність: | ||||
1) | Гурткова робота «Сімейна розмова» | щотижня | Учні 7-х кл. | |
Організаційно-методична робота: | ||||
1) | Підготовка діагностичного інструментарію для психологічного обстеження учнів та педагогів які атестуются | Перша половина місяця | ||
3) | Підготовка інтерактивних занять на згуртування класних колективів | 3 тиждень | ||
4) | Підготовка до психолого-педагогічного семінару «Особливості мотивації навчання відповідно до вікових особливостей». | 1 тиждень | ||
5) | Підготовка до розвивальної та корекційної роботи. | Протягом місяця. | ||
6) | Підготовка до занять «Сімейна розмова». | Щотижня | ||
7) | Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять | Протягом місяця | ||
Зв`язки з громадськістю: | ||||
1) | Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами. | Протягом місяця | ||
Лютий | ||||
Діагностична робота: | ||||
1) | Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів осіб юнацького віку, з метою профорієнтації— ДДО— Опитувальник Дж. Холанда— Карта інтересів— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М. Фрідман— Анкетування щодо визначення майбутнього профілю навчання(9-х кл.) | Протягом місяця | З учнями 9-11х класів | |
2) | Діагностичний мінімум у 8-му класі (Психологічне забезпечення допрофільної підготовки) | Перша половина місяця | З учнями 8-го класу | |
Консультативна робота: | ||||
1) | Консультування учнів-старшокласників з приводу вивчення професійних мотивів у навчанні | Протягом місяця | З учнями старших класів | |
2) | Індивідуальне консультування вчителів, які атестуються, за результатами психологічних досліджень | Кінець місяця | З вчителями, які атестуються | |
3) | Надання консультативної допомоги учням 8-го класу в підготовці до профільного навчання | Перша половина місяця | З учнями 8-го класу | |
4) | Консультування дирекції за результатами досліджень | Кінець місяця | З директором, завучами | |
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота: | ||||
1) | Тренінг стресостійкості з учнями 11-х кл. | 2 тиждень | Учні 11-х кл. | |
2) | Тренінг з педагогами, які атестуються «Самооцінка та само саботаж» | 3 тиждень | Педагоги | |
3) | Інтерактивне заняття з попередження торгівлі людьми «Рожеві окуляри» | 2-3 тиждень | Учні 9-10-х кл. | |
Психологічна просвіта: | ||||
1) | Інформаційне повідомлення на тему: «попередження булінгу в учнівському середовищі» | Середина місяця | З учням 5-х кл. | |
2) | Виступ перед учнями 11-х кл. «Стрес, ефективні методи саморегуляції» | 4 тиждень | Учні 11-х кл. | |
Навчальна діяльність: | ||||
1) | Гурткова робота «Сімейна розмова» | щотижня | Учні 7-х кл. | |
Організаційно-методична: | ||||
1) | Підготовка діагностичного інструментарію для профорієнтаційного дослідження учнів 8-х та 9- кл | Перша половина місяця | ||
2) | Підготовка та організація тренінгу для педагогів «Психологічне благополуччя педагога» | Початок місяця | ||
3) | Підготовка до тренінгу стресостійкості з учнями 11-х кл. | 1 тиждень | ||
4) | Підготовка до інтерактивного заняття з попередження торгівлі людьми «Рожеві окуляри» . | Протягом місяця. | ||
5) | Підготовка до занять «Сімейна розмова». | Щотижня | ||
6) | Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять. | Протягом місяця | ||
7) | Підготовка до виступів «Як не стати залежним від азартних ігор», «Стрес ефективні методи саморегуляції» | 2-3 тиждень | ||
8) | Написання характеристик на педагогів які атестуються. | 3-4 тиждень | ||
Зв`язки з громадськістю: | ||||
1) | Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами. | Протягом місяця | ||
Березень | ||||
Діагностична робота: | ||||
1) | Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів осіб юнацького віку, з метою профорієнтації— ДДО— Опитувальник Дж. Холанда— Карта інтересів— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М. Фрідман— Анкетування щодо визначення майбутнього профілю навчання(9-х кл.) | Протягом місяця | З учнями 9-х класів | |
2) | Анкетування батьків з метою визначення співпраці школи та родини. Анкета: «Ви і школа» | 2 тиждень березня | Батьки учнів 3,6,9 кл. | |
3) | Діагностика батьківсько-дитячих відносин учнів «групи ризику»— Малюнок сім’ї— Три дерева— вимірювання батьківських установок і реакцій Т. Архірєєва | Протягом місяця | Учні «групи ризику» | |
Консультативна робота: | ||||
1) | Консультування класних керівників за результатами дослідження міжособистісних стосунків в учнівському колективі надання рекомендацій щодо згуртування колективу | Перша половина місяця | З вчителями | |
2) | Висвітлення результатів анкетування батьків на педагогічній раді | 21.03.18 | Педагогічний колектив | |
3) | Проведення професійно-консультативної роботи серед учнів старших класів | Друга половина місяця | З учнями 9-х класів | |
Психокорекційно-відновлювальна та розвивальна робота: | ||||
1) | Корекція агресивної поведінки осіб «групи ризику» засобами пісочної терапії. | Протягом місяця | З учнями групи ризику | |
2) | Заняття за програмою особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція | 2 рази на місяць | З учнями 7-11-х кл. | |
3) | Тренінги на згуртування класних колективів | Протягом місяця | З учнями, 5-11 кл. | |
4) | Тренінг «Готуємося до ЗНО. Профілактика стресів» | 3 тиждень березня | Учні 11-го кл. | |
Психологічна просвіта: | ||||
1) | Педагогічна рада «Індивідуальний супровід родини в організації взаємодії школи та родини, як умови підвищення якості навчально-виховного процесу» | Кінець місяця | Педагогічний колектив. | |
Навчальна діяльність: | ||||
1) | Гурткова робота «Сімейна розмова» | щотижня | Учні 7-х кл. | |
Організаційно-методична робота: | ||||
1) | Написання характеристик на педагогів які атестуються но основі результатів досліджень. | |||
2) | Підготовка стимульного матеріалу для дослідження батьків, учнів. | 1-2 тиждень | ||
3) | Підготовка до тренінгів на згуртування класних колективів, Інтерактивних занять «Особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція» | Протягом місяця | ||
4) | Підготовка до занять «Сімейна розмова». | Щотижня | ||
5) | Ведення журналів, протоколів дослідження, консультацій, корекційно-розвиваючих занять | Протягом місяця | ||
6) | Підготовка до виступів: «Готуємося до ЗНО. Профілактика стресів», «Індивідуальний супровід родини в організації взаємодії школи та родини, як умови підвищення якості навчально-виховного процесу». | 2-3 тиждень | ||
Зв`язки з громадськістю: | ||||
1) | Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами, центром зайнятості. | Протягом місяця | ||
Квітень | ||||
Діагностична робота: | ||||
1) | — Визначення рівня персональних досягнень учнів 4 -х кл.— Самооцінка— Тривожність Філіпса— «Четвертий зайвий»— Діагностика оперативної пам’яті— Соціометрія | 2-3тиждень | З учнями 4класів | |
2) | Вивчення професійних мотивів, схильностей, інтересів з метою профорієнтації— Методика «Схильності»— Вивчення професійних намірів старшокласників Л.М.Фрідмана | Середина місяця | З учнями 9-х кл. | |
Консультативна робота: | ||||
1) | Консультування класних керівників, учнів за результатами діагностики мотиваційної структури навчальної діяльності | Кінець місяця | Вчителі, учні | |
2) | Консультування учнів 9-х класів за результатами профдіагностики | Середина місяця | З учнями 9-х кл. | |
Психокорекційно-відновлювальна і розвивальна робота: | ||||
1) | Формування професійних інтересів старшокласників методом бесіди | Протягом місяця | З учнями 9-11х класів | |
2) | Тренінг на тему: «Оминаємо гострі кути» | 4 рази на місяць | В класах де найчастіше виникають конфлікти | |
3). | Тренінг стресостійкості з учнями 11-го кл. | 3 тиждень | Учні 11-го кл. | |
4) | Індивідуальна корекційно-розвивальна робота на запит | Протягом місяця | Учні, батьки, вчителі | |
Психологічна просвіта: | ||||
1) | Показ відеоролика на тему: «Протидія торгівлі людьми» (серед учнів старших класів) | Друга половина місяця | З учнями старших класів | |
2) | Попередження захворювань та інфекцій які передаються статевим шляхом (лекція з елементами дискусії) | 2 тиждень | Учні 9-10-х кл. | |
3) | Заняття за програмою «Особиста гідність, безпека життя, громадянська позиція» | 1-2 тиждень | Учні 5-6 кл. | |
Навчальна діяльність: | ||||
1) | Гурткова робота «Сімейна розмова» | щотижня | Учні 7-х кл. | |
Організаційно-методична робота: | ||||
1) | Робота з психологічною документацією | Протягом місяця | ||
2) | Організація корекційної, профілактичної, навчальної діяльності | Протягом квітня | ||
3) | Пошук розвивальних та корекційних програм | Протягом місяця | ||
Зв`язки з громадськістю: | ||||
1) | Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами.Конкурс «Повір у себе» | Протягом місяця | ||
Травень | ||||
Психодіагностична робота: | ||||
1) | Вивчення емоційно-вольової сфери учнів «групи ризику» та учнів з обмеженими можливостями.— Графічна методика «Кактус»— Опитувальник СКН— Кольоровий тест Люшера— Методика дослідження вольової організації особистості(А. Хохлов, 1986)— Опитувальник «Яка у мене воля?» | Початок місяця | З важковиховуваними підлітками, учні з обмеженими можливостями | |
2) | Діагностика учнів для направлення на ПМПК (за потреби) | 1-2 тиждень | Учні | |
Консультативна робота: | ||||
1) | Надання консультативної допомоги учням «групи ризику», з метою подальшої організації ними саморозвитку. | Початок місяця | З учнями групи ризику | |
2) | Консультативна допомога учням з особливими потребами згідно діагностичних обстежень | Середина місяця | З учнями з обмеженими можливостями | |
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота: | ||||
1) | Корекційно-розвиваючі заняття з дітьми «групи ризику»:«Вчимося спілкуватися» | 1 раз на тиждень | З учнями «групи ризику» | |
2) | Проведення тренінгу на тему «Зняття тривожності перед іспитами» серед учнів старших класів | 2 рази на місяць | З учнями, які складають іспити | |
Психологічна просвіта: | ||||
1) | Попередження жорстокості , боулінгу середньої ланки навчання (лекція з елементами дискусії) | Кінець місяця | З учнями підліткової категорії | |
Навчальна діяльність: | ||||
1) | Гурткова робота «Сімейна розмова» | щотижня | Учні 7-х кл. | |
Організаційно-методична робота: | ||||
1) | Підготовка діагностичного та стимульного матеріалу для дослідження емоційно-вольової сфери дітей «групи ризику», учнів з особливими потребами | 1 тиждень | ||
2) | Підготовка до корекційно-розвиваючих занять з учнями «групи ризику» | щотижня | ||
3) | Підготовка до тренінгу «Зняття тривожності перед іспитами» | 2 рази на місяць | ||
4) | Підготовка до інтерактивного заняття з попередження жорстокості та боулінгу серед учнів | |||
5) | Складання списків дітей мікрорайону | Протягом місяця | ||
6) | Складання статистичного звіту | Початок травня | ||
7) | Написання плану на 2018-2019н.р. | Кінець місяця | ||
Зв`язки з громадськістю: | ||||
1) | Співпраця зі ССД, ЦСС, реабілітаційним центром для дітей з особливими потребами. | Протягом місяця |