Із метою підготовки до 2019–2020 навчального року пропонуємо обрати доцільний на Ваш погляд напрям і визначитись із темою Першого уроку.

1.     Керуючись ст. 7 Конституції України, зважаючи на Концепцію державної мовної політики, прагнучи до посилення державотворчих і консолідаційних функцій української мови, підвищення її ролі в забезпеченні територіальної цілісності та національної безпеки України, у зв’язку з прийняттям  25.04.2019 року  Закону України  «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 21, ст.81) пропонуємо такі теми Першого уроку:

«Поки живе мова – житиме й народ» ( для початкової ланки)

«Мова - душа кожної національності, її святості, її найцінніший скарб».

Іван Огієнко

 

 "Мова - твого життя основа"  – (для середньої ланки).

«Дивуєшся дорогоцінності мови нашої: в ній що не звук, то подарунок, все крупно, зернисто, як самі перла».

Микола Гоголь

 

 «Є мова – є майбутнє»» (для старшокласників)

 «Скільки української мовної території, стільки й української державності»

Іван Заєць

 

Корисні посилання

Інтелектуальна кнайпа «Чудова Мова» chumova.com

Чиста мова chysta.uamodna.com

Мова – ДНК нації ukr-mova.in.ua

Словотвір slovotvir.org.ua

Офіційний сайт української мови ukrainskamova.com 

Мобільний додаток Р.І.Д. cлова, що линуть крізь віки... rid.ck.ua

СловОпис. Українська – сучасно і своєчасноhttp://slovopys.kubg.edu.ua/

2.     У процесі виховання педагоги керуються особистісно орієнтованим підходом до здібностей, нахилів кожної дитини, тим самим створюючи умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації. Важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції є виховання ціннісного ставлення до себе, яке передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил, розвивати свої сильні сторони, щоб досягти успіху в житті. Із цією метою пропонуємо такі теми Першого уроку:

 

«Я хочу стати кращим»                   ( для початкової ланки)  

«Що я ціную у житті»

«Мої «хочу», «можу» і «треба»

«Мої мрії»

 

 

«Дужий той, хто самого себе перемогти може»      (для середньої ланки)

«Чи щось без серця зрозумієш»

«Життя не вічне – вічні цінності людські»

«Образ мого «Я»

«Як стати щасливим»

 

 

«Вміння бути самим собою»                           (для старшокласників)

«Найскладніше - не відстоювати свою думку, а мати її»

«Шлях до самореалізації, або як стати особистістю»

«Сходинками до вершини успіху»

«Твоє майбутнє - в твоїх руках»

 

Корисні посилання:

 

Курс «Життєві навички активного громадянства» http://autta.org.ua/ua/resources/aktuvne­_hromadianstvo/ 

 

Курс «Вчимося жити разом»

http://autta.org.ua/ua/materials/theme/LearningLiveTogether/