Первомайський ліцей «ЕРУДИТ»

Первомайський ліцей

«ЕРУДИТ»

Про затвердження режиму та структури роботи ліцею на 2023-2024 н.р.

Первомайський ліцей  «Ерудит»

Первомайської  міської ради Миколаївської області

Н А К А З

31.08.2023                                    м. Первомайськ                             № 121

Про затвердження режиму та структури

роботи ліцею на 2023-2024 н.р.

Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», Указу Президента України № 143 від 16 березня 2022 року «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України», листа Міністерства освіти і Науки України від 16.03.2022 №1/3472-22, наказів Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», від 08.09.2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання», листа МОН України  від 19.08.2022 № 1/9530-22 “Про інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році”, Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 №2205, Освітньої програми закладу освіти на 2023/2024 н.р., Статуту ліцею, рішення педагогічної ради від 31.08.2023 р. протокол №1 та з метою організації освітнього процесу під час воєнного стану та створення безпечних умов для учасників освітнього процесу

НАКАЗУЮ:    

1.Організувати освітній процес  за семестровою системою:

І семестр – з 01 вересня  по 29 грудня 2023 року, 

ІІ семестр – з 15 січня по 31 травня 2024 року. 

Канікули:

осінні –  з 30 жовтня по 05 листопада 2023 року,

зимові – з 30 грудня 2023 по 14 січня  2024 року,   

весняні – з 25 березня по 31 березня  2024 року.  

2.Встановити режим роботи ліцею – однозмінний.

3. Проводити освітній процес  за формами:

– очне з використанням технології дистанційного навчання під час воєнних дій.

4. Затвердити тривалість навчального тижня – 5-денний робочий тиждень.

5. Проводити щоденно о 9 годині 00 хвилин  загальнонаціональну хвилину мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.

6. Затвердити режим навчального дня учнів:

Початок занять:

І зміни –  8.00        

Закінчення  занять (орієнтовно):

І зміни – 14.30 (або згідно розкладу уроків),

7.Тривалість уроків:

1-і класи – 35 хв.

2-4 класи – 40 хв.

5-11 класи – 45 хвилин

УРОКПОЧАТОК І ЗАКІНЧЕННЯ УРОКУТРИВАЛІСТЬ ПЕРЕРВИ, ХВ
1 КЛАСИ
1 урок8.00 – 8.3520
2 урок8.55 – 9.3020
3 урок9.50 – 10.2530
4 урок10.55 – 11.3020
5 урок11.50 – 12.25 
2-4 КЛАСИ
1 урок8.00 – 8.4015
2 урок8.55 – 9.3515
3 урок9.50 – 10.3025
4 урок10.55 – 11.3515
5 урок11.50 – 13.20 
5-11 КЛАСИ
1 урок8.00- 8.4510
2 урок8.55- 9.4010
3 урок9.50-10.3520
4 урок10.55-11.4010
5 урок11.50-12.3510
6урок12.45-13.3010
7 урок13.40-14.25 

7. Проводити індивідуальні та групові заняття дистанційно за окремим розкладом після обов’язкової перерви (20 хв.), в день з найменшим навантаженням.

8. Затвердити режим роботи адміністрації:

П.І.Б.ПосадаПонеділокВівторокСередаЧетверП¢ятницяОбід Прийом   громадян
Пташинька Н.В.Директор 8.00-17.00(черговий  адм.)8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.3012.00-12.45Четвер 14.00-16.30
Горбачова О.Ю.Заст. директора з НВР 8.00- 16.45 8.00-16.45  8.00- 16.45 8.00- 16.458.00-17.00 (черговий адм.)12.00-12.45Щоден.14.00-16.30
Белінська Н.В.Заст. директора  з НВР  8.00-16.45 8.00-16.45 8.00-17.00 (чергов. адм.)8.00-16.458.00-16.30 12.00-12.45Щоден.14.00- 16.30
Карічковська Н.М.Заст. директора з НВР 8.00-16.45 8.00-17.00(черговий адм.)8.00-16.45 8.00-16.458.00-16.30 12.00-12.45Щоден. 14.00-16.30 
Дроздовська О.Є.Заст. директора  з АГР 8.00-16.458.00-16.458.00-16.458.00-16.45(черговий адм.)8.00-16.4512.00-12.45Щоден.14.00-16.30 

9. Затвердити режим роботи практичного психолога, соціального педагога:

– практичний психолог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45.

– соціальний  педагог:

початок – 8.00, закінчення – 16.45;

обідня перерва 12.00 – 12.45.

10. Затвердити режим роботи  педагогічних працівників:

10.1. Робочий тиждень –  п’ятиденний з двома вихідними днями, початок роботи – за 15 хвилин до уроку.                                                                 

10.2.Тривалість  робочого часу в межах  40 годинного робочого тижня:

– нормована частина – згідно  педагогічного навантаження, виконання якого регулюється розкладом уроків;

– ненормована частина – виконання   інших видів навчально-методичної та виховної роботи, передбаченої посадовими обов’язками, а саме: підготовча,  методична, організаційно-педагогічна , виконання обов’язків класного керівника, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками, відвідування родин учнів  тощо.

Робочий час педагогічного працівника розраховується в астрономічних годинах (60 хв.).

Перерви між уроками є робочим часом педагогічного працівника.

10.3.Режим робочого часу педагогічного працівника в канікулярний період: розраховується індивідуально з урахуванням годин педагогічного навантаження та всіх   оплачуваних видів педагогічної діяльності працівника у відсотковому відношенні до тарифної ставки  за формулою:

Р (робочий час працівника) = Т (тижневе навантаження)+К (класне керівництво) + З (перевірка зошитів) +О (оплата за завідування кабінетом) + Г (оплата за ведення гуртка тощо).

10.4. Затвердити режим робочого часу класного керівника:

класний керівник знаходиться в закладі освіти до завершення навчального дня його класу ( при очній формі навчання)

11. Затвердити режим роботи асистента вчителя інклюзивного класу:

тижневе навантаження 25 годин згідно розкладу навчальних занять в інклюзивному класі

12. Затвердити режим роботи прибиральників службових приміщень, робітників з комплексного обслуговування й ремонту будинків:

12.1. в однозмінному режимі:  

 – прибиральники службових приміщень, робітники з комплексного обслуговування й ремонту будинків:  

8.00– 16.45,  обідня перерва – 12.00 – 12.45.

12.2. у двозмінному режимі (прибиральники службових приміщень):

І зміна –  7.00 – 15.45, обідня перерва – 12.00-12.45

ІІ зміна – 10.15- 19.00, обідня перерва – 14.00-14.45.

13.Затвердити режим роботи прибиральника службових приміщень, що чергує у вихідні дні: згідно щомісячного графіка відпрацювання робочого часу.

14. Затвердити режим роботи бібліотекарів:

завідувач бібліотекою (1  ставка):   

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;

бібліотекар ( 1 ставка):      

8.00 – 16.45, обідня перерва – 12.00 – 12.45;                 

15. Затвердити Ррежим роботи сестри медичної:

початок робочого дня  – 8.00,   закінчення – 16.15;

обідня перерва 12.00 – 12.30

16. затвердити режим роботи лаборанта (0,5  ставки):

8.00– 12.00

17. Затвердити режим роботи сторожів:

 через добу – згідно графіка відпрацювання робочого часу.

18.Затвердити режим фізично-оздоровчої роботи:

– фіззарядка для 1-2, 5-7 кл. –  7.45 -7.55. (на час війни призупиняється).

– фізкультхвилинки  у 1 – 4 кл.  –  2   в ході  уроку;

5 кл.   – 1  в ході  уроку;

– рухливі перерви в початковій школі – 2,3 перерва І,ІІ зміни.

19. Затвердити режим суспільно корисної праці та позакласної виховної роботи:

– позакласні заходи проводяться за планом, затвердженим директором закладу освіти;

– позакласні заходи для учнів 1-11 класів  закінчуються до 17 год. 30 хв.

20. Затвердити евакуаційні заходи в період дії правового режиму воєнного стану: 

20.1. При сигналі оповіщення «Повітряна тривога» чи іншому сигналі оповіщення, освітній процес (очний, дистанційний) переривається.

20.2. Після завершення небезпеки та оголошення відміни сигналу відбувається повернення усіх учасників освітнього процесу та продовження процесу навчання з урахуванням необхідного коригування.

21. Затвердити циклограму роботи ліцею  на 2023/2024 навчальний  рік

ПонеділокАдміністративна нарадаДень  тематичного інформування
ВівторокДень нарад, засідань педагогічної ради.
СередаДень роботи громадських організацій: засідання учнівського парламенту, батьківського комітету, профспілкового комітету
ЧетверДень участі у міських формах методичної роботи:  нарадах, засіданнях, семінарах. День класного керівника. Індивідуальні та колективні форми роботи з батьками, проведення батьківських зборівЗасідання правління БФ. Особистий прийом громадян  директором   
П’ятницяДень роботи з допоміжним персоналом.День адміністративно – громадського контролю за станом ОП

22. Контроль за дотриманням режиму роботи ліцею покладається  на директора ліцею Пташинську Н.В., голову ПК  Ющенко Г.О., заступників директора з  навчально-виховної роботи Горбачову О.Ю.,та Белінську Н.В., заступника директора з  адміністративно-господарської роботи Дроздовську О.Є., заступника з виховної роботи Карічковську Н.М. у межах їх посадових обов’язків та громадських повноважень.

23.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор ліцею                       Наталія ПТАШИНСЬКА

                                               № п/п                 Статті  видатків Січень 1. Заробітна плата (державна субвенція)    1 150 250,99    2. Заробітна плата (місцевий бюджет)     179 299,09

Сертифікація для вчителя – це можливість оцінити власну професійну майстерність через призму зовнішніх експертів, нагода проаналізувати систему своєї роботи, побачити професійні недоліки

Щиро вітаємо та пишаємося переможцями ІV Всеукраїнської учнівської онлайн-олімпіади «Хімія продовольчих та непродовольчих товарів»! Ліцеїсти змагалися за призові місця серед здобувачів освіти

Участь у Проєкті дозволить познайомитися з досвідом чеських базових та середніх шкіл, які пов’язані з темами дистанційного навчання та кризового управління. Презентуватиметься